حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

واکسنی برای اجرای نقشه زامبی سازی !!!

شناسه : 6620 12 ژانویه 2021 - 21:32 1818 بازدید
واکسنی برای اجرای نقشه زامبی سازی !!!
پ
پ

دکتر نمکی وزیر بهداشت:
🔹واکسنی که به روش mRNA در حال ساخت است تردیدهایی در مورد آن مطرح است!
در آمریکا مقالاتی چاپ شده است که واکسن بر پایه mRNA می تواند عوارضی همچون «خودایمنی» ایجاد کند!
این واکسن را خیلی‌ها در آمریکا و اروپا نمی‌زنند!/تسنیم

کمی صبر کنید:
بیماری خود ایمنی چیست؟
بیماری خودایمنی (به انگلیسی: Autoimmune disease) به دسته‌ای از بیماری‌ها گفته می‌شود که بر اثر خودایمنی ایجاد شوند. بیماری خودایمنی هنگامی رخ می‌دهد که دستگاه ایمنی بدن به اشتباه حمله به خود بدن را آغاز می‌کند بیماری‌های خودایمنی می‌توانند اندام‌ها و بافت‌هایی از جمله گلبول‌های سرخ خون، عروق خونی، غده تیروئید، لوزالمعده، عضلات، مفاصل و پوست را درگیر کنند.

بنابر تحقیقات دانشمندان خود ایمنی موجب ایجاد این بیماری های مزمنی مانند ام اس، قند نوع یک، پسوریازیس، برص، آرتریت رماتید، کلین باره، کولیت زخمی، فلج چندگانه، بهجت و…می شود.

با تزریق واکسن های کرونا، بدن در یک مدت زمان خاص، شروع به تخریب خود می کند.

غربی ها سال هاست که به جهان تلقین می‌کنند با یک بیماری ویروسی جهان تبدیل به زامبی خواهد شد.

دکتر استویان الکسوف رئیس انجمن آسیب شناسی بلغارستان : سازمان بهداشت جهانی یک سازمان پزشکی جنایی است، و هدفش ایجاد ترس و هرج و مرج در سراسر جهان است .

این آسیب شناس برجسته اروپایی گزارش می دهد که او و همکارانش در سراسر اروپا هیچ مدرکی در مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در آن قاره پیدا نکرده اند.

آسیب شناس برجسته اروپایی گزارش می دهد که او و همکارانش در سراسر اروپا هیچ مدرکی در مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در آن قاره پیدا نکرده اند.
آسیب شناس برجسته اروپایی گزارش می دهد که او و همکارانش در سراسر اروپا هیچ مدرکی در مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در آن قاره پیدا نکرده اند.

🔸دکتر استویان الکسوف سازمان بهداشت جهانی (WHO) را “یک سازمان پزشکی جنایی” برای ایجاد ترس و هرج و مرج در سراسر جهان بدون ارائه اثبات عینی و قابل اثبات بیماری همه گیر خواند.

👈یکی از افشاگریهای حیرت انگیز دیگر دکتر الکسوف رئیس انجمن آسیب شناسی بلغارستان (BPA)، این است که وی معتقد است که در حال حاضر ساخت واکسن علیه این ویروس “غیرممکن” است.

🔹وی همچنین نشان داد که آسیب شناسان اروپایی هیچ آنتی بادی خاصی را برای سارس کووید (SARS-CoV-2 ) شناسایی نکرده اند.

🔸این اظهارات حیرت انگیز سوالات عمده ای را ایجاد می کند ، از جمله در مورد ادعاهای بسیاری از مقامات و دانشمندانی که برای واکسن هایی که آنها برای انجام آزمایشات بالینی اش در سراسر جهان عجله دارند.

▫️آنها همچنین در مورد صحت ادعاهای کشف آنتی بادی ضد ویروس کرونا (که شروع به استفاده برای درمان بیماران می کنند) تردید ایجاد می کنند.

▪️ظاهراً آنتی بادی های اختصاصی ویروس کرونا مبنایی برای کیت های تست سرولوژی گران قیمت است که در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد (برخی از آنها غیرقابل قبول و نادرست است).

منبع :http://off-guardian.org/2020/07/02/no-

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen