حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت تعداد کل نوشته ها : 867 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

یاسی اشکی در ماه عسل و دروغ های بی پایان الهه مرگ

شناسه : 5872 08 ژوئن 2018 - 5:46 2524 بازدید
یاسی اشکی در ماه عسل و دروغ های بی پایان الهه مرگ
پ
پ

   برنامه ماه عسل با موضوع تبلیغ یک واکسن جدید و مفاد ضد دینی سند ۲۰۳۰ با ترساندن مردم بخاطر شیوع زیاد برخی بیماریها در آمریکا !!!

بازاریابی واکسن های جدید، در پر بیننده ترین برنامه صدا و سیما

سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی آخرین ضربه هایش را به ملت ایران وارد می کند!

گزارشی در مورد یاسمن اشکی مبلغ واکسن مخوف HPVوسند ۲۰۳۰

این مطلب آرشیو و  گردآوری مطالب و مستندات ارسالی راجع به خانم یاسی اشکی و برنامه ماه عسل ،جهت استناد و مطالعه یک جای مطالب پراکنده راجع به این موضوع مهم است

برنامه پرمخاطب ماه عسل در روز سه شنبه ۸ خرداد حرکتی شگفت آفرید! بطوری که اجرای سند ۲۰۳۰ در کشور کاملا موجه و مطلوب جلوه گر شود و تبدیل به مطالبه مردمی شود. و فراتر از آن؛ بخشی از هزینه ها هم از مردم جمع آوری شود!!

 

میهمان برنامه مدعی میشود در ۱۷سالگی در «آمریکا» به بیماری « ژنتیکی» ای مبتلا شده که علائمش شبیه ایدز بوده و از ۱۴۰ بیمار تنها او زنده مانده و به دلیل تشابه بیماری اش با ایدز، «نذر» کرده بیاید ایران و «مردم ایران» را از خطرات «ایدز» آگاه کند!!!!
او در ادامه از خطر بیماری تناسلی دیگری می گوید که بعضی از انواعش سرطانزاست!! و مدعی میشود یک سونامی خطرناک طی ده سال آینده زنان و مادران ایرانی را تهدید می کند لذا باید کودکان ایرانی واکسن پیشگیری از ویروس آن بیماری تناسلی را دریافت کنند.
( پیدا کنیم پرتقال فروش را!)

 

حمل مواجهه با شرح بدون پرده و شرم آور این مسائل میان دو نامحرم و پخش برنامه در ساعات معنوی قبل از اذان مغرب و افطار در جمع خانوادگی، خود دردی است وصف ناپذیر که تنها افرادی که برنامه را دیده باشند آن را درک می کنند و انصافا جای تعجب دارد.

 

اگرده سال پیش کسی میگفت ویروس ایدز دست ساخته دشمن هست هیچکس باورش نمیشد.
اما با گذشت چندین سال خود امریکایی ها اذعان کردند ک در آزمایشگاه این ویروس را ساخته اند روی میمون ها تحقیق می کرده اند که از دست شان فرار کرده 😳 وکل جهان درگیر ایدز شد!

این داستان سرایی ها نه به درد ما میخورد نه به درد دروغ های خودشان

🔹 چه عمدی درکار بوده و چند ده میمون و انسان و …را عمدا آلوده به ویروس ایدز کرده اند و بعد از آن داروهای دست سازو بی اثره خودشان را فروختند بماند.

🔸و اما ویروس HPV ویروس جدید مردم ترس ک به سرعت نورقرار هست منتشر شود و همه ایرانیان را درگیر کند چگونه و از کجا میخواهد وارد کشور شود ک یک فرد عامی بدون سواد در مورد طب پزشکی و امثالهم با چنان جسارتی در برنامه پربیننده ظاهر گشته و چیزهایی را بیان مینماید ک اگر یک فعال طبی یا پزشک متخصص بیان می نمود درک مطلب راحت تر بود تا یک فرد عامی👩‍🍳

 

 

دروغ های بی پایان یاسی اشکی در برنامه زنده و توهین به شعورمخاطبان

۱- وقتی آقای علیخانی از خانم سوال کردند چطور که شما میگویید در کشورهای اروپایی این واکسن زده شده از آمار مبتلایان اینقدر بالاست

پاسخی که میدهند توهین به شعور هر انسانی است.

گفتند آنها قبل از واکسن گرفتن یا واکسن نزدن! الان ایرانی ها میگیرند و باید واکسن بزنند.

 

۲- می گوید ۱۷ سالگی علائم بیماری شروع شد و یک مشکل مادرزادی خونی بود  در حالی که شش سال  قبل در رادیو ( رادیوی بهائیان) زمانه علت آن را بمباران شیمیایی  گفته بود

 

۳-  طبق گفته های  وی در سال تولدش جنگ پایان یافته بود! پس علاوه بر ماه عسل به رادیو زمانه هم دروغ گفته بود براثی اهداف دیگر

۴- گفت ۱۷ سالگی بیماریم شروع شد اوایل ۲۰ سالگی به آمریکا رفتم ۵ سال در آمریکا دنبال پزشک می گشتم  که می شود ۲۵ ساله – اما دروغگو که کم حافظه است  در جواب اینکه بعد تشخیص بیماری چند ساله بودید گفت اواخر  بیست سالگی بودم!

اشکی گفته ۲۰سال داشته که از ایران خارج شده و با احتساب ۷ سال اقامت، اکنون حداکثر ۲۸ سال دارد!
یک فرد ۲۸ ساله چگونه ممکن است که بمباران های دهه ۶۰ را درک کرده باشد؟!!

۵- در ادامه گفت یک دهه است تب دارم و انتی بیوتیک مصرف میکنم در حالی مکه قبل آن گفت بیست ساله ام و از ۱۷ سالگی بیماری شروع شده

۶- در جواب اینکه چه شد به فکر آگاهی بخشی جنسی به ایرانیان افتادید گفت نذر کرده ام که اگر زنده بمانم همه عمرم را به این کار اختصاص دهم در حالیکه قبلا در مصاحبه با نشریه ایران بانو گفته بود در آمریکا یک بروشور سلامت جنسی دیده و با خود عهد بسته که به ایران برگردد و مردم را آگاه کند!

۷- و بار دیگر می گوید درصد انتقال ویروس در کشور های توسعه نیافته است و فقط یک درصد در کشور های توسعه یافته در ادامه علیخانه آمار دیگری می دهد و آن اینکه از هر دو نفر در  آمریکا یک نفر این ویروس را دارد که آمار خیلی بالاییست  در ادامه تناقض گویی ها و دروغ ها نیز گفت از هر پنج دختر یکی و از هر ۱۳ پسر یکی  قبل ۱۸ سالگی آزار جنسی را تجربه می کند  و قرار است به کشور ما هم برسد!! و باید آموزش جنسی بدهیم تا پیشگیری شود!!!  اما نمی گوید پ در غرب که آموزش به شیوه شما می دهند چرا آمار تجاوز  اینقدر بالاست؟؟ و دقیقا سوئد، انگلستان و امریکا پیشتاز تجاوز هستند

 

۸- راستی گفته بودی بمباران شیمیایی! خانم کذاب، تهران هیچ وقت در جنگ بمباران شیمیایی نشد بلکه موشک باران شد!!

لینک مصاحبه در رادیو زمانه:

http://archive.radiozamaneh.com/politics/2012/06/02/15171

 

 

۹- گفته بودی بیماری نادر که در آمریکا کار شد و تشخیص داده شد! اما این هم دروغ است

مصاحبه صبح نو با دکتر کرمی در باره اظهارات مهمان ماه عسل در آدرس زیر

http://sobhe-no.ir/newspaper/484/6

۱۰ –او مدعی شده از ۱۷ سالگی دچار عفونت‌های پی در پی شده و آن قدر مریض بوده که ۸ سال تب او قطع نشده بود! ولی چون تدریجی بوده کسی متوجه نشده است!!
او گفته حتی توان راه رفتن، تکلم و حتی غذا خوردن را از دست می‌داده تا بدان حد که آرزو می‌کرد لااقل “ایدز” می‌داشت تا تکلیفش روشن می‌شد… او گفته در خانه پدر و مادرش در آمریکا روزی ۲۰ ساعت می‌خوابیده!… و با تمام این اوصاف همچنان اصرار دارد که کسی از بیماری او خبر نداشته است!

۱۱- نکته جالب در این میان آن است که مدعی شده پس از معاینه پزشکان متعدد ایرانی و آمریکایی، یک پزشک اورژانس به او توصیه می‌کند شیمی درمانی کند تا سیستم دفاعی بدن فعال شود!!
و این در حالی است که هیچ علامتی از سرطان وجود نداشته و خود او فراموش می‌کند که دقایقی قبل گفته بود که بیماری مادرزادی او ویژگی خود-ایمنی دارد و اتفاقا سیستم دفاعی او کاملا فعال است!
داستان تناقضات اشکی یک نقطه برجسته دارد…
او مدعی است سه سال و نیم تحت شیمی‌درمانی بوده و از ۱۴۶ بیمار مشابه فقط او زنده مانده است!!
چطور ممکن است یک پزشک اورژانس به آن تعداد بیمار نادر برای کار تحقیقاتی و پژوهشی دسترسی داشته باشد؟ پروژه‌ای که در طراز ملی است و نیازمند یک تیم از پزشکان سرشناس کشوری است نه یک پزشک اورژانس!
مضافا اینکه آیا پزشک اورژانس می‌تواند تجویز شیمی‌درمانی کند؟
هدف شیمی‌درمانی نابودی تومور سرطانی است؛ وقتی هیچ توموری در کار نبوده چرا باید داروهای شیمی‌درمانی به او تزریق می‌شده؟
آیا نباید اسم یاسمن اشکی به عنوان تنها بازمانده این بیماری ناشناخته که از آن به  معجزه تعبیر شده لااقل در تعدادی از مقالات پزشکی منعکس می‌شد؟! چرا حتی یک برگ سند از این افسانه شورانگیز وجود ندارد؟

 

مضرات واکسن مخوف hpv

مجله پزشکی بریتانیا» نابودی رحم و تخمدان ها با واکسن گاردسیل

چطور واکسنهایی که سال ۹۴ مرگبار بوده الان نجات دهنده است!؟

🔺مقاله ای در سایت #باشگاه_خبرنگاران_جوان در سال ۱۳۹۴

 

فاجعه واکسن HPV

🔷 شرکت ایران‌کوبل در سال ۱۳۹۳، دو هزار دوز از واکسن از هند وارد کرد. این واکسن در سه مرحله تزریق می‌شود، که قیمت هر مرحلۀ آن حدود یک ‌میلیون و پانصد هزار تومان است.

🔷 در اولین سمپوزیوم جهانی سالانۀ واکسن HPV، حقایق بسیار تکان‌دهنده‌ای در مورد خطرات و مضرات این واکسن اعلام شد، از جمله این‌که:

۱- آمار وجشتناک ناباروری سقط، کری و کوری :از زمان ارائۀ این واکسن در جامعه، به گزارش VAERS، بیماری‌های خودایمنی بیش از ۱۰۰۰ درصد، ناباروری ۷۹۰ درصد، سقط خودبه‌خود ۲۷۰ درصد و کوری و کری ۱۸۸ درصد افزایش‌ یافته است و این گزارش‌ها تنها ۲۵ درصد واکسیناسیون‌‌ها را پوشش می‌دهند. (آمار واقعی چهار برابر است)

۲- مرگ و فلج گزارش شده ۶۰۰ نفر با این واکسن :  این واکسن باعث مرگ حدود ۱۰۰ نفر و فلجی دائم حدود ۵۰۰ نفر شده است. این آمار طبق گزارش‌های داوطلبانۀ مردمی است که معمولا ده درصد وقایع را بازگو می‌کند. اکثریت عمدۀ موارد هرگز گزارش نمی‌شوند.

۳-  ویروس HPV به‌تنهایی نمی‌تواند عامل سرطان باشد.

۴-  واکسنی که خود عامل بیمناریست! شرکت مرک اعلام نموده است که هیچ DNA ویروسی در واکسن HPV نیست، درحالی‌که دکتر لی (Dr. Lee) در سال ۲۰۱۲ به شواهدی دست ‌یافت که همۀ واکسن‌های HPV، حاوی مواد وراثتی (DNA) است و دانشمندان فرانسوی نیز در سال ۲۰۱۴، تحقیقات او را تائید نمودند. این مواد می‌تواند خود عاملی برای ابتلای افراد به ویروس HPV باشد!

۵- تقلبی شرکت مرک در مرحله گرفتن مجوز واکسن: در سال ۲۰۱۵ یک دانشمند استرالیایی کشف کرد که شرکت مرک در مرحلۀ گرفتن مجوز واکسن HPV، تقلب کرده است. این شرکت به‌جای استفاده از داروی بی‌اثر (saline placebo) برای گروه شاهد ، از مادۀ‌ سرطان‌زای پلی‌سوربات ۸۰ (Polysorbate 80) استفاده نموده ‌است. این مادۀ خطرناک، موجب بروز ناهنجاری‌های متعددی در گروه شاهد شده و بدیهی است که در مقایسه با گروهی که واکسن را دریافت نموده‌اند، اثربخشی واکسن نتیجه می‌شود.

۶- بنا بر مطالب سایت FDA، برای کسب مجوز، واکسن تنها روی ۲۱،۰۰۰ دختر و زن، پیش از تزریق به میلیون‌ها کودک، نوجوان و بزرگ‌سال آزمایش شد و هیچ اشاره‌ای به تست دوبارۀ واکسن به‌ روی مردان نشده است،  اما CDC ادعا می‌کند که این واکسن روی پسران و مردان قابل استفاده است.

۷-  هیچ‌کس نمی‌تواند علیه تولیدکنندگان واکسن در آمریکا شکایت کند، چراکه آن‌ها مصونیت قانونی دارند. مجلس آمریکا در سال ۱۹۸۶ امنیت قانونی کامل برای این شرکت‌ها تصویب کرد و دولت آمریکا نیز از فروش واکسن گارداسیل حق امتیاز دریافت می‌کند.

🔷مضرات بی‌شمار این واکسن، در برابر سرطانی که ابتلا به آن ریسک کمتری دارد، نشان می‌دهد که خطر واکسن بسیار بیشتر از سرطانی است که ادعا می‌شود از آن پیشگیری می‌کند. این در حالی است که CDC و FDA در هیچ‌یک از موارد، حاضر به پذیرفتن رابطۀ بین واکسن و عوارض بعد از آن نشده‌اند و با وجود این‌همه خطرات و عوارض گزارش‌ شده باز هم بر ضرورت تزریق این واکسن برای ردۀ سنی ۱۳ تا ۲۶ سال (اوج سن باروری) و بی‌اثر بودن آن پس ‌از این سن تأکید می‌شود. این مسئله مطرح است که با وجود این همه گزارش مبنی بر فوت و ناباروری افراد واکسینه‌شده، شاید بتوان گفت تزریق رایگان این واکسن در کشورهای جهان سوم با برنامۀ کاهش جمعیت جهانی در ارتباط است. لازم به ذکر است که با وجود کثرت عوارض این واکسن و دلایل متعدد لزوم جلوگیری از آن و اعلام آن از رسانه‌های داخلی، هم‌چنان تزریق آن با قیمت بالا در ایران ادامه دارد و دریافت‌کنندگان پیش از تزریق، از مضرات آن مطلع نمی‌شوند. همان‌طور که ملاحظه شد، کارآیی این واکسن‌ها در کشورهای سازنده نیز مورد بحث است. لذا باید راه‌کاری صورت گیرد که سلامت این واکسن‌ها در بدو ورود به کشور تائید شود (قبل از این به برخی راهکارهای آن از جمله راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز اشاره شده است) و در مرحلۀ بعد لازم است که اصل اثربخشی این واکسن‌ها بررسی گردد، چراکه ، شواهد بسیاری بر ناکارآمدی این واکسن‌ها و حتی مخاطرات جانی آن‌ها موجود است که دقت بیشتر مسئولین را می‌طلبد. با دقت در وضعیت واردات واکسن در ایران به این نتیجه می‌رسیم که رد پای مافیای اقتصادی در جای‌جای آن به چشم می‌خورد. در ادامه سعی شده است بخشی از مشکلات داخلی کشور، در حوزۀ واردات واکسن با تکیه‌ بر جنبۀ اقتصادی آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

منبع :خبرگزاری فارس

👈خانم یاسی اشکی با فریب برنامه ماه عسل و کمک وزیر بهداشت بزرگترین بازاریابی و تبلیغات را برای فروش این واکسن مخوف کردند.

خانم شریل سلمن، متخصص زنان آمریکا: واکسن گارداسیل ، دارای ویروس زنده HPV است که دختران زیادی پس از تزریق دچار سرطان دهانه رحم شده اند و هزاران نفر تاکنون مرده اند.برخی دختران به سبب وجود آلومینیم در این واکسن دچار التهاب مغزی شده و اختلال رشد و جسم پیدا نموده اند.جالب است که این واکسن باید در سن ۱۱ سالگی زده شود، دقیقا موقع بلوغ دختران!!

 

 

دولت ژاپن پس از آگاهی از اثرات ویرانگر این واکسن، در سال ۲۰۱۸ از پروژه تولید واکسن HPV انصراف داد:

 

وزارت بهداشت هند هم در آغاز سال ۲۰۱۸ واکسن HPV را از برنامه ایمن‌سازی عمومی خود حذف کرد:

طبق گزارش روزنامه هاآرتص، رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۳ به علت اثرات جانبی، استفاده از این واکسن را مورد بازنگری قرار داد:

واکسنی که در برنامه  ماه عسل از آن اسم برده شد توسط وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی بی فایده و مضر معرفی شد!

یاسی اشکی کیست؟

 

یاسمن اشکی عضو انجمن لائیک راه

تیم بهایی  لائیک یاسمن اشکی

بنیاد راه، موسسه قایم باشک و مرکز کنترل اس چه می کنند؟
چرا رسانه های بیگانه بخصوص امریکایی ها اینقدر به فعالیت های این سه نفر علاقه دارند؟
این چند تصویر را ببینید که فقط بخش کوچکی از یک‌ پروژه بزرگ است که کاملا مشخص است از بیرون هدایت می شود آن هم با اهداف در ظاهر زیبایی چون ارتقا فرهنگ کودکان و جامعه در مورد بیماری های قابل انتقال از طریق رابطه جنسی مثل ایدز و پاپیلوما ویروس و سوزاک و کاهش آزار کودکان و زدن واکسن گارداسیل برای پیشگیری از زگیل تناسلی و سرطان رحم …

ولی بررسی مدارک و سوابق این افراد و رابطه انها با مراکز خارج کشور نشان می دهد مسئله پیچیده تر و بزرگتر و مهمتر از اینهاست و مسئولین ما چقدر ساده لوحانه مهد کودک ها مدارس و کودکان و جوانان بی گناه ما حتی در روستاها را در اختیار این پروژه قرار داده اند. چه کسی نظارت می کند؟

سه نفر حلقه مرکزی که در یکی از تصاویر می بینید و فیلم ها و مصاحبه های صوتی که در یوتیوب و رادیو بین الملل و زمانه از آنها موجود است نشان می دهد چقدر ابهام و تناقض در گفتار و رفتار اینها وجود دارد و برنامه ماه عسل آشکار کرد مسولین فرهنگی اموزشی بهداشتی درمانی شورای انقلاب فرهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه ها و رسانه ملی ما در خواب غفلتند.

بله گفتند سند ۲۰۳۰ متوقف شده ولی در عمل اینگونه اجرا می شود.
تولید واکسن های مهم و اساسی نوزادان ما مشکل دارد و از خارج وارد می شود ولی اینها به دنبال تولید واکسن hpv هستند که در الویت کشور نیست و در این برنامه صد ها میلیون پول مردم جمع می شود؟
اینها چه نقشه ای دارند؟ از در بیرون می کنیم از پنجره وارد می شوند؟
چقدر هشدار دهیم تهدیدات زیستی جدی است
چقدر هشدار دهیم دارند زیر ساخت های فرهنگی اجتماعی امنیت غذایی کشاورزی و سلامت مردم را هدف می گیرند با تراریخته کردن با نابودی ارزش های ایرانی اسلامی گوش شنوایی نیست.
مردم بیدار شوید هشیار شوید زود باور نباشید احساساتی عمل نکنید که قربانی خواهید شد
ما باز هم با تحقیق و سند و مدرک هشدار دادیم باشد که جدی گرفته شود.

 

 

 

دفاع تمام قد وزیر بهداشت از خانم اشکی ، همکار بهایی ها

🔷معلوم شد که این خانم دوتابعیتی و مامور صهیونیست ها با خیانت چه کسانی در حوزه ی سلامت و جان مردم نفوذ کرده اند!

🔷وزیر بهداشت در رفتاری نادر، دست به قلم شده و از یک برنامه ی خاص و جهت دار ماه عسل دفاع کرد!

🔷بدون ارائه ی صفحه ای تحقیق از واکسن مخوف HPV دفاع می کند!

👈متن مکتوب ایشان که نکات پنهان زیادی را نشان می دهد به شرح ذیل است :
👇👇👇
🔸خدمت هموطنان عزیزم سلام عرض می‌کنم و در این روزها و شب‌های گران‌قدر، برای‌شان سلامت و سربلندی و سعادت آرزومندم

🔸از فرصت استفاده کرده و بسیار خلاصه می‌گویم که اینجانب و همکارانم در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تلاش می‌کنیم، خدمات استاندارد سلامت را با بهره‌گیری از دانش و تجربه ارزشمند محققان و دانشمندان کشور، به هموطنان‌مان ارائه دهیم

🔸برای دستیابی به این هدف، نگاه ما در مرحله نخست به تولیدات داخلی است و تجهیزات، واکسن یا داروی مورد نیاز کشور را تامین خواهیم کرد

🔸در تمام این فعالیت‌ها هم، قوانین جمهوری اسلامی ایران و‌اسناد بالادستی، چراغ راه ما است؛ علاوه بر آن، تمام دستگاه‌های نظارتی بر این فعالیت‌ها نظارت دارند

🔸بنابراین از همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که تریبونی در اختیار دارند و همچنین اصحاب رسانه، تقاضا می‌کنم به هیچ دلیلی، سلامت مردم را به اغراض گروهی و سیاسی آلوده نکنند

🔸از ملت شریف ایران هم خواهش می‌کنم به شایعات توجه نکنند و به‌هیچ‌وجه تحت تاثیر القائات مختلف در فضای مجازی قرار نگیرند

🔸این که گروهی با درآمیختن راست و دروغ، بخواهند بخشی از دولت را به اقدام نادرستی متهم کنند، نه یک کار سیاسی است، نه برنامه‌ای اجتماعی و نه خدمتی به مردم

🔸این قبیل اقدامات، تنها کند کردن حرکت نظام و تلاشی ابتر برای مقاصد زودگذر است

🔸نمونه آن هم هیاهویی است که در مورد واکسن HPV برپا شد و مدیران ذیربط، پاسخ آن را داده و در صورت لزوم باز هم به آن خواهند پرداخت
.
🔸اینجانب ضمن تشکر از سازمان صداوسیما و برنامه ماه عسل که به سلامت مردم توجه کرده‌اند، تنها به این نکته بسنده می‌کنم که امروزه HPV از جمله بیماری‌هایی است که عده بسیاری در سراسر جهان به آن مبتلا هستند و واکسن پیشگیری از این بیماری نیز با کمترین عارضه در دنیا استفاده می شود

🔸براساس نیازسنجی‌های انجام شده در کشور نیز تولید و ساخت واکسن این بیماری در ایران هم پیگیری می‌شود و دانشمندان ایرانی در مورد ساخت این واکسن، به پیشرفت‌های خوبی دست یافته‌اند

🔸 اگرچه حوزه بهداشت در زمینه تولید واکسن با چالش‌هایی مانند هزینه‌بر بودن آنها مواجه است، اما این موانع موجب توقف فعالیت دانشمندان عرصه سلامت نشده و تلاش برای تولید داروها و واکسن‌های مورد نیاز مردم و از جمله واکسن HPV به طور جدی در حال انجام است

🔸در پایان امیدوارم پروردگار مهربان، در این شب‌های عزیز، همه ما را از وسوسه‌های شیطانی در امان بدارد و به صراط مستقیم هدایت کند

✅ دکتر سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

 

پیام یکی از اعضای مجله طب اسلامی ساکن آمریکا راجع یاسی اشکی (الهه مرگ) و واکسنی که تبلیغ می کند.

👇👇👇

با سلام و عرض أدب خدمت شما و کانال بسیار خوب و عالی شما ، ان شالله طاعات و عبادات شما مورد قبول حضرت حق باشد.
من از کانال طب إسلامی براتون پیام میدم عضو کانالتون هستم
من برنامه ماه عسل رو هر شب دیدم ، و در کانال دیدم که در مورد اون خانم اشکی ، میخواستم بگم تو رو خدا این رو تکثیر کنین چون در امریکا در دالاس هم همه خانمها و دختران این واکسن رو رد کردن و انجام ندادن ، و تظاهرات کردن ، و ملت اینجا گفتند ما واکسن نمیزنیم ، اینا میخوان به کشور ضربه بزنن ، و نسل ملت ایران و مسلمین را بردارند

 

افشاء نقشه اربابان مرگ و تجارت توسط دکتر علی واشقانی رییس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو

ایشان با اشاره به مباحث مطرح شده درباره تزریق واکسن HPV در برنامه ماه‌ عسل، گفت :

تزریق واکسن HPV جزو «توصیه‌های» سازمان جهانی بهداشت است، سازمان بهداشت جهانی توصیه می‌کند که کشورها این واکسن را به برنامه واکسیناسیون کشوری خود وارد کنند و ما هم در جریان این توصیه هستیم. بر همین اساس تلاش می‌شود که واکسن HPV در طرح واکسیناسیون کشوری ایران هم قرار گیرد.

🔰 در عین حال اکنون واکسن HPV به صورت وارداتی در کشور وجود دارد و از طرفی پیگیر ورود آن به برنامه واکسیناسیون کشوری هم هستیم

متاسفانه  “وزیر بهداشت” و “رئیس انستیتو پاستور” با دستور “سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی” وارد بحث خطرناک و عقیم کننده ی واکسیناسیون ملی “زگیل تناسلی” شده اند و اساسا دروغ پردازی های “خانم اشکی” طرحی برای ترغیب ملت بیگناه برای ورود در این بازی کثیف “مرگ و تجارت” شده اند!

👌متاسفانه یک انتقاد جدی به وزارت بهداشت ایران وارد است و آن هم اینکه ایز وزارتخانه  ملی نیست و تابعی حقیر از دفتر نمایندگی سازمان بهداشت جهانی در تهران است، سازمان بهداشت جهانی در غرب به “سازمان کشتار جهانی” شهرت دارد!این همان سازمانی هست که جمعیت ایران را به مرز بحران امنیتی کشانید.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “یاسی اشکی در ماه عسل و دروغ های بی پایان الهه مرگ”
  1. بسم الله الرحمن الرحیم

    الَّذِینَ قالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزادَهُمْ إِیماناً وَ قالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکِیلُ‌

    مؤمنان کسانى هستند که (چون) مردم (منافق) به ایشان گفتند: بى شک مردم بر ضد شما گرد آمده (و بسیج شده) اند، پس از آنان بترسید، (آنها به جاى ترس) بر ایمانشان بیافزود و گفتند: خداوند ما را کفایت مى‌کند و او چه خوب نگهبان و یاورى است

    آیه ۱۷۳ سوره آل عمران

    با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعاتتان
    اینها می دانند که دستورات دین مبین اسلام بزرگترین تضمین سلامت جسمی و روحی و معنوی و جنسی و… می باشد
    می دانند که هیچ واکسنی مثل زندگی کردن در چهارچوب دین و مذهب کارساز نیست
    به اصطلاح خودشان خوب فکر کردند ببیند چه کنند که دین و مذهب و شرم و حیا را از جامعه اسلامی کنار بزنند و به سست شدن ایمان جوانان ما و در نتیجه سست شدن غیرت و وطن پرستی شان دامن بزنند و بدون نیاز به جنگ و حمله نظامی، نسل شیعه را نابود کنند…
    خب نتیجه گرفتند که باید راهی به جوانان نشان بدهیم تا بتوانند بدون نگرانی به ابتلا به بیماریهای شرم آور، احساس کنند می توانند مثل جوامع غربی آزادی جنسی و رفتاری داشته باشند! راهی به اسم تزریق این واکسن که هم مهلک جسم و جان و نسلشان باشد و هم مهلک دین و ایمانشان!
    اما این میمون فراری این بار با همت بیداردلانی چون شما به باتلاق افتاده و دارد دست و پا می زند
    اگرچه هر غرق شده ای حق دارد برای نجات خودش تقلا کند اما وزیر محترم!! بهداشت و آقا احسان قصه که جز بازیچه ای بیش نبوده و این میمون فراری باید بدانند که تنها کسی که غرق شده ها را نجات می دهد خداست
    همان خدایی که بندگانش را امر به انجام امور دینی و مذهبی کرده تا جسم و روح همه سالم بماند
    و آخرین کلام خطاب به این گروه سیرک باز مضحک:
    ما مسلمانیم و شیعه
    و در دین و مذهب ما هیچکس مبتلا به چنین بیماریهایی نمی شود و اگر هم از طریقی غیر از مذهب شکنی مبتلا بشود، بی شک در طب اسلامی و شیعی درمان دارد
    پس جمع کنید این بساط را از سر سفره مسلمانان روزه دار این ماه مقدس

    با سپاس از طب اسلامی
    یاحق

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen