حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

مدیریت بحران با طب اسلامی (زلزله،جنگ، و…)

شناسه : 5646 08 آوریل 2018 - 6:28 180 بازدید
مدیریت بحران با طب اسلامی (زلزله،جنگ، و…)
پ
پ

مدیریت بحران با طب اسلامی (زلزله،جنگ، و…)

💠 بهترین‌مواد غذایی که در شرایط بحران می تواند ما را زنده نگه دارد و فاسد هم نمی شوند یا دیر خراب می شوند. همچنین با مصرف آنها از جمیع بیماریها خصوصا عفونی در امان می مانیم.

نمک طبیعی دریا یا سنگ نمک

نمک پادزهر قوی است .در روایت آمده است  پیامبر پس از درمان عقرب گزیدگی با نمک فرمودند گار مردم میدانتند نمک چه خاصیتی دارد از نمک به جای تریاق استفاده می کردند.۱ نمک  یکی از  مواد غذایی اصلی بشر برای ادامه حیات است و در شرایط بحرانیکمبود آب و غذا ، زلزله و … می تواند ما را زنده نگه دارد و سلامت ما را حفظ کند.

چندی پیش در خبر ها خواندیم که یک کوهنورد که در ک.ه های هیمالیا گم شده بود پس از ۴۷ روز زنده پیدا شد. او در این مدت فقط آب و نمک مصرف کرده بود. کوهنورد فوق الذکر اگر از نمک ید دار شیمیایی استفاده می کرد هرگز زنده نمی ماند همانطور که ما نمک ید دار شیمیایی و غیر طبیعی را به حیوانی مانند گوسفند باردار می خورانیم و در طی ۲۴ ساعت نوزاد خود را سقط کرده و بیش از ۵۰درصد از آنها دچار کوری می شوند.

آب

آب سالم جوشیده

سویق برنج

سویق گندم و جو

سویق سیب

عسل

سیاه دانه

داروی جامع امام رضا علیه السلام

برای درمان جراحات و عفونت ها و بیماریها و… هم از همین غذا داروهای خاص و معجزه گر طب اسلامی می توان بهره برد.

عسل بهترین درمان جراحاات، زخم ها و عفونت ها، چه داخلی و چه خارجی است. در موارد خارجی ان را روی موضع بمالید. یکی از اساتید می فرمودند اگر ما در جنگ ۸ ساله از عسل در درمان های اورژانسی استفاده می کردیم کشته هایمان نصف می شد. و اما ترکیب بسیار قویتر هکان ترکیب داروی جامع امام رضا علیه السلام با عسل است.یکی ازداروهایی که باید باید همیشه چند تایی از آن در جعبه دارویی داشته باشیم جامع امام رضا علیه السلام است. امام جواد علیه السلام :چرا از دوای جامع پدرم بهره نمی بری، دوایی که بین شیعیان معروف است.دراین چند ساله شاهد معجزات زیادی از این دارو بودیم از درمان زخم پای دیابتی تا رویش مجدد انگشت قطع شده فقط با مالیدن ترکیب عسل و جامع…

ترکیب عسل با سیاه دانه بسیار قوی در رفع مشکلات عفونی داخلی است و حتی می تواند اپاندیس را درمان کند.

سویق ها یکی از بهترین موارد هستند سویق در عین حال که یک غذای کامل است.در روایات آمده است که اهل بیت علیهم السلام در مسافرت ها سویق همراه خود داشتند .

سویق سیب برای خون دماغ و مسمومیت و زهرزدایی مار و عقرب از بدن مفید است.سویق عدس: ضد عطش و بسیار مفید برای رفع تشنگی ، ضد خونریزی های داخلی ، مثلا خونریزی زیاد بانون و… سویق گندم و جو یک غذای کامل است و مصرف دو قاشق آن میتواند یک وعده غذایی باشد . سویق برنج ضد اسهال است و….  خواص غذایی و دارویی سویق ها قبلا در مطالب متعدد ذکر شده که می توانید مطالعه کنید :

سویق چیست

طرز تهیه سویق

 

بهترین چیزی که برای زنده ماندن در برف و یخبندان که می توانیم همراه داشته باشیم چیست؟

🔹ترکیب ۵ واحد عسل با دو واحد پودر فلفل سیاه

با این ترکیب می توانید لخت در برف قدم بزنید! و گرم کننده عالی بدن است.

 

ابراهیم ابن علیان

۱-  بحار الأنوار، علامه مجلسی، ج۶۲، ص۲۰۸

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen