حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت تعداد کل نوشته ها : 867 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

طب اسلامی چون عصای حضرت موسی سحر طب مدرن را می بلعد.

شناسه : 5387 21 نوامبر 2017 - 3:23 838 بازدید
طب اسلامی چون عصای حضرت موسی سحر طب مدرن را می بلعد.
پ
پ

طب اسلامی چون عصای حضرت موسی سحر طب مدرن را می بلعد.

?در هر برهه از تاریخ طواغیت به نحوی خاص مردم زمان خویش را به تسخیر در می آورند تا بدانجا که بسیاری از مردم به واسطه ی عجیب بدون وخرق عادت بودن اعمالشان بدانها ایمان می آوردند و تن به ستم آنان میداند.
? در هر زمانی که در تاریخ بنگری با چنین پدیده ای روبرو بوده ایم.و فقط اندکی از مردم عمیق به مسائل می نگریستند،و تهی بودن وبی پایه و اساس بودن این دستاوردهای بشری را درک می کردند و در مقابل این جهالتها ایستاده ومبارزه می کردند. تا اینکه پیامبری ظهور می کرد وبا معجزه یا مهجزه هایی بساط جهل و نادانی بر می چید،واساس دین بر می نهاد و جامعه را اصلاح می کرد.پس از مرگ پیامبران دوباره بساط تحریف وگستش میافت و جامعه دوباره رو به زوال گذاشته و روز از نو و روزی از نو تا برانگیخته شدن پیامبری دیگر.
?بطور مثال در زمان حضرت موسی بساط سحر و جادو در میان مردمان رایج بود،و فرعون با این سحر و جادو مردم را در ید خویش نگه داشته وبهره کشی میکرد،تا بر انگیخته شدن حضرت موسی وقصه ی معروف مار و اژدها،تا بدانجا که خود جادوگران با دیدن معجزه ی موسی بدو ایمان آورده و اقرار به نبوت موسی نمودند.
?بی تردید طب مدرن را بشود جادوی قرن نام نهاد تا بدانجا که بسیاری از مردم بر اساس تبلیغات ونبودن طب جایگزین این جادوی قرن را می پرستند و بدان ایمان دارند.
حال که پس از سالها طب اسلامی دوباره ظهور کرده وچون عصای حضرت موسی بساط سحر وجادو طب مدرن را می بلعد دستگاه عظیم طویل یهود دست به دامان عمله های ایرانی شده تا به مقابله با این معجزه ی اهل بیت دست یازند غفلت از اینکه کسی را توان ایستادن در مقابل معجز ه ی اهل بیت نیست و این کشتی به گل نخواهد نشست و بشر را از بیماریهای کشنده و طاقت فرسا نجات خواهد بخشید.
?این گوشه ی کوچکی از عنایات اهل بیت است که رخ نموده و حیات طیب می بخشد. مسئولین وزارت بهداشت چون آن ساحران پی به حقانیت این طب برده اند ولی حاضر به اعتراف نیستند،ولجاجت می کنند،امید است این آقایان از تاریخ درس عبرت گرفته،وبه حقانیت این طب چون ساحران زمان حضرت موسی اعتراف وخود را از عذاب و عقاب دنیا و آخرت برهانند.
?خدا همه را به راست هدایت فرماید.
✍️بنده ی خدا حسن قربانپور

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen