Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; SEOFriendlyImages has a deprecated constructor in /home/behbanne/domains/eslamteb.com/public_html/wp-content/plugins/seo-image/seo-friendly-images.class.php on line 2 حرام بودن و ممنوعیت محصولات دستکاری شده ژنتیکی - تراریخته برای اسرائیلی ها و یهودی ها | | مجله طب اسلامی | استاد ابن علیان حرام بودن و ممنوعیت محصولات دستکاری شده ژنتیکی - تراریخته برای اسرائیلی ها و یهودی ها |
حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

حرام بودن و ممنوعیت محصولات دستکاری شده ژنتیکی – تراریخته برای اسرائیلی ها و یهودی ها
پ
پ

حرام بودن و ممنوعیت محصولات دستکاری شده ژنتیکی برای اسرائیلی ها و یهودی ها

تولید کنندگان محصولات تراریخته این مواد را برای خودشان ممنوع کردند!

مجله طب اسلامی: نگرانی جامعه بشری از محصولات دستکاری شده ژنتیکی در کشور های مختلف اروپایی و آمریکایی سبب اعتراضات مختلفی از سوی مردم شده است. این در حالیست که ما شاهد واردات محصولات تراریخته به داخل کشور هستیم .
شرکت مونسانتو که یکی از اصلی ترین تولید کنندگان بذر و محصولات دستکاری ژنتیکی(تراریخته) می باشد , توسط یهودیان اداره می شود.

واژه  کاشر در دین یهود معادل حلال در دین اسلام است. یهودی ها بر اساس سفارش تورات مبنی بر نخوردن غذاهایی که برای سلامتی آنها ضرر دارد, از غذاهای کاشر استفاده می کنند.
فلامر, خاخام یهودی درباره استفاده از محصولات دستکاری شده ژنتیکی گفت: مطالعات اخیر نشان دهنده محصولات دستکاری شده ژنتیکی طبیعی نیستند و نگرانی های بسیاری درباره استفاده از این محصولات وجود دارد.

وی افزود: با توجه به سفارش تورات که فرموده باید مراقب سلامتی خود بود, استفاده از محصولات دستکاری شده ژنتیکی جایز نیست.
وی اظهار داشت: قانون کاشر در تورات محدودیت هایی در خوردن  گوشت هایی مانند گوشت خوک و گوشت ماهی با استخوان و یا نحوه خوردن بعضی غذا ها مثل خوردن لبنیات به همراه گوشت ایجاد میکند.

یهودیی ها دارای چندین تائیدیه برای استفاده از غذاهای کاشر(حلال) هستند که هیچ یک از آنان استفاده از اجازه استفاده  محصولات دستکاری شده ژنتیکی(تراریخته) را نمی دهند.

منبع : مجله طب اسلامی    eslamteb.com

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen