حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت تعداد کل نوشته ها : 867 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

مونستانتو برده داران دیروز، کمپانی داران امروز | سردمدار تراریخته ها
پ
پ

مونستانتو برده داران دیروز، کمپانی داران امروز | سردمدار تراریخته ها

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]آیا می دانید خانواده یهودی مونسانتو که صاحب شرکت صهیونیستی صنایع کشاورزی مونسانتو می باشند، قبلا از بزرگترین برده داران غرب بودند؟ متاسفانه امروزه بذرهای عقیم و دستکاری شده ژنتیکی و سموم این شرکت بزرگ، بازار مسلمین را تحت تسلط خود در آورده است. در این مطلب با شرکت مونستانتو آشنا می شوید[/box]

مونسانتو شرکت چند ملیتی یهودی

مونسانتو، (Monsanto) یک شرکت عمومی آمریکایی و چندملیتی صنایع کشاورزی و بیوتکنولوژی و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بذرهای دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته یا GMO) و علف‌کش در جهان است، که دفتر مرکزی آن در شهر کرو کور در میسوریِ آمریکا قرار دارد.

کمپانی  مونسانتو متعلق به یک خانواده یهودی است که در ابتدای قرن بیستم به ساخت سلاح‌های کشتار جمعی و سموم شیمیایی اشتغال داشته‌اند همچنین این خانواده بدنام، خرید و فروش چند صدساله بردگان را در کارنامه سیاه خود دارد.

برخی از جنایت های مونستانتو

۲️⃣ صرفاً در مورد یکی از جنایت‌های این کمپانی، صلیب سرخ اعلام کرد حدود ۴۰۰ هزار نفر به‌دلیل تماس با  عامل نارنجی کشته یا فلج شدند همچنین ۵۰۰ هزار کودک ناقص‌الخلقه بر اثر این عامل به دنیا آمدند.

 

🔹یکی از بزرگترین پرونده‌های ارتشاء بین‌المللی تاریخ مربوط به این شرکت است.
ششم ژانویه سال ۲۰۰۵ دادگاههای آمریکا در پرونده‌ای علیه مونسانتو، این شرکت را محکوم کردند.

🔹مونسانتو در طول دوران فعالیت خود، چندین بار اقدام به تولید محصولات جنجالی نموده است، که از جمله آنها می‌توان به ددت، پی‌سی‌بی و عامل نارنجی اشاره کرد.

🔹عامل نارنجی (Agent Orange) نوعی سم قوی است که ارتش آمریکا در جنگ ویتنام از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۱ برای از بین بردن جنگل‌های پناهگاه ویت‌کنگ به کار برد.
این ماده علاوه بر از بین بردن جنگل‌های انبوه استوایی، آثار مرگبار فراوانی بر مردم ویتنام نیز به جا گذاشت که در نسل‌های بعدی مردم مناطق سمپاشی شده دیده می‌شود.
برآوردها نشان می‌دهد بر اثر این سم‌پاشی‌ها، ۴۰۰ هزار نفر کشته یا ناقص‌العضو شدند و در سال‌های بعدی تاکنون ۵۰۰ هزار کودک با اختلالات مادرزادی زاده شده‌اند.

🔹چندین شهر در ایالات متحده آمریکا از جمله سیاتل، سن خوزه، اوکلند، برکلی، سن دیه گو و اسپوکن از مونسانتو شکایت کرده‌اند. آنها خواستار آنند که شرکت مونسانتو آسیب‌های ناشی از ترکیبات سمی پی‌سی‌بی را با زهکشی زمینها پاک کند.

بنیاد راکفلر و شرکت صهیونیستی مونسانتو چگونه در کشورها نفوذ می‌کنند؟

🔸۱٫ استخدام وکلای زبردست در کشورهای هدف، این وکلا دو وظیفه دارند: اول این‌که، باید قوانین کشورشان را مطالعه کنند تا راه نفوذ از طریق قوانین را پیدا کرده و از آن مجاری راه نفوذ شرکت را تسهیل کنند، وظیفه دیگر این حقوقدانانِ به ظاهر وطنی، شکایت و ایجاد دردسر برای افرادی است که به هر طریق مانع نفوذ این شرکت‌ها می‌شوند.

🔸۲٫ بورسیه کردن دانشجویان یا اعطای فرصت‌های مطالعاتی به فارغ‌التحصیلانی که توان ایجاد لابی مناسب را دارند و تربیت آنها؛ این افراد پس از کسب آمادگی لازم به کشور خودشان گسیل داشته می‌شوند تا به عنوان نماینده شرکت، استاد دانشگاه یا مسئول دولتی مجری سیاست‌های شرکت باشند، این اقدام با چنان ظرافتی انجام می‌شود که شاید خود فرد هم هیچ‌گاه نفهمد که مهره‌ی شرکت مونسانتو بوده است.

🔸۳٫ مطالعه بر روی مدیران مؤثر یک کشور، پیدا کردن نقاط ضعف در سوابق آنها و تهدید یا اعطاء رشوه‌هایی مانند اقامت، هزینه سفر، بورسیه فرزندان، حقوق ثابت به مدیران مورد نظر در کشورها مثل مدیر گمرک، نمایندگان مجلس، مدیران ارشد وزارت‌خانه‌ها.

🔸۴٫ سفارش نگارش کتاب یا مقالات به ظاهر علمی که با انتشار این مقالات، افکار عمومی و تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان یک کشور تحت تاثیر قرار گیرد و مقاومت آنها شکسته شود.

۴️⃣ واقعاً چرا کشورهایی مثل  سوئیس که شرکت سینجنتا را دارد، #آلمان که بایر را دارد، #صهیونیسم جهانی که مونسانتو را دارد از کشت بذرهای شرکت‌های خود در کشورهای خودشان ممانعت به عمل می‌آورند؟!!

۵️⃣ واقعاً چرا کشوری مثل #روسیه که وسعتش به اندازه‌ای است که پرواز بین شهرهای مرزی‌اش با هواپیما ۹ ساعت طول می‌کشد، کاشت این محصولات را جرم اعلام کرده است؟!!

📚منابع: ویکی پدیا، یورونیوز، اندیشکده مطالعات یهود

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen