حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت تعداد کل نوشته ها : 867 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

ناباروری مردان با تماشای زیاد تلویزیون !!!

شناسه : 5462 07 فوریه 2018 - 1:30 230 بازدید
ناباروری مردان با تماشای زیاد تلویزیون !!!
پ
پ

ناباروری مردان با تماشای زیاد تلویزیون !!!

تماشای تلویزیون بیش از ۵ ساعت در روز تعداد اسپرم مردان را به یک سوم کاهش می دهد یا بهتر است بگوییم میزان اسپرم مردان در اثر تماشای زیاد تلویزیون ۲ سوم کاهش می یابد.

✅ مردانی که ساعت ها پای تلویزیون می نشینند دارای اسپرم کمتری هستند. در اصل این مردان ۴۴ درصد میزان کمتری نسبت به مردانی که به ندرت تلویزیون می بینند یا اصلا تلویزیون نگاه نمی کنند دارند. یکی از عواقب نشستن و تماشای تلویزیون به مدت طولانی آن است که هنگام نشستن دمای بیضه ها بالا می رود و همین امر از تولید اسپرم می کاهد.

تغذیه کارخانه ای،کوکاکولا – سویا – لبنیات کم چرب عامل ناباروری

یک تحقیق در کانادا در سال ۲۰۱۱ اعلام کرده بود این احتمال وجود دارد که مصرف غذاهای آماده، یخ‌زده و کارخانه‌ای می‌تواند روی روند باروری مردان تاثیر منفی داشته باشد.

پفک موجب عقیمی و ناباروری در کودکان میشود!

سازمان سلامت جهانی گزارشی را منتشر ساخته­ و در آن به تشریح ۱۰ اثر خطرناک و جبران ناپذیر امواج وای فای بر بدن انسان و از جمله افزایش امکان ابتلا به سرطان، ناباروری در مردان و زنان و بسیاری مشکلات دیگر که در نتیجه عدم بکارگیری درست این فناوری ایجاد می شود، پرداخته است.

به گفته کارشناسان اتریشی، در برخی از ادکلن های رایج در بازار، نوعی ماده شیمیایی موسوم به «دی اتیل فنالات» وجود دارد که تاثیر سوء بر عملکرد هورمون‌ها می‌گذارد ، از عوارض جانبی این ماده شیمیایی این است که هنگام تماس با پوست، وارد جریان خون می‌شود و می‌تواند برای زنان و مردان مشکلات باروری به وجود آورد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen