حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

دلیل شهادت شهید فخریزاده

شناسه : 6625 12 ژانویه 2021 - 1:35 961 بازدید
دلیل شهادت شهید فخریزاده
پ
پ

سؤال: دشمن چرا باید در زمان تعطیلی برنامه هسته‌ای کشور، هزینه ترور یک دانشمند تراز اول هسته‌ای ما را بپردازد؟

پاسخ:
۱⃣ شهید فخری‌زاده در حوزه‌های زیستی و بیولوژی نیز، ورود جدی علمی و تخصصی داشت.

۲⃣ تیم ایشان در مجموعه سپند، اردیبهشت سال جاری کیت تشخیص کرونا را با درصد خطای نزدیک به صفر تولید کرد که متاسفانه ستاد ملی کرونا ترجیح داد خلاف منویات حضرت آقا طبق پروتکل‌های WHO عمل نموده و کیت‌های تشخیص آلوده را از انگلیس و سپس از چین وارد نماید.

کیت‌های تشخیص باید دارای تناقض‌های فراوانی باشند تا رعب و وحشت بیشتری در جامعه ایجاد شود و هدف “more control” راکفلر محقق و به‌صورت مستمر فشار پروتکل‌های تجویزی WHO بیشتر شود.

💬 طبق اسناد موجود، راکفلر پروژه کثیف پاندمی covid_19 را در سال ۲۰۱۰ افشا کرد و هدف از این پاندمی را تحقق نظم نوین جهانی بر بستر سایبری و با ابزار وضع پروتکل‌ها (more control = کنترل روزافزون) عنوان کرد.

شیوع کروناهای بعدی و مثلاً خطرناک‌تر!!! از جمله #کرونای_انگلیسی نیز در همین راستاست…

۳⃣ مشخص است یک کیت تشخیص بومی کارآمد درصد خطا و تناقض بسیار پایینی خواهد داشت و اهداف راکفلر و سازمان‌های جهانی و نوچه‌های داخلی غرب را محقق نمی‌کند.

💬 موضوع اصلاً بیماری نیست. صرفاً باید با ایجاد “رعب و وحشت” دستگاه محاسباتی مردم را تغییر دهند تا به اهداف خود برسند. در این میان بیمارستان‌ها چون به دستورالعمل‌های who عمل می‌کنند یکی از علل اصلی مرگ‌ومیر و بالتبع باعث ایجاد رعب و وحشت بیشتر می‌شوند.

۴⃣ تیم شهید فخری‌زاده چهار ماه قبل یعنی در مرداد سال جاری واکسن بومی کرونا را نیز تولید و دو مرحله تست انسانی آن را نیز با موفقیت انجام دادند.

💬 ما سه نوع واکسن برای کرونا تعریف می‌کنیم:

الف) واکسن ذیل معاهده‌ی کواکس که عملاً به دنبال تحقق اهداف بنیان گذاران اصلی آن یعنی جورج سوروس، راکفلر و بیل‌گیتس است.

ب) واکسن ایرانی!!!
نکته دردآور اینکه با صراحت و با افتخار اعلام می‌کنند که برای ساخت این واکسن موبه‌مو طبق پروتکل‌های WHO عمل کرده‌اند و البته این دوستان برای دشمن خطری چندانی ندارند، چرا که درحال پیاده‌سازی پروتکل‌های او هستند.
🇮🇷 در این زمینه خواهش می‌کنم حتماً مراجعه کنید به فرمایشات حضرت آقا در خصوص کرونا، “داروها و واکسن‌های تجویزی دشمن و جنگ وسیع و عظیمی که یک طرف قطعی آن جمهوری اسلامی است”

ج) و اما نوع سوم، واکسن “بومی و ملی” ما است که توسط تیم شهید فخری‌زاده ساخته شد.

🚦 این “واکسن بومی” می‌توانست تمامی معادلات دشمن و جهان را به کلی دگرگون کند.

چرا؟

به این دلیل که تقریباً اکثر کشورهای مستقل و آزاد، به آمریکا و واکسن آمریکایی نه تنها اعتقادی ندارند، بلکه کاملاً بدبین هستند. در مقابل، ایران را به عنوان یک قدرت سیاسی و علمی که در نبرد مستقیم با آمریکاست قابل اعتماد می‌دانند و حتماً خریدار واکسن بومیِ بی‌خطر و مؤثر و ارزان ما می‌بودند.

در این‌صورت معادلات نظم نوین جهانی مد نظر بنیاد صهیونیستی راکفلر و بیل‌گیتس به کلی دگرگون می‌شد.

حالا شاید بتوان این فرضیه دقیق و نزدیک به واقعیت را مطرح کرد که چرا دشمن در این برهه از زمان هزینه ترور شهید فخری‌زاده را می‌پردازد و سخن گزافی نیست اگر بگوییم گرای ترور شهید فخری‌زاده عزیز را نیز عناصر غربگرایی دادند که مامور پیاده‌سازی اهداف نظام سلطه در ایران هستند.

👈 راستی آیا “معاهده بین‌المللی کواکس” هم مانند FATF بدون طی تشریفات قانونی و پنهانی توسط دولت غربگرا امضا شده است؟

باید دید ستاد کل نیروهای مسلح‌مان نیز می‌خواهد به‌عنوان یک عنصر زیردست در ستاد کرونا پیاده نظام تصمیمات WHO باشد یا به حکم حضرت آقا برای رزمایش دفاع بیولوژیک جامه عمل بپوشاند؟

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “دلیل شهادت شهید فخریزاده”
  1. سلام واقعا درست فرمودیدان شاا…خون شهیدفخری زاده دامنشون را بگیره

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen