حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

شیوع ایدز در لردگان آغاز طرح آفریقا شدن ایران! دروغی به نام ایدز
پ
پ

شیوع ایدز در لردگان آغاز طرح آفریقا شدن ایران!

اصرار سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی بر غربالگری ایدز در ایران برای چیست؟

✡️ استفاده از واکسیناسیون برای بیوتروریسم

✅. قصه چنار محمود تکراری است

موضوع شیوع عمدی بیماری‌ها تازگی ندارد. به‌عنوان نمونه در سال ۱۹۹۸ در لیبی تعدادی پرستار بلغاری، که از طرف سازمان‌های بین‌المللی برای  واکسیناسیون به لیبی رفته بودند، به آلوده کردن ۴۰۰ نفر به  ایدز متهم شدند. [۱]

از آن به بعد نیز گزارش‌های زیادی در این‌باره منتشر شد. درباره‌ی برنامه‌ی شیطانی  یهود بین‌الملل برای  کاهش جمعیت دنیا به ۵۰۰ میلیون نفر، می‌شود مطالب زیادی را یافت. این موضوع حتی در سنگ‌نوشته‌های معروف به Georgia Guidestones نصب شده در ۴۰ سال پیش، نیز ذکر شده است.

👉 http://jscenter.ir/jewish-and-science/jews-and-hygiene/7159

متأسفانه در ایران درباره‌ی این  برنامه‌های شیطانی اطلاع‌رسانی کافی نشده است. وقتی عده‌ای از سیاسیون ایران علناً برای ملحق شدن ایران به  نظم نوین جهانی مورد نظر  یهود تلاش می‌کنند، باید انتظار بقیه‌ی لوازم و اجزاء این  تفکر شیطانی را نیز داشته باشیم: کمک به برنامه کاهش جمعیت، گسترش برده‌داری و…

 

چه نقشه ای در کار است که مردم لردگان تست ایدز میشوند و خبر آن در سطح ملی رسانه ای می‌شود؟

 

سال هاست که سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی با عاملیت وزارت بهداشت برای کنترل جمعیت کشورهای غیر یهودی اقدام کرده است طرحی که در ایران با موفقیت اجرا شد ولی اخیرا با مخالفت هایی روبرو شده است، اما طرح جایگزین سازمان بهداشت جهانی چیست؟

یکی از موثرترین روش برای کنترل جمعیت در جهان، مسئله ایدز هست،همان موضوعی که هدف سند ۲۰۳۰ یونسکو هم هست، شیوع ایدز بدلیل ایجاد نقص سیستم ایمنی بدون کمترین تنش و حساسیتی، منجر به مرگ خاموش افراد می‌شود و رسیدن به این هدف برای سازمان بهداشت جهانی نزدیک ترین راه و کم هزینه ترین راه «کنترل جمعیت غیریهود» است، گزارش ها و تحقیقات بسیاری درباره کنترل موفق جمعیت مردم قاره آفریقا با این نام و روش وجود دارد با توجه به اینکه در کشورهای آفریقایی امکان آموزش جلوگیری از ازدیاد نسل دچار دشواری بود.

اما فایده دوم مسئله ی  ایدز این است که با توجه به ترسی که از ایدز بوجود آورده اند، مادرانی که دچار ایدز شده اند برای دلسوزی به فرزند و آینده جامعه، بطور اختیاری سعی در سقط جنین می‌کند، از بارداری برای همیشه جلوگیری می کند و یا خود را بطور دائم عقیم میکند تا اساسا فرزند آوری صورت نپذیرد، اجرای این این هدف سازمان بهداشت جهانی، با شیوع عمدی ایدز از طریق دوگانه ی «واکسیناسیون ها» و «غربالگری ها» صورت می‌پذیرد، کاری که مشابه آن در آفریقا اتفاق افتاده است یعنی با واکسن ، ایدز شیوع داده میشود و با غربالگری ایدز و اطلاع رسانی به افراد مبتلا، مرحله دوم طرح عملیاتی می‌شود و با همکاری و میل خانواده ها مسئله قطع نسل و سقط جنین اتفاق می افتاد و این طرح مکمل یا جایگزین آموزش کنترل جمعیت می‌شود.

مسولین وزارت بهداشت بارها اعلام کرده اند که در سال های اخیر غربالگری ایدز برای مادران ایرانی بصورت مخفی و اجباری در حال انجام است و گزارش های مردمی نیز حکایت از آن دارد که ماموران بهداشت با ابراز خیرخواهی شخصی و اجتماعی، از مادرانی که پس از غربالگری HIV مثبت هستند درخواست میکنند که برای سقط جنین و بستن لوله های رحم خود همکاری کنند!

در هر حال وزارت بهداشت در دومین تور فریب سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی افتاده است و با توجه به تربیت فکری آحاد افراد این نهاد، به زودی این طرح ملی با اتفاقات اخیر روستای «لردگان» علنی تر خواهد شد و مجددا وزارت بهداشت در زمین سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی بازی کرده و عامل کنترل آخرین بازماندگان جمعیت ایران خواهد شد.

تجربه نشان داده است که مسولین کشور با توجه به علم زدگی و پزشک زدگی شدید امکان تحقق و بررسی در این حوزه را ایجاد نخواهد کرد چه برسد به اینکه اقداماتی شایسته برای جلوگیری از این نسل کشی خاموش داشته باشند.

اما جای نگرانی وجود ندارد، اگر مردم آگاهانه عمل کنند و در دام واکسیناسیون و غربالگری نیافتند و در صورت بیمار شدن با داروهای موثر طب اسلامی در درمان ایدز، اقدام به مداوای فوری بیماری ایدز نمایند مشکلی پیش نخواهد آمد.

امید است از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم و برای دومین بار در طرح کنترل جمعیت سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی مشارکت ننماییم و نقشه های دشمنان بشریت را عقیم بگذاریم.

 

جوک های تاریخ ایدز

 

✔️میمون سبز، اولین متهم در پرونده مبتلا شدن انسان به ایدز

در همان مراحل اولیه شناسایی ویروس ایدز از آنجا که این ویروس برای دنیای علم ظاهراً نوظهور می بود می بایست منشائی کاملا عجیب نیز برای آن تراشیده می شد. منشائی که بتواند تا مدتی مجامع علمی مستقل را سرگرم خود کند. از آنجا که بیماری برای نخستین بار از آفریقا گزارش شده بود قرعه به نام میمون های سبز آفریقایی افتاد و تا مرز برقراری رابطه جنسی با این حیوان نیز پیش رفت! این نظریه، به عنوان نخستین توضیح درباره منشأ ایدز منتشر شد. مطابق این نظریه، این ویروس در میمون‏هاى سبز آفریقایى شکل گرفته و سپس از طریق نزدیکى جنسى مردم محلى با این حیوان (؟!) و یا در نتیجه خوردن گوشت آن‏ها، به انسان منتقل شده است. مطابق این نظریه، خاستگاه ایدز آفریقا بوده و پس از آن به سراسر جهان انتقال یافته است. البته نظریه در باره این سوال احتمالی که چرا مردم محلی در طول هزاران سال زندگی در آن محیط به یکباره در دهه هفتاد میلادی دچار هوس نزدیکی با این حیوان شده و موجب شیوع چنین بیماری مهلکی در سراسر جهان شده اند پاسخی ندارد! با آشکار شدن هرچه بیشتر جنبه های فکاهی این نظریه در دوم ژوئن ۱۹۸۸، نشریه لوس آنجلس تایمز در مقاله‏اى علمى، این نظریه را کاملاً مطرود دانست و افشا نمود که اساسا ساختار و ترکیب ماده ژنتیک این بیمارى، هیچ گونه سازگارى و تطابقى با این نوع میمون آفریقایی ندارد.

شامپانزه ها متهمین بعدی پروژه ایدز

پس از عدم موفقیت پروژه باوراندن تماس جنسی مردم بومی آفریقا با میمون های سبز دستگاه تبلیغاتی استکبار به سوژه بهتری روی آورد و این بار شامپانزه ها که از نظر تکاملی و سیستم ژنتیکی (و یا شاید از نظر امکان و احتمال برقراری رابطه جنسی!) به انسان نزدیک تر هستند کاندیدای گردن گرفتن مسئولیت این بیماری شدند. به طوری که در سال ۱۹۹۹ دنیای علم شاهد نوعى هجوم رسانه‏اى با هدف جایگزین کردن نظریه شامپانزه‏هاى آفریقایى به جاى نظریه میمون‏هاى سبز شد و ادعا شد که ویروس ایدز از یک ویروس مشابه که در این موجودات وجود دارد مشتق شده است که پى‏ آمد آن، پذیرش این نظریه در مجامع علمى بود. اما این دسیسه نیز دیری نپایید و شواهد و بررسى‏ها نشان داد که خود شامپانزه‏ ها هم به ندرت به ویروسSIV که ویروسى مشابه HIV است، مبتلا مى‏ شوند. در نتیجه اگر حتی شامپانزه ها نیز به ایدز مبتلی شوند بایستى از منبعى ناشناخته به این ویروس مبتلا شده باشند.

میمون‌ها و وظیفه رسانه‌های غربی

اما قصه ای که برای ظهور و شیوع این بیماری ساخته و پرداخته شده است تا جایی از هزل و نامربوط گویی آکنده است که پس از در نظر گرفتن پاره ای از ملزومات اخلاقی بیان رسانه ای به چنین چیزی می رسیم که متاسفانه غالباً نیز از سوی جامعه دانشگاهی و علمی تحت قیومیت سیاستمداران دنیای استکباری طاغوت مورد پذیرش می باشد: یک بومی با یک میمون ارتباط جنسی برقرار می کند (و یا به روایت دیگری یک میمون یا شامپانزه آفریقایی یک بومی را گاز می گیرد) آن بومی بعد از آمدن به شهر با فاحشه‌ای خوابیده و آن فاحشه نیز این ویروس را به یک بانکدار محلی منتقل می نماید و وی نیز آن را به همسران سه دوست دختر خود انتقال داده است و بالاخره در ادامه این روند، ناگهان بشریت چشم گشوده و دیده است که ده ها میلیون نفر در آفریقا و سپس در سراسر جهان به ایدز مبتلا شده اند!

 

ویروس های ساخت دست ایلومیناتی.

⚫️‍-خیلی از ویروس ها توسط این سازمان(ایلومیناتی) ساخته میشه

⚫️-مثلا ویروس ایدز

⚫️-بزرگترین ویروسی که تاکنون انسان های زیادی را به کام مرگ کشانده، دکتر رابرت ویلنر پزشک آمریکایی بود که وجود بیماری ایدز اعتقاد نداشت، کتابی به نام فریب کشنده نوشت و در آن مفصل نظریه اش را توضیح داد اما کتابش اجازه نشر نیافت و به طرز مشکوکی فوت کرد که این هم کار ایلومیناتی بود….. اما دکتر رابرت گالو بعد از کاشف اصلی ویروس ایدز در سال ۱۹۸۴ ادعا کرد که اوهم جداگانه این ویروس رو کشف کرده. او در مصاحبه اش گفته بود :
من ایدز را ساختم تا جمعیت جهان در کاهش دهم…
که این هم حاصل کار ایلومیناتی بود.

اخیرا هم این خبر منتشر شده که ویروس ابولا که پارسال منتشر شده بود هم دست ساز یکی از آزمایشگاه های آمریکا هست

🛑‍ فریبى بزرگ به نام ایدز!!

 

دکتر رابرت ویلنر پزشک آمریکایی؛ اعتقاد داشت بیماری ایدز هیچ ربطى به ویروس HIV و روابط جنسی ندارد!
او در یک برنامه زنده برای اثبات حرفش یک سرنگ را به یک فرد آلوده به HIV زده و سپس آنرا به دست خود فرو کرد…
[ویدیو را ببینید]
او کتابی به نام “فریب کشنده” نوشت و در آن مفصل نظریه اش را توضیح داد!
اما کتابش اجازه نشر نیافت و دو ماه پس از افشاگرى اش به طرز مشکوکی درگذشت!

لینک کلیپ دکتر رابرت در کانال تلگرام:

https://t.me/t124ir/16458

 

✡️ استفاده از واکسیناسیون برای بیوتروریسم

💉 ایراد اصلی واکسیناسیون

۱⃣ #واکسیناسیون هنوز در بین اهل علوم پزشکی بحث‌انگیز است و مخالفان زیادی دارد. متأسفانه در کشور ما هرگونه مخالفت با واکسن، با اتهامات و برچسب‌های «غیرعلمی بودن» و «اظهارنظر غیرتخصصی» توسط پزشکان روبه‌رو می‌شود. اما در واقع، یکی از دلایل طرفداری پزشکان از واکسیناسیون [حداقل در حوزه‌ی قدرت نهادهای بین‌المللی]، این است که به محض اعلام مخالفت با آن، پروانه‌ی کار خود را از دست می‌دهند؛ و اگر دراین رابطه تبلیغ کنند، سر به نیست می‌شوند. [۲]

۲⃣ مثال‌های زیادی را می‌توان آورد که نشان دهد اصل ایده‌ی واکسیناسیون، حداقل درباره بعضی بیماری‌ها، ایده‌ی خوبی نیست. مثلاً  فلج اطفال از سال ۱۹۹۳ در فیلیپین گزارش نشده بود. اما پس از توفان Haiyan در سال ۲۰۱۳، یونیسف ۵۰۰ هزار دوز واکسن فلج اطفال را در مناطق توفان‌زده پخش کرد. به همین دلیل این بیماری از طریق فاضلاب‌ها در بین بقیه‌ی مردم پخش شد و این بیماری، که ریشه‌کن شده بود، را دوباره به فیلیپین برگرداند!

۳⃣ در دوره‌ی کنونی دیگر مهم نیست که آیا از نظر علمی مفید بودن واکسیناسیون ثابت شده یا نشده است. ایراد اصلی این روش این است که بهترین ابزار برای  بیوتروریسم است. مثلاً #بیل_گیتس در کنفرانسی در سال ٢٠١٠ بیان کرد که با کمک واکسن‌های مؤسسات تحت مدیریت او، می‌توان روی ۱۰٪ تا ۱۵٪  کاهش جمعیت دنیا حساب کرد.

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen