حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

تحریم بهترین فرصت تاریخی ما

شناسه : 6130 10 ژانویه 2019 - 15:25 1000 بازدید
تحریم بهترین فرصت تاریخی ما
پ
پ

تحریم بهترین فرصت تاریخی ما

تبدیل تهدید به فرصت

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]غربی ها امیدوار هستند تا یکی دو سال آینده مردم با نارضایتی های بوجود آمده از اقتصاد بدون دلار، اقدام به ساقط کردن نظام موجود کنند و اگر این مسئله اتفاق نیافتد با تمام توان سعی خواهند کرد کشور را که ولع معاملات با دلار را دارد به ارتباط بین المللی و دلار، پیوند بزنند یعنی خرید نفت ایران با قیمت ارزان و حجم زیاد را آغاز کرده و بعنوان منجی ملت یک وجهه ی جدید برای خود درست کنند.[/box]

🔸غربی ها با حذف معاملات بین المللی با ایران، بهترین فرصت را برای خروج کشور از آقایی دلار و احیای اقتصاد بدون نفت را فراهم کرده اند.

 

💠 ولی امروز فرصت اصلی و کوتاه بوجود آمده است ، اگر این فرصت توسط مسولین و مردم قدر دانسته شود، کشور برای همیشه از شر آقایی دلار و اقتصاد نفتی خلاص می شود.
غربی ها نمی توانند و نمی خواهند ایران از سلطه دلار و اقتصاد نفت محور خارج شود.

🔹 در شرایط طلایی موجود، اقتصاد وابسته به سرعت به تولیدات داخلی و غیر نفتی تکیه می کند.
مشاغل حقیقی تولیدی، جایگزین مشاغل کاذب مصرفی میگردد.

💠 کشاورزی، دامداری و روستاها به سمت احیا برمیگردد، که جدای از اشتغال و تولید، موجب بارش ابرها و نزولات آسمانی میگردد.

پول ملی جایگاه خود را در مبادلات تجاری، پس از یک سقوط شدید و موقت ، دوباره احیا کرده و نقدینگی سنگین، از دست مردم تجمیع خواهد شد.

🔹 سبک زندگی به سوی اصلاحات اساسی خواهد رفت.
🔹 جایگاه طب اسلامی، معماری بومی، لباس ملی، تولید داخلی و… ارتقاء پیدا می کند و در کلان استقلال فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور تضمین می شود.

🔹  اما غربی ها می دانند که این رویه به ضرر جریان سلطه در جهان است و موجب می شود ایران هیمنه ی دلار را بشکند و الگویی برای دیگر کشورها شود، لذا سعی میکنند بطور موقت برای ایجاد آشوب و براندازی نظام این تاکتیک را عملیاتی کنند و در صورت رفتن کشور به سمت استقلال اقتصادی و اقتصاد بدون نفت و دلار، سریعا با حمایت از یک جریان داخلی به ظاهر غربگراتر، مجددا ما را در بازی جهانی سلطه حفظ کنند.

👌 کاش مسولین و مردم برای جدایی همیشگی از اقتصاد نفتی و مبادلات دلاری، پافشاری کنند، این فرصت در تاریخ انقلاب اسلامی یکبار برای ما پیش آمده است و بهترین فرصت برای ثروتمند شدن و غنی شدن اقتصادی ملت است، که عزت و اقتدار همیشگی را به دنبال خواهد داشت و منجر به تضعیف سنگین جایگاه آمریکا، انگلیس و اسرائیل در سراسر جهان خواهد شد.

این فرصت را به تهدید تبدیل نکنیم.

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “تحریم بهترین فرصت تاریخی ما”
  1. اصلا هم اینطور نیست نابودکردن فرصت ها و استعدادها و تعاملبا دولتها اسمش مناسبات و عقل و نیازهای ملته که برای اون قیام شده و جوانان پاک نفس فدا شدند..این تحریمها برعکس شالوده کشور عزیز واسلامی رو خرد کرد..اختلاسها و رانت ها و فساد اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی کشور رو به این روز اورد که همه ماحصل تحریم هاست…

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen