حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

سلامت معنوی، فتنه ای بزرگ

شناسه : 5630 06 آوریل 2018 - 15:31 425 بازدید
سلامت معنوی، فتنه ای بزرگ
پ
پ

سلامت معنوی، فتنه ای بزرگ

پروژه جدید نفوذ دشمن و خواب زمستانی حوزه علمیه و دستگاه های فرهنگی:
وزارت بهداشت متصدی سلامت معنوی و حذف حوزه

سلامت معنوی، با هر تعریفی ارتباطی به وزارت بهداشت و فرهنگستان علوم پزشکی ندارد!

 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]بعد از خلاص شدن از شر دین در حوزه “سلامت جسمی نوبت رسیده است به عنوان ” سلامت معنوی” تا با – جدا کردنی مذهب و معنویت – و جدایی عبادت از شریعت – و خانقاه سازی حوزه های علمیه – پروژه ی سکولار سازی جامعه آخرین پرده ی پروژه هایی جهانی توسط عمال داخلی کلید بخورد.[/box]

 

🔵 پس از سلامت جسمی، روانی ، سلامت معنوی نیز برعهده وزارت بهداشت می شود و حوزه ها به عنوان ناظر بر کفن و دفن خواهند شد

🔹از نقشه های سازمان “یونسکو” و “بهداشت جهانی” برای حذف دین از زندگی ملت ها، ایجاد عنوان “سلامت معنوی” هست که با یک طراحی پیچیده، جامعه ی نخبگانی و عمومی کشور را به سمت “معنویت سکولار” ، “معنویت بدون شریعت” و “معنویت لیبرالی” ، “تصوف و مرجئه” سوق میدهد.

🔹در این ایام جریانی در وزارت بهداشت بسرعت به دنبال حذف کتب “معارف اسلامی” از دانشگاه ها و جایگزینی دروس “سلامت معنوی” هستند.

🔹برگزاری پنجمین “نشست سلامت معنوی” در قم با هدایت وزارت بهداشت، نشان از عزم جدی کارگزاران تابع غرب بر تغییر جایگاه “معارف مذهبی” با عنوان،”سلامت معنوی” دارد در این همایش که در قم برگزار شد هیچ نهاد حوزوی حضور نداشت و فقط وزارت بهداشت برنامه و محتوا را تعیین کرد که در ضمن برای کل کشور هم دستورالعمل عملیاتی صادر گردید.

🔹با گسترش مفهوم “سلامت معنوی” توسط وزارت بهداشت، وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش، از نگاه طراحان این پروژه انگلیسی_اسرائیلی ، ایده ی “اسلام منهای روحانیت” هم تحقق پیدا خواهد نمود و در آینده اگر یک عالم دینی بخواهد از “معنویت” سخن به میان آورد باید از “وزارت بهداشت” اجازه بگیرد.

🔹فرح، در دوران اوج حکومت پهلوی با ایجاد دانشگاه معقول و منقول به دنبال حذف حوزه های علمیه و جایگزینی تربیت یافتگان این دانشگاه با “روحانیت” بود که هم نام “دین و معنویت” مطرح باشد هم جایی برای “مذهب و فقاهت” نباشد کاری که در ترکیه تجربه شده است.

🔹جالب است که “سلامت معنوی” اسم رمزی برای جریانات “مرجئه ای” در عصر کنونی می باشد، همان تئوری که میگوید :دلت پاک باشد، چگونگی عمل اهمیتی ندارد. نگاهی که در گروه های” ان ای” بنام ترک اعتیاد در حال اجرایی شدن است و از این پس بنام “سلامت معنوی” ادامه خواهد یافت .

🔹حذف “معاونت طب سنتی” از وزارت بهداشت و جایگزینی “معاونت اجتماعی” در مدت کوتاهی، حکایت از نقشه ترویجی دشمنان، برای ترویج تفکر “معنویت بدون مذهب” است زیرا معاونت اجتماعی وزارت خانه، ماموریت احیای عنوان “سلامت معنوی” را دارد که البته در مقطعی با اعتراض برخی نمایندگان و مسولین شورای انقلاب فرهنگی با عنوان “جریان نفوذ” مواجه شد.

🔹با توجه به این که متولی “سلامت” در کشور وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی است و “عنوان سلامت” شامل “سلامت معنوی” و “سلامت جسمی” هر توأمان می باشد، عملا دخالت در “سلامت معنوی” توسط هیچ نهاد دیگری پذیرفته نخواهد بود و تحت عنوان “مداخله” در امر سلامت قابلیت پیگیری قضایی خواهد بود.

🔹همانگونه که سنت نبوی حجامت بدون اجازه وزارت بهداشت، برای علمای دین ممنوع است و مشاوره روانشناسی، بدون مجوز وزارت علوم، برای علمای دین ممنوع است، ورود در عرصه “سلامت معنوی” هم بدون مجوز وزارت بهداشت ممنوع خواهد شد.

👌چشمان بینای دلسوزان کشور و دین، بایستی با رصد شبکه “نفوذ” ، بلکه “براندازی”، که با هدایت صهیونیست ها در حال اجراست، اقدام روشنگرانه و رفتار متناسب داشته باشند.

 

 


 

سلامت معنوی، دنباله ی پروژه ی رضاخانی در تهدید حوزه های مسئولیت روحانیت. // سلامت معنوی، با هر تعریفی ارتباطی به وزارت بهداشت و فرهنگستان علوم پزشکی ندارد!

⏪ بخشی از یادداشت حجت الاسلام حسین مروتی در تحلیل و نقد موضوع سلامت معنوی که توسط طیفی خاص از پزشکان پیگیری می

۱️⃣ این خطر کاملا وجود دارد که طرح مبحث سلامت معنوی به مرور بدل شود به دنباله ی پروژه ی رضاخانی در تحدید حوزه های مسئولیت نهاد روحانیت، آن هم به قصد کاستن از قدرت اجتماعی و نفوذ این نهاد در بین مردم. حوزه های علمیه و آنان که درس دین خوانده اند، با صراحت به مسئولان فرهنگستان علوم پزشکی یادآور شوند که سلامت معنوی با هر تعریفی ارتباطی به این فرهنگستان ندارد.

۲️⃣ در حالی که موضوع سلامت معنوی موضوعی کاملا دینی است، دکتر مرندی در تیر ماه ۱۳۹۲ و در اظهار نظری عجیب می گوید: هرچه بتوانیم بر روی سلامت کار کنیم، خود پزشکان می توانند جامعه را هم از بعد سلامت و بعد معنوی آن، هدایت گر باشند!

۳️⃣ مقام معظم رهبری در دیدار با مجریان سلامت معنوی در فرهنگستان علوم پزشکی: «برای ما خیلی روشن نیست که کار پیگیری سلامت معنوی دنبال چیست.

۴️⃣ اکنون در میان ۳۱ نفر عضو گروه سلامت معنوی در فرهنگستان علوم پزشکی، تنها ۳ عالم دینی حضور دارند و تقریبا تمام اعضای دیگر این گروه در رشته های مرتبط با سلامت جسم و بعضا سلامت روان تحصیل کرده اند. (داروساز، جراح، دندانپزشک، بیوشیمیست و …) یکی از ۳ روحانی دینی گروه سلامت معنوی، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مظاهری سیف – رئیس موسسه بهداشت معنوی- است که اخیرا (۰۲/۱۲/۱۳۹۶) از عضویت در گروه سلامت معنوی استعفا داده اند.

۵️⃣ دشمن طی سالیان اخیر سعی کرده که از طریق نهادهای به اصطلاح بین المللی و در حقیقت آمریکایی، طرح های خود را در نظام مراقبت های اولیه سلامت (PHC) کشور ادغام کند. اگر این امر با موفقیت صورت گیرد، تمام شبکه بهداشت و سلامت کشور از استادان دانشگاه های علوم پزشکی گرفته تا بهورزهای مشغول خدمت در خانه های بهداشت روستاهای دورافتاده، همگی خودکار به خدمت طرح در می آیند. شیوه ای ارزان و پرثمر که در «پروژه تحدید نسل ایرانیان» به خوبی امتحانش را پس داده.
🔴 منبع: خبرگزاری حوزه

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen