حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

بیانیه دکتر علی کرمی راجع به واردات و کشت تراریخته

شناسه : 3188 13 آگوست 2016 - 22:02 688 بازدید
بیانیه  دکتر علی کرمی   راجع به واردات و کشت تراریخته
پ
پ

بیانیه  دکتر علی کرمی    راجع به واردات و کشت تراریخته

مردم قهرمان و آگاه و فرهیخته ایران ؛ امنیت کشور و سلامت شما هدف ماست و در این راه از همه چیزمان گذشته ایم.
نقشه های شوم دشمنان ایران و مسلمانان جهان برای به تسلیم کشاندن ملت های خاورمیانه فقط با جنگ، حمایت از تروریست های جنایتکار و ایجاد اختلاف و نا امنی، تحریم، فشار، جنگ نرم رسانه ای، اقتصادی، فرهنگی سیاسی، اجتماعی دو دهه است که وارد عرصه جدیدی شده است. توسعه علوم و فناوری های نوین زیستی ابزارهای جدیدی در اختیار آنان برای تهدید حوزه سلامت غذا و بهداشت و درمان قرار داده است. توسعه بیماری و افزایش تعداد بیماران، تجارتی عظیم برای شرکت های داروسازی، تجهیزات پزشکی، واکسن و … اقلام دیگر است.
آنها به این نتیجه رسیدند که از روش تهدیدات بیولوژیک جامعه های اسلامی را بیمار کنند، مسلمانان را تضعیف کنند، و به سه هدف بزرگ خود برسند :

۱- تضعیف دین، اعتقادات دینی، ارزش های اخلاقی و ایمان های قوی که برای مقابله با ظلم و تبعیض و جنایتهای استکبار صهیونیستی به پا خاسته اند.
۲ _تجارت عظیم صد ها هزار میلیارد دلاری با جان مردم و کسب منفعت.
۳ _ نابودی زیر ساخت های کشاورزی و امنیت غذایی کشورهای مورد هدف با تراریخته کردن و وابسته کردن کشاورزی و غذای مردم به کمپانی های صهیونیستی.

در واقع با این ۳ هدف کشور های مورد تهاجم در کنترل قرار خواهند داشت و استقلال، آزادی، امنیت و سلامت آنها در اختیار انان قرار می گیرد.

بنابر این از غذا بعنوان ابزاری موثر برای صدمه زدن و تغییر رفتار،ایمان، اعتقاد،  فرهنگ و ارزش های ملت های مسلمان استفاده می کنن. و با تاسف کامل در ۲۰ سال گذشته با واردات گسترده و بی رویه محصولات تراریخته به کشور و عدم اطلاع رسانی به مردم، نبود بر چسب زنی محصولات تراریخته و هیچگونه بحث و مناظره و شفاف سازی و مصرف نا اگاهانه آن توسط مردم ایران شاهد افزایش عجیب روند بیماری ها و هجوم مردم به مراکز درمانی و شلوغی غیر قابل انتظار بیمارستان ها هستیم و با کمال تاسف مدافعین سود جوی تراریخته ذره ای برای سلامتی و جان مردم ارزش قائل نبوده و صرفا به دلیل داشتن منافع کلان و ارزانی محصولات تراریخته نسبت به محصولات سالم تر، از این غفلت و نا اگاهی و فقدان نظارت مسئولین در ۲۰ سال گذشته هزاران میلیارد سود برده و بدون کسب مجوز و بطور غیر قانونی تراریخته ها را به مزرعه برده، کشت داده و معلوم نیست در چه سطحی و چه مقدار وارد سفره مردم کرده اند؟

این افراد سود جو از غفلت مسئولین، دانشمندان و مردم حداکثر استفاده را برده و به همین دلیل با منافع کلان و حتی شاید داشتن ماموریت از کمپانی های صهیونیستی جهت تراریخته کردن کشاورزی ایران و نابودی بذر های اصیل و ذخایر ژنتیک کشور با هیچ سند و مدرک پاسخ نمی دهند که اگر تراریخته سالم بود و هست پس چرا ۳۹ کشور پیشرفته ان را کشت نمی کنند؟
و به ادامه حرکت تهاجمی و پر شتاب خود برای واردات و کشت تراریخته ادامه می دهند و قصد دارند از این فرصت کوتاه قبل از مطالبه میلیونی مردم جهت توقف واردات و کشت سریعا ان را در سطح ۱ میلیون هکتار به مزرعه ببرند و جالب تر اینکه برای ساکت کردن منتقدین از همه روش های غیر اخلاقی مانند فریب، دروغ، تطمیع، تهمت، افترا، تهدید، ترور شخصیت، اخراج و آبرو ریزی  استفاده می کنند.

ما جدا هشدار می دهیم و تقاضای جنبش بزرگ و ملی برای جلوگیری از توسعه این فاجعه داریم و خطابمان به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری، نمایندگان محترم مجلس، مراجع عظام. تقلید و روحانیت محترم، شورای محترم نگهبان، دولت محترم، قوه قضائیه، نهاد های نظارتی مستقل، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رسانه ها، دانشمندان، دانشجویان و همه قشر های مومن و متعهد و عاشق ایران و فرهنگ سالم ایرانی اسلامی است.
و درخواست عاجل و جدی داریم که پس از ۳ سال بحث ها، مناظرات، جلسات نقد و بررسی، حال که مشخص و قطعی شده است هر روز کشور های پیشرفته بیشتری کشت این محصولات را منع می کنند که اینک به ۳۹ کشور رسیده و کشور روسیه که هم واردات و هم کشت را کاملا منع کرده، اعتراضات دانشمندان و جنبش های مردمی در حال توسعه است، تحقیقات متعدد و جدید علمی ایمن نبودن تراریخته ها را بیشتر روشن کرده است مردم را از بلا تکلیفی خارج و پیشنهاد موراتوریوم یا تفاهم نامه ملی ما را تصویب و ابلاغ کنید، چون برخی علاقه دارند با زیرکی ادعا کنند بحث کارشناسی کنیم، مناظره کنیم، و نقد و بررسی کنیم ولی هدف انها اینست وقت را تلف کنند زمان را کش دهند تا مقاصدشان را عملی کنند و در بحث ها و مناظرات با حرف ها و ادعاهای تکرای و قبول نکردن هیچ دلیل و سند و مدرکی با سفسطه، دروغ و فریب و چالش تا قیامت این بحث ها و مناظرات را به نتیجه نرسانند تا آن سه هدف دشمن اجرا شود.
بنابر این پیشنهاد می کنیم با تصویب و ابلاغ تعلیق واردات و کشت

به مدت ۵ سال و برچسب زنی به محصولات موجود بازار امنیت ملی و سلامت مردم و کشاورزی را تضمین و در طول این ۵ سال هرچقدر لازم است بحث و مناظره و نقد و بررسی و توسعه تحقیقات تراریخته تا لبه مرز و گلخانه و ارزیابی خطر صورت گیرد و جمهوری اسلامی ایران به  عنوان ام القرای اسلام در جهان و الگوی کشورهای اسلامی با شکست دادن توطئه نفوذ دشمن سلامت و امنیت را به کشور و مردم بر گرداننده و بطور عاقلانه، منطقی، علمی و کارشناسی، تحولات این عرصه در جهان را رصد و در عین حال دانشمندان با اتحاد و همدلی و جلوگیری از تفرقه که خود هدف دشمن است به توسعه علم و فناوری تراریخته در کشور ادامه دهند.

والسلام
دکتر علی کرمی
۲۰ مرداد ۱۳۹۵

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen