حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت تعداد کل نوشته ها : 867 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

تجارتخانه یا وزارتخانه | تبلیغ ولنگاری جنسی در آنتن برنامه زنده
پ
پ

تجارتخانه یا وزارتخانه | تبلیغ ولنگاری جنسی در آنتن برنامه زنده

🔹باعث تاسف است که مسائل بهداشتی پزشکی که بایستی در راستای بهبود سلامت جامعه بکار گرفته شوند به ابزاری برای تجارت سلامتی مردم توسط عده‌ای  وارداتچی و رانت‌خوار بدل شده است! و از احساسات مردم روزه‌دار در پربیننده‌ترین ساعات صداوسیما سوءاستفاده می‌شود. جالب آنکه مساله فراتر از موارد همیشگی تعدی به فرهنگ اسلامی و خطاهای طب مدرن است و حتی با استناد به رفرنسهای اصلی پزشکی مدرن هم  مدعیان پوچ‌اندیش و پوچ‌گو رسوا میشوند!

🔸در کتاب  هریسون (Harrison) بعنوان رفرنس اصلی داخلی پزشکی، ویرایش نوزدهم (آخرین ویرایش منتشر شده این مرجع)، در بخش ۸ بیماریهای عفونی (Infectious dx)، زیربخش ۲۲۲ (Chapter 222 ) با عنوان Human Papillovirus infections، در صفحه ۱۲۰۱ در قسمت counseling بعنوان نظریه یا مشاوره نهایی بعنوان جمع‌بندی کل این زیربخش آمده است:

🔹Most sexually active adults will be infected with HPV during their lives. For all pateints (vaccinated or unvaccinated), certain behavorail interventions can reduce the risk of acquiring HPV.
بیشتر بزرگسالان فعال از نظر جنسی در طی زندگی به HPV آلوده میشوند. در تمام بیماران(واکسن زده یا نزده) ” #اقدامات_رفتاری مشخص و قطعی ” میتواند ریسک ابتلا به HPV را کاهش دهد.

🔸The only way to avoid acquiring an HPV infection is to abstain from sexual activity… Practicing safe sex (partner reduction, condom use) may lower the likelihood of HPV transmission.
تنها راه برای جلوگیری از ابتلا به HPV خودداری از روابط جنسی است و با روابط جنسی سالم ( نظیر عدم داشتن شرکای جنسی متعدد) میتوان ریسک انتقال HPV را کم کرد.
@houshdar
🔹Most HPV infections are controlled by the immune system and cause no symptoms or disease. Some infections lead to gential wart anf cervical precancers… Precancerous cervical lesions should be treated to prevent progression to cancer.
#بیشتر آلودگیهای به HPV توسط سیستم ایمنی کنترل میشوند و باعث نشانه یا بیماری نمیشوند. تعدادی از آنها سبب زگیل تناسلی یا مرحله قبل از سرطانی شدن دهانه رحم میشوند… ضایعات مرحله قبل از سرطانی شدن دهانه رحم باید درمان شوند تا از پیشروی به مرحله سرطان جلوگیری شود.

🔸یعنی مرجع اصلی و غربی طب مدرن موثرترین راه پیشگیری از HPV را در روابط در چارچوب جنسی معرفی میکند و برای فرد واکسن‌زده و واکسن‌نزده، ”  مداخلات اخلاقی” را توصیه میکند! اطمینان میدهد که عمده موارد آلودگی با این ویروس سبب بیماری یا نشانه‌ای نمیشود و در موارد معدود غیر از این هم درمان در مرحله قبل از سرطانی شدن را توصیه میکند.

🔹اما در ایران اسلامی به کجا رفته‌ایم که مسوولین بهداشتی بجای تکیه و ترویج حفظ  شئونات اسلامی و پرهیز از روابط خارج از ازدواج و ولنگاری، دنبال جذب سرمایه ۷۵ میلیارد تومانی از مردم #مستضعف و هزینه ۷۵ میلیارد تومان از بیت‌المال، یعنی جمعه ۱۵۰ میلیارد تومان در شرایط وخیم اقتصادی برای ترویج واکسنی است که تنها ۴سوش از ۱۲۵ سوش شناخته‌شده این ویروس را پوشش میدهد درحالیکه سوشهای بیماریزای دیگری بجز آن ۴نوع موجود در واکسنها نیز در سرطانهای دهانه رحم یافت شده است.

🔸در شرایطی که  تجارت، محور فعالیت برخی دست‌اندرکاران نظام سلامت شده است، مسوولین هزارمیلیاردی که به واردات لنزهای آمریکایی-صهیونیستی مشغولند؛ برای مقابله با یکی از بیماریهای ناشی از  ولنگاری جنسی و زاده غرب ، به بجای آنچه در کتب مرجع خودشات ترویج اقدامات اخلاقی و سالم سازی روابط جنسی خوانده شده (که یقینا هم جز از گذر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی میسر نیست) بدنبال راههای پرهزینه برای مردم و کشور افتاده‌اند که نه نتیجه قطعی دارد نه حتی بدون همراهی با مداخلات اخلاقی قابلیت اثربخشی دارد! لیکن احتمالا سود مالی خوبی برای برخی به همراه دارد!

🔹  صداوسیما اگر به فکر اسلام و مردم و نظام و انقلاب می‌بود بجای  آنتن‌فروشی، تبدیل شدن به روابط عمومی دولت و مشارکت در ترغیب مردم مستضعف در تامین هزینه مالی طرحهای موهوم، به اعتلای فرهنگ اسلامی-ایرانی، ترویج عفاف و #حیا و تبیین ماحصل ولنگاری‌های جنسی غرب میپرداخت!

 

وزارت خانه ای که محتوای برنامه های تلویزیونی را تعیین می کند|

سید مهدی ناظمی

🔸 احسان علیخانی در آخرین برنامه ماه عسل خود -که باز هم با حضور پزشکان همراه بود- به نکته مهمی اشاره کرد. وی در پاسخ به منتقدان برنامه او (با فردی به نام یاسی اشکی)، اعتراف کرد این برنامه به درخواست شخص وزیر بهداشت تهیه شده است و وزارت بهداشت محتوای این برنامه را تأیید کرده است.

🔹 صرف نظر از محتوای خود آن برنامه علیخانی ناخواسته به نکته مهمی اشاره کرده است:

🔸 این میزان از حضور #وزارت_بهداشت برای تعیین محتوا و جهت دهی به پربیننده ترین و اثرگذارترین برنامه ماه مبارک رمضان، ویژگی عجیبی است که فقط از وزیری چون قاضی زاده هاشمی برمی آید. قاضی زاده بخش قابل توجهی از وقت خود را طی این سالها به حضور رسانه ای و مهندسی اخبار مربوط به وزارت بهداشت و پزشکان اختصاص داده است و از این نظر همه وزرای بهداشت قبلی هم که با هم در نظر گرفته شوند، مانند او ظهور و بروز رسانه ای نداشته اند.

🔹 در همین برنامه ماه عسل، یکی در میان شاهد حضور پزشکانی هستیم که ادعا می شود با «فعالیت های جهادی» بیماران صعب العلاجی را درمان کرده اند و یا در نقاط محروم جامعه بی شائبه خدمت کرده اند. در دومین شب از همین برنامه، پیرمرد گمنام و مشکوکی را از دل زیرزمین ها پیدا می کنند و به عنوان نماینده جامعه درمانگران تجربی طب سنتی در کنار دو پزشک تحصیلکرده مورد هجو قرار می دهند.

🔸 ماجرای ماه عسل امسال و جامعه پزشکی، واضح تر از آن است که نیاز به توضیح بیشتر داشته باشد.

⭕️ وزارت بهداشت و احتمالاً کارتلهای #واردات_دارو و #واکسن مرتبط با این وزارتخانه، «اسپانسر پنهان» این برنامه هستند.

🔹در شرایطی که کشور در آستانه تحریم مجدد دارو قرار دارد و از همین اکنون داروهای ضروری مردم احتکار و گران می شود، هم و غم وزارتخانه و باندهایی که حیات اقتصادی خود را در واردات دارو می بینند و هنوز ننگ فراموش نشدنی واکسن آنفولانزا را جبران نکرده اند، این قرار گرفته است که داروی جدید و مشکوکی را آن هم از راه یک برنامه غیر تخصصی و عامه پسند تبلیغ کنند و با کمک سرمایه گذاری داخلی واردات آن را تسهیل کنند.

🔸چنین نوع برخوردهای منفعت طلبانه ضدملی را فقط در کشورهای جهان سوم می توان دید و بدترین شکل آن را در وزارتخانه بهداشت دولت حاکم.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “تجارتخانه یا وزارتخانه | تبلیغ ولنگاری جنسی در آنتن برنامه زنده”
  1. بسم الله الرحمن الرحیم

    قَدْ مَکَرَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ فَأَتَى اللَّهُ بُنْیانَهُمْ مِنَ الْقَواعِدِ فَخَرَّ عَلَیْهِمُ السَّقْفُ مِنْ فَوْقِهِمْ وَ أَتاهُمُ الْعَذابُ مِنْ حَیْثُ لا یَشْعُرُونَ

    همانا کسانى که قبل از ایشان بودند (نیز) مکر ورزیدند، پس قهر خداوند به سراغ پایه‌هاى بناى آنان آمد، پس سقف از بالاى سرشان بر آنان فرو ریخت و از آنجا که اندیشه‌اش را نمى‌کردند، عذاب الهى آمد

    آیه ۲۶ سوره نحل

    با سلام و قبولی طاعاتتان
    اگر این روزها این بازی مضحک وزارت بهداشت و ماه اسپارتام، همه را به تعجب و خنده و گاها گریه واداشته، این درد تازگی ندارد
    چراکه همهٔ ما را با این حقه ها فریفتند و زندگیمان را سوزاندند
    و این زیباست که انسانها و عالمان بزرگی چون شما همچنان وجود دارند تا دلسوزانه مردم را بیدار کنند
    اگرچه به طور قطع نمی توانیم بگوییم از ما که گذشت و هرچه نباید به سرمان بیاید به سرمان آوردند با سموم دارویی و غذایی و ….، اما خدا را سپاسگزاریم که شما تلاش می کنید تا فرزندان ما هوشیار شوند و سلامتی جسم و روحشان را انتخاب کنند نه خوش باوری و تقلید کورکورانه و اعتماد به واژه های کذایی و مهلک استاندارد و سیب سلامت و بهداشت جهانی و یا ارگانها و وزارتخانه هایی که گاهی به دست منافقان و جاسوسان و دشمنان اسلام و بشریت می افتد….
    موفق و عاقبت بخیر باشید
    یاحق

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen