حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

طب اسلامی تنها راه اقتصاد اسلامی

شناسه : 6132 10 ژانویه 2019 - 15:11 799 بازدید
طب اسلامی تنها راه اقتصاد اسلامی
پ
پ

طب اسلامی تنها راه اقتصاد اسلامی

طب اسلامی تنها راه اقتصاد اسلامی | اقتصاد با محوریت طب اسلامی احیا می شود

دغدغه مندان طب اسلامی از وسوسه خناسان، برای وارد نشدنتان به “مکاسب” و “متاجر” اسلامی غافل نشوید.

طب اسلامی آمده است تا اقتصاد اسلامی برای اولین بار تحقق پیدا کند.

برای اولین بار قرار است که نان، روغن، نمک، لبنیات، میوه جات، سبزی جات،خشکبار، حبوبات، لباس، معماری و… بر اساس “صحت و سلامت” و “کشاورزی و دامداری” با اصول و نظارت طب اسلامی، احیا شود و حداقل مشاغل شبهه ناک و حرام تعدیل شوند.

🔹امروزه بیشتر تجارت ها و کاسبی ها با پیروی از علوم سکولار غربی، مشکوک به حرمت هستند.

🔹جریان طب اسلامی، بایستی وارد اقتصاد اسلامی شود و از پرهیز دادن های جاهلانه یا مغرضانه تاثیر نگیرد و باید با وارد شدن به اقتصاد، متاجر و مکاسب اسلامی، بانی کسب”لقمه حلال”شود و بستر ساز تربیت یک نسل سالم و پاک باشد.

🔹سوداگران اغذیه مضر، شیمیایی، تراریخته و داروهای مخرب و البسه ی آسیب زا و معماری های بی رحمانه و بی هویت غربی، موجب تولید ثروت شبهه ناک و حرام میشوند و در جامعه ای که کسب آن حرام است، خروجی جز ظلم، خیانت، نامهربانی، فساد و فحشا نخواهد بود.

🔹طب اسلامی آمده است تا اقتصاد اسلامی را واقعیت دهد و موجب شود تا از شعار زدگی در اسلامیت اقتصاد، فاصله بگیریم و اقتصاد مقاومتی، استقلالی، تولیدی و حلال را در واقع تجربه کنیم.

🔹بهترین ها برای ورود به مکاسب و متاجر همان فقهای مسلط به احکام اقتصادی اسلام و طب اسلامی هستند و دیگران هم میتوانند در سایه نظارت، هدایت و مدیریت علمای دین، به تولید ثروت مشروع اقدام نمایند.

🔹مشاغل خدماتی مانند بازرگانی، حمل و نقل و… همه پس از مشخص شدن محتوای تولیدات می تواند ذیل عنوان شغل حرام یا حلال باشند، بعنوان مثال همانگونه که رانندگی برای جابجایی مواد مخدر یک شغل حرام است، جابجایی مواد خوراکی که بطور قطعی مضر هستند نیز نمی تواند حلال باشد.

🔹آنها که در کار تجارت تراریخته ها، غیر ارگانیک ها، مواد خوراکی و غیر خوراکی شیمیایی و مضر به سلامت و محیط زیست هستند، اگر آینده ی دنیا و آخرت برایشان مهم است به اقتصاد با محوریت طب اسلامی بپیوندند و بدانند که هیچ حجت شرعی برای کارهایشان نخواهند داشت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen