حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

نقد و تحلیل سوزاندن کتاب هاریسون

شناسه : 6492 02 فوریه 2020 - 11:14 2836 بازدید
نقد و تحلیل سوزاندن کتاب هاریسون
پ
پ

منصفانه ترین نقد و تحلیل سوزاندن کتاب هاریسون

امضا شده توسط ۲۹ نفر از پزشکان و اطبای طب سنتی، اسلامی و ایرانی

 

بسم اﷲ الرحمن الرحیم
و اذا قلتم فاعدلوا … انعام -۱۵۲
و هنگامی که سخن می رانید عدالت پیشه کنید …

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]آتش زدن کتاب هاریسون (کتاب منبع پزشکی رایج) توسط آقای تبریزیان، سوژه خبری این روزها است. از نگاه ما این قضیه دارای ابعاد متعددی است:[/box]

۱٫ کتابسوزی
کتابسوزی اقدامی نابخردانه، غیراسلامی و ضدعلمی است. چه کتاب مذهبی باشد، چه کتاب علمی، چه به دست آقای تبریزیان باشد چه به دست امثال کسروی.
متاسفانه ایشان در توجیه این رفتار خود گفته است که اروپائیان هم در قرن ۱۶ کتاب قانون ابن سینا را آتش زده اند.
از آقای تبریزیان که معتقد به پیروی از سیره پیامبر و ائمه علیهم السلام است باید پرسید: آیا ما در سیره و روش اهل بیت، کتابسوزی داشته ایم؟
مقارن با زندگی امامان ما، مکاتب طبی مختلف از جمله طب یونانی وجود داشته، لیکن برخورد پیشوایان دین با آنها و حتی افرادی که خدا را قبول نداشتند، در قالب مناظره و مباحثه و روشنگری و نقد عالمانه بوده است.

۲٫ فتنه جویی
قرائن و شواهد نشان می دهد که در پس اشتباه مسلم آقای تبریزیان، دستهایی با اغراضی خاص فعال شده اند:
الف. فیلم کتابسوزی مربوط به دو سال قبل بوده و در یک محفل خصوصی انجام شده است. در انتهای آن جلسه فردی کتاب هاریسون را به آقای تبریزیان داده و اصرار نموده که آن را آتش بزنند. پزشکان و روحانیون حاضر در مجلس با این کار مخالفت کرده اند لیکن این فرد، پافشاری کرده تا مقصودش برآورده و از آن فیلم برداری شود. اکنون باید دید چه افرادی با چه نیتی بعد از چند سال این فیلم را در این مقطع زمانی منتشر کرده اند؟

ب. عده ای نیز در این داستان عقده های فروخفته خود را بروز داده و خطای یک نفر را به تمام روحانیت تعمیم بخشیده و حتی از جسارت به آیات و روایات معتبر اسلامی نیز خودداری نکرده اند.

ج. در این چند روز تلاش زیادی شده تا با انتشار وسیع فیلم کتابسوزی، چنین القاء شود که هدف آقای تبریزیان از این کار توهین به علم پزشکی و پزشکان بوده است تا بدین وسیله حساسیت و اعتراض جامعه پزشکی برانگیخته گردد در حالی که نامبرده اذعان کرده که اولا چنین منظوری نداشته و این اقدام وی، صرفا حرکتی نمادین در پاسخ به سوزاندن کتاب قانون ابن سینا در اروپا بوده است و ثانیا اعتراض وی به مافیای دارویی و استعمارگرانی است که علم پزشکی را ابزاری برای رسیدن به اهداف سلطه جویانه خود قرار داده اند.

ما بر این باوریم که سخن نامبرده در این مورد صحیح ولی روش وی اشتباه است.
البته همه ما به نقش مافیای جهانی داروهای شیمیایی و نفوذ آنها در دانشگاهها و مراکز علمی واقفیم از جمله مستندات زیادی وجود دارد که نشان می دهد کارتلهای دارویی در نگارش منابع پزشکی رایج از جمله همین کتاب هاریسون دست دارند. بنابراین باید مشخص شود که چرا برخی مسئولان وزارت بهداشت و نظام پزشکی و نیز برخی اصحاب رسانه پیاز داغ قضیه را اضافه کرده و بیدریغ نفرت پراکنی می کنند؟

۳٫ سخنی با برخی اساتید محترم حوزه های علمیه
طب اسلامی در آقای تبریزیان خلاصه نمی شود. اندیشمندان فراوانی قائل به طب اسلامی بوده و هستند که به روش آقای تبریزیان بیش از دیگران و به صورت اصولی اشکال دارند.
کسانی که این روزها مرتب در محکومیت اقدام ایشان بیانیه می دهند، در بروز این وضعیت بی تقصیر نیستند زیرا در همه این سالها به جای حمایت از پزشکان و پژوهشگرانی که بر روی روایات طبی تحقیق بالینی و آزمایشگاهی کرده و در این زمینه صاحب تالیفات و مقالات علمی متعدد (بعضا مقالات ISI) هستند، یکسره به نفی طب اسلامی پرداخته و به جای ایجاد بستر مناسب برای برپایی کرسی های آزاداندیشی و شنیدن سخن پزشکان محقق، به فضای زنده باد و مرده باد دامن زده اند و به جای روشنگری در برابر مصادیق انحرافی و متحجرانه، آن مصادیق را برابر اصل گرفته و طب اسلامی را از اساس منکر شدند.
بزرگان حوزه بستر لازم را برای شنیدن سخن پزشکان اندیشمند در موضوع نظام سلامت در اسلام را ایجاد نکردند که اگر چنین بستری ایجاد می شد و ادعاهای امثال آقای تبریزیان در چنین فضایی ارزیابی می شد، امروز شاهد این وقایع نبودیم.
البته همین طب اسلامی ناقص و پر خطای آقای تبریزیان به اقرار مخالفان ایشان، برخی نتایج درمانی موفق هم داشته است که ناشی از تمسک به روایات معتبر طبی است.
آیا نباید پرسید چه کسی در حوزه ها می بایست فضای لازم برای تشخیص سره از ناسره را در کلام مدعیان طب اسلامی ایجاد می کرد؟

۴٫ سخنی با برخی از متولیان نظام سلامت
شما نیز مانند اهل حوزه در ایجاد این وضعیت مقصرید. شما نیز در ایجاد فضای آزاداندیشی در دانشگاهها کوتاهی کردید.
جان کلام؛ شما هم در همه این سالها “زنده باد طب غربی و مرده باد طب اسلامی” بوده است. کجا و کی کرسی های آزاداندیشی که مورد تاکید چندباره رهبری بوده است را در

فضایدانشگاهی بر پا کردید؟
به نظر می رسد در این

میان عده ای قصد دارند از اشتباهات تبریزیان موج ایجاد کنند تا اولا با تحریک مراجع و علمای حوزه و با مستمسک قرار دادن سخنان آنان، طب اسلامی را قلع و قمع کرده و به تصور خام خود این عنوان را برای همیشه محو کنند.
و ثانیا اذهان عمومی را در شرایط حساس کنونی به سمت مسائل فرعی متوجه کنند.

۵٫ سخنی با مردم
آقای تبریزیان در سخنان چند روز قبل خود ضمن دفاع از خبطی که انجام داده است، آن را در تداوم حرکت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دانسته! همچنین خود را با سردار شهید قاسم سلیمانی مقایسه کرده گفته است حرکت این شهید عزیز ضربه سخت افزاری و حرکت وی ضربه نرم افزاری به آمریکا بوده است!
اولا کسی که مدعی پیروی از امام و رهبری است، باید خود را سپر امام و رهبر خود کند نه این که پشت سر آنها مخفی شده، اشتباهاتش را به حساب آنها گذاشته، آنان را سپر بلای خود نماید. ثانیا این حرکت ایشان نه تنها به نفع جبهه انقلاب تمام نشده بلکه برعکس رسانه های بیگانه را فعال نموده تا جبهه اسلام و انقلاب را متحجر و داعشی مسلک معرفی کنند.

در پایان باید اذعان نمود که در قضیه کتاب سوزی، مسئولان وزارت بهداشت و برخی از اساتید حوزه و آقای تبریزیان، همگی عامدانه یا جاهلانه به مانند دو تیغه یک قیچی عمل کرده اند و آنچه در این میان قربانی شده آموزه های معتبر اسلامی در حوزه سلامت است که می تواند برکات بی شماری را برای جامعه اسلامی به ارمغان آورد.

والسلام علی من اتبع الهدی

دکتر سید سعید اسماعیلی (متخصص Phd طب سنتی)
دکتر مرتضی ترابی میرآبادی (پزشک طب ایراتی)
دکتر سید احمد ثاقبی (متخصص داخلی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد)
دکتر سید علی جوادی (پژوهشگر طب ایرانی اسلامی)
دکتر محمد خداشناس (متخصص داخلی هیات علمی علوم پزشکی بیرجند و محقق طب اسلامی ایرانی)
دکتر منصور خرمی زاده (متخصص Phd طب سنتی)
سید محسن دعایی (مسئول موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی)
محمد حسین ساعی فرد (پژوهشگر علوم اسلامی)
روح الله سلحشور (روحانی پژوهشگر در طب ایرانی اسلامی)
دکتر علیرضا سلطان محمدی (پزشک داروساز)
دکتر سید محمد سیادتی (دکترای علوم آزمایشگاهی و پژوهشگر طب ایرانی اسلامی)
دکتر افشین سیف برقی (پزشک طب ایرانی)
دکتر ابوالفضل شیردل (پزشک طب ایرانی)
دکتر حمیدرضا ضیایی (پزشک پژوهشگر در طب اسلامی)
دکترسیدوحید فرزادفرد (پزشک طب ایرانی اسلامی)
دکتر محمد فصیحی دستجردی (متخصص بیماریهای عفونی و پژوهشگر طب ایرانی اسلامی)
دکتر اکرم فلاح (پژوهشگر طب ایرانی اسلامی و طب چینی)
دکتر عبدالله کردی (پزشک طب ایرانی)
دکتر محمدرضا گدازی (پزشک طب ایرانی اسلامی)
دکتر رحیم گرزین (پزشک طب ایرانی اسلامی)
دکتر محسن مردانی (دانشیار ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و پژوهشگر طب ایرانی اسلامی)
محمود مقدمی روحانی و رئیس شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه)
دکتر رضامنتظر (پزشک پژوهشگر در طب ایرانی اسلامی)
دکتر میر سید محمد مواظب (پزشک مرکز طب سنتی کاشان)
سید احمد موسوی خراسانی (روحانی پژوهشگر در طب و تغذیه سالم)
سید امان الله میرزایی (مسول واحد مراقبت معنوی بیمارستان فیروزگر، پژوهشگر در طب اسلامی)
دکتر محسن نصر (پزشک طب ایرانی)
دکتر غلامرضا نورمحمدی (روحانی و پزشک عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پژوهشگر طب اسلامی)
دکتر بشری هاتف (عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه بقیه الله)
شرکت رهپویان سلامت آسمانی

 

 

ثبت دیدگاه

7 دیدگاه برای “نقد و تحلیل سوزاندن کتاب هاریسون”
  1. بسم الله الرحمن الرحیم

    و هیچ آیه‌ای از آیات پروردگارشان برای آنها نمی‌آید مگر اینکه از آن روی‌گردان می شوند.

    سوره مبارکه یس آیه ۴۶

    سلام خدمت استاد گرانقدر پدر علم طب و شاگردان زحمتکش ایشان

    سالیان متمادی جان و مال و زندگی میلیونها انسان را با همین کتابها سوزاندند و تماشا کردند و دنیای سودجویان آباد شد ولی هیچکس چیزی نگفت
    یک کتاب سوزاندی و از نظر نادانها نادان معرفی شدی
    یعنی اینها همانهایی هستند که وقتی حضرت صاحب الامر(عج) ظهور کنند و اسباب جاهلانه عیششان را نابود کنند، نعوذبالله ایشان را کافر می خوانند، اما انشاالله فرصتی و میدانی برای این رجزخوانی ها نخواهند یافت
    اگرچه حامیان آیت الله تبریزیان در همه امور، مظلوم واقع شدند، اما حق همیشه حق است و با هیچ باطلی، باطل نمی شود
    ما که درمورد این اقدام آقا، با هرکس و در هر مجلسی حرفی زدیم، همه ایشان را تأیید کردند و نالیدند از بلاهایی که طب ناکارآمد و مهلک غربی بر سر خودشان و خاندان و نزدیکان و دوستانشان آورده
    شاید مخالفین این اقدام هم فقط پزشکان و تاجران دارو و سیاستمداران بهداشتی!! و…. باشند نه کس دیگر
    بی شک اگر مردم را آگاه کنند و یا لااقل جلوی آگاهی دادن به مردم را نگیرند و آزادشان بگذارند خواهند دید که همان جمعیتی که در تشییع پیکر مقدس سردار عشق، حاضر شدند، در حمایت از طب اسلامی و مخالفت با طب غربی، خود را نشان خواهند داد
    آنوقت تمام امثال این کتابها در میادین شهرها سوزانده خواهد شد انشاالله

    یاحق

    پاسخ
    • خیلی چرت و پرت میگی

      پاسخ
    • بسم رب الشهداء و الصدیقین
      امروز متنی را در خبرگزاری ایسنا با تیتر «با بحران کرونا علمی و مستند برخورد شود» خواندم که تعجبم را برانگیخت. جناب محترم دکتر رفیعی‌تبار گفته است «مصرف زنجبیل و سیر و … اگرچه ممکن است به تقویت بنیه بدنی افراد کمک کند ولی نمی‌تواند از بروز کروناویروس جدید پیشگیری کند چراکه DNA آن هنوز شناخته شده نیست»!!! و در ادامه بدون ارائه راهکار جدیدی از رویه چین در مواجهه با کرونا دفاع کرده بود. لطفا بدون غرض‌ورزی بفرمایید آیا این اظهارنظر غیرمنطقی نیست؟ یعنی چون حضرات عظام و معظم طب کلاسیک DNA ویروس کرونا را هنوز کشف نکرده‌اند سیستم ایمنی بدن نیز از دفاع دربرابر آن عاجز است؟! و این حرف علمی است زیرا یک غیر معمم گفته است؟ و اگر تبریزیان به خوردن ۷ تا ۲۱ عدد سیاهدانه برای تقویت سیستم ایمنی سفارش کند جاهل است؟ چون منبع او روایی است و دانه‌های سیاهدانه کوچک‌تر از آنند که بتوانند کمکی به انسان پسامدرن امروز بکنند؟ آیا این جز پپولیسم است؟
      در همینجا اینجانب بهزاد رنجبران اعتراف می‌کنم در مدت اندک کمتر از یک سال که با دستور مصرف سیاهدانه آشنا شده‌ام یک بار گلودرد چرکی و سرماخوردگی خود را در سه روز با تقریبا تناول هر دو ساعت ۲۱ عدد سیاهدانه به برکت پیامبر (ص) درمان کردم و اخیراً یکی دیگر از اقوام که در گیرودار کرونا به سرماخوردگی (یا آنفلوآنزا یا هر مرض دیگری شبیه به این) گرفتار بود با همین دستور بهبود یافت. (الحمدلله) این دو نمونه برای اقبال حقیر به افاضات آقای تبریزیان کفایت نمود.
      پیشتر از لزوم ورود جدی حوزه علمیه به مبحث درمان عرض کرده بودم. در این میان علم آمار خود میان طب سنتی- اسلامی و طب کلاسیک قضاوت خواهد کرد. بر هر بیماری که از طب اسلامی بهبود می‌یابد واجب است با ذکر مشخصات و پروندهٔ پزشکی خود نسبت به شرح و ثبت مستند بیماری خود اقدام کند. از طرفداران آقای تبریزیان نیز درخواست دارم سامانه‌ای برای ثبت مدارک پزشکی مراجعه کنندگان ایجاد کنند تا نادانان و شیادان مدافع آن‌ها شبه‌علم را به‌جای علم به خلق‌الله نفروشند.
      باز تأکید می‌کنم در صورت گردآوری و بررسی صادقانه، علم آمار بر صحت ادعای این دو مکتب پزشکی حکم خواهد داد.

      پاسخ
  2. باسلام و احترام
    طب اسلامی به واسطه حضور ایت الله تبریزیان برای بیشتر مردم شناخته شد. و ایشان در بین مردم عزیزتر از سایر آخوندها هستند که مردم ایشان را جدای از آنها میدانند.
    این میان اگر کسی به دستورات ایشان عمل کرده باشد میداند که دستورات چه مقدار او را از طب دروغین و متکی بر داروی صنعتی غربی دور ساخته است.
    و خداوند تمام کننده کارهاست

    پاسخ
  3. سلام.
    در کل نمایش این ویدئو به هر منظوری انجام شده باشد، کار اشتباهی بود و ضربه ای به زحمتکشان طب اسلامی بود.

    پاسخ
  4. بسم الله الرحمن الرحیم

    وَکَیْفَ تَکْفُرُونَ وَأَنْتُمْ تُتْلَىٰ عَلَیْکُمْ آیَاتُ اللَّهِ وَفِیکُمْ رَسُولُهُ ۗ وَمَنْ یَعْتَصِمْ بِاللَّهِ فَقَدْ هُدِیَ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ

    و چگونه کافر خواهید شد در صورتی که آیات خدا بر شما تلاوت می‌شود و پیغمبر خدا میان شماست؟ و هر کس به دین خدا متمسّک شود محققا به راه مستقیم هدایت یافته است.

    آیه ۱۰۱ سوره مبارکه آل عمران

    به نام خدا
    سلام به هموطنان مؤمن و غیور و صبورم.
    اینجا ایران است. ایران تنها یک قسمت از زمین پهناور خداست که مهد کامل ترین دین خداست و زمین خدا هم تنها یک قسمت از دنیای خداست که محل سکونت انسانهاست و انسانها تنها یکی از مخلوقات خدایند که اشرف مخلوقات او هستند.
    آیا می توانید باور کنید که خالق تمام هستی،مخلوقاتش را رها کرده باشد؟
    آیا می توانید بپذیرید که انسانهای مسلمان و غیرمسلمان و ایرانی و غیرایرانی و حتی ظالم و مظلوم را بی برنامه و بدون تدبیر آفریده باشد؟
    چه شده؟
    دنیا صاحب دارد.
    ایرانی و غیر ایرانی صاحب دارند.
    مسلمان و غیرمسلمان صاحب دارند.
    مگر بی صاحب شده ایم که اینقدر بی تابیم؟
    مگر خدایی که انسانها را آفرید، برای رهنمون و نجات دنیا و آخرتشان پیامبران و جانشینانشان را نفرستاد؟
    آنها که اعتقاداتشان به خدایانی جز خدای یکتاست، با اعتقادهای خودشان زندگی کنند و با پشت کردن به خالقشان و دستورات پاک انبیاء الهی، هرچه بر سرشان بیاید حرفی نیست، که خودکرده را تدبیر نیست.
    اما عزیزان من!
    ما که مسلمانیم….
    ما چرا باید به پیروی از آن جاهلان، از کوچکترین توطئه های دشمنان دین و کشورمان بترسیم؟
    ما مردمی هستیم که از ریخته شدن خون خودمان و عزیزانمان و از شکنجه شدن در راه دفاع از دین و وطن و ناموسمان، هرگز نترسیده و نمی ترسیم.
    حالا چه شده که از یک سرماخوردگی می ترسیم؟؟؟؟!!!!!
    مگر تمام مردم جهان، حتی غیرمسلمانان، در شرایط سخت زندگیشان، با پناه بردن به اماکن مقدس و مذهبیشان، دست به دامن خدایشان نمی شوند و شفا و شفاعت نمی طلبند؟
    مگر امامان معصوم ما و اهلبیت شریفشان، همانهایی نیستند که تربت مزارشان، شفای هر دردیست؟
    حالا چه شده که اختیار خود را به دست جاهلانی داده ایم که مرتب دستور می دهند این اماکن متبرک و مقدس و شفابخش، با مواد شیمیایی غربی و احتمالا ناپاک و الکلی یا از این قبیل، بشویند و به اصطلاح خودشان، ضدعفونی کنند؟؟
    مگر خود این اماکن مقدس، از پاک کننده ترین ها و معطرترین مکانهای زمین نیستند که شمه ای از بهشت در این دنیایند؟
    خیلی رنج آور و تأسف بار است که خود را آنقدر بی صاحب بدانیم که اختیار تام ما به جای بودن در دست ولی فقیهمان، در دست مقلدین جاهل غربزده و بی ایمان باشد و حتی دستور تعطیلی مراسم مذهبی و اعتکاف و نماز جماعت و از همه مهم تر، نمازجمعه را بدهند و علما هم سکوت کنند و تسلیم باشند.
    ماه رجب است.ماه امیرالمؤمنین علی علیه السلام. ماه رحمت خداست.
    بیایید نگذاریم دشمنانمان احساس پیروزی کنند و بخندند به ما که با یک ویروس، زمینگیر و خانه نشین شده ایم و رجب و شعبان و رمضانمان را بی ثمر کنند.
    بیایید نگذاریم دین و ایمان و غیرتمان را با یک سرماخوردگی ساده و قابل پیشگیری و قابل درمان، به سخره بگیرند.
    فقط ما مردم ایرانیم که می توانیم به دنیا بفهمانیم آنهایی که خدا و پیامبران و جانشینانشان را نشناخته اند و از اوامرشان پیروی نکرده اند، با این ویروسها نابودند نه ما که دینمان کامل ترین دین است و در هر آیه کتاب الهی مان و هر حدیث از معصومینمان، درمان و پیشگیری کامل امراض روحی و جسمی موج می زند.
    ما مردمی هستیم که طبق فرمایشات دینی مان همیشه دستهایمان را شسته ایم و مسواک زده ایم و نجس خواری و حرامخواری و حشره خواری و جنین خواری و مردارخواری و و و… را مثل آنها در برنامه های زندگیمان نداشته ایم.
    ما آب را پاک ترین پاک کننده های جسم می دانیم نه چیزهای نجسی که آنها به عنوان شوینده و پاک کننده و ضدعفونی کننده می شناسند.
    ما نمک نشناس نیستیم و نمک و سرکه که از توصیه های دین مبین اسلام است را برای میکروب کشی داریم و نیازی به نجاسات آنها نداریم.
    ما حرم و مسجد و حسینیه و مصلی داریم برای پاک کردن قلب و روحمان و کورخوانده اند دشمنانمان که بتوانند این اماکن متبرکه را بدنام کنند.
    هموطنان ایرانی ام.
    به عشق اهلبیت علیه السلام به حرمها و مساجد برگردید و از مصافحه که دستور اکید دین ماست غافل نشوید و با یکدیگر مثل یک ویروس برخورد نکنید و از هم فاصله نگیرید.
    این ماسکها و دستکشها دستاوردی جز آزار روح و جسم ندارند و فقط جیب تاجران و دلالان و محتکران و غربزده ها را پر کرده اند.
    این قرنطینه ها، ضد دین ماست.
    مگر امامان معصوم ما با جزامی ها هم غذا نمی شدند؟؟
    آنچه قسمت ما باشد از سوی خدا می رسد و با هر مرگی که او برایمان رقم زده باشد می میریم نه غیر از آن.
    با صدقه و خواندن آیت الکرسی هم می توانیم از مرگ مفاجات جلوگیری کنیم.
    ای کاش نگذاریم بیشتر از این به دین و سرزمین و شعورمان توهین شود….
    یاعلی(ع)

    پاسخ
  5. با سلام خدمت مدیر گرامی و بینندگان محترم

    سخنی که باید اینجا و اکنون در این برهه ی زمانی زده شود اینست…ترس تا کی؟
    اروپاییان در هر عرصه و در هر نوع فعالیت قصد و نیت خود را چه مستقیم و چه غیر مستقیم ابراز نموده اند…به نحوی که بر هر فرد عالم و عاقل و حتی افراد عامی جامعه که اگر اندکی اهل مطالعه و بینش صحیح باشند همه چیز ثابت شدس…اقدام آقای تبریزیان در هر حال پسندیده است دیگر بس است اینهمه قایم شدن اینهمه به قول شما میزهای روشنفکری گذاشتن که این شده وضع سینمای ما این شده وضع سلامت ما این شده وضع محیط زیست ما این شده وضع هویت ما این شده وضع فوتبال ما این شده وضع اعتقادات ما این شده وضع ماشین های ما…میزهای روشنگری و روشنفکری هم حدی دارد حرف هم حدی دارد اگر اینهمه حرف قطره ای عمل به بار نیاورد چه ارزشی دارد …قران های ما را بارها دیدیم اتش زدند و ما حرفی نزدیم از علم و هویت کشور ما سواستفاده کردند حرفی نزدیم و فقط بسنده کردیم به مرگ بر امریکا به صورت زبانی و این هم همینطور باعث شد ددمنشانی که در کشور خودمان نیز وجود دارند پارا از گلیم خود دراز کنند و منافع خودشان را ارجح تر از سلامت مردم ببینند بخدا دیگه خسته شدیم از این داروهای مسکن و نه درمان از هزینه ها از بی اعصابی های حاصله از رفتار ناشایست بسیاری از این اطبای مدرن از کاراموزانی که اکنون صفت دکتر را به یمن همین میزگردهای روشنفکری حاصل شده یدک میکشند خسته شدیم از بی احترامی از آقا بالاسری و ثروت دکترین مدرن در نامه یا مقاله ی بالا اسامی دکترینی را قید کردید که با عمل دکتر تبریزیان مخالف بودند که از نظر منطقی و عقلی کاملا اشتباه کرده اند طرف های مقابل ما شمشیرشان را روبه روی چشمان ما قرار داده اندو شما حرف از هم اندیشی میزنید به قول حضرت حسن صباح بهترین دفاع حمله است دقیقا همین سیاستی که اروپاییان بی همه چیز از علمای ما دزدیده و به نام ماکیاولی ثبت نموده اند ما نسلی هستیم که هیچ اطلاعات هویتی از خودمان نداریم ولی تا دلتان بخواهد در مورد اروپای مقلد اطلاعات داریم که این کاملا بر علیه خودمان و نسل های ایندس جامه ها را دریده و طغیان نمایید در اسلام مرد حق باشید .

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen