حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

طب اسلامی اسرائیل را از صفحه ی روزگار محو می کند.

شناسه : 5385 19 نوامبر 2017 - 12:15 452 بازدید
طب اسلامی اسرائیل را از صفحه ی روزگار محو می کند.
پ
پ

جایگاه طب در سبک زندگی

شاید بیش از یک دهه است که موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی مورد توجه خاص و عام قرار گرفته تا بدانجا که همایشها ونمایشها برگذار شده و مقالاتی در این زمینه نوشته شده است. ولی هنوز شاهد تغییری چشمگیری در این زمینه نیستیم .
به واقع دست یافتن به سبک زندگی اسلامی بدون ایجاد تمدن اسلامی سرابی بیش نیست،سبک زندگی به معنى طنیدگی اعمال و رفتارمان در شکل گیری شخصیت خود و جامعه است،آنچه ما می کنیم بی واسطه و با واسطه در شکل گیری خود و اطرافمان تاثیر متقابل دارد،مهمترین این تغییرات بدون کنترل ما شکل می گیرد و اخلاق و رفتار فردی و اجتماعی ما برگرفته از سبک زندگی ماست ،و تاثیرگذارترین امر درسبک زندگی بر گرفته از تمدن اسلامی در حوزه ی طب اسلامی است.که در همه ی شئونات مدل دینی زندگی بسط و اثر دارد .تا بدانجا که در #اقتصاد#فرهنگ#معمارى#صنعت #بهداشت و درمان وسایر شئونات زندگی وجامعه اثر مستقیم وغیر مستقیم دارد.

دروازه ی ورود به تمدن اسلامی همانا طب اسلامی است
بقول یکی از دوستان عزیزم دروازه ی ورود به تمدن اسلامی همانا طب اسلامی است.تا طب اسلامی فراگیر نگردیده و باور مردمان به این سمت گرایش نیافته است.تحمل رنجهای طاقت فرسای زندگی مدرن چاره ای جز خسران و زیان بر تن رنجور مردمان شیعه و مسلمان باقی نخواهد گذاشت.و شکل گیری تمدن اسلامی بیش از یک رویای دست نیافتنی نخواهد بود.
حال بر نخبگان تکلیف است که در این راه دشوار کمر همت بسته و ترویج طب اسلامی را چون نان شب بر خود واجب دانند. ودر این امر کوتاهی نکرده تا این بیرق در سراسر گیتی برافراشته شود.

 

طب اسلامی اسرائیل را از صفحه ی روزگار محو می کند.

میدانم که آرزوی تو حذف این لکه ی ننگین از صفحه ی روزگار است سالها برای این امر خونه دل می خوری.میدانم که تو نیز منتظر تحقق پیش بینی رهبرمان در رابطه با حذف اسراییل در ۲۵ سال آینده نشسته ای، تا جشن نابودی این نطفه ی نحس بگیریم،و بزرگترین آرزویمان محقق شود،ودنیا طعم شیرین دنیای بدون صهیونیسم را تجربه کند.اگر این آرزو را در وجودت داری برای سلامتی آقا امام عصر اروحنا فدا صلواتی بفرست وحرفم را بشنو وعمیق در این مورد بیاندیش.
?در هشت سال دفاع مقدس یک شعار معروفی بود که همیشه رزمندگان ورد زبانشان بود.
?راه قدس از کربلا می گذرد.
به شکرانه ی آن حماسه امروز راه کربلا باز است. ولی را قدس هنوز بسته است.آنچه باعث این ظفر گشت.کار مجاهدانه بود.وآنچه که راه قدس را باز می کند طب اسلامی است.
?شاید بگویید چرا !؟

 سلطه نظام یهود بر جهان بر اساس ساختار نظامی نیست.،بلکه برگرفته از تمدن سازی بر محور دنیا پرستی وشیطان پرستی است،و بزرگترین راه تحمیل این تمدن در همه شئونات زندگی برگرفته از طب مدرن است وتوانسته با ساختار سازی بر این اساس تسلط خود را بر جهان تحقق بخشد،بزرگترین سلاح یهود طب مدرن است،که برای شاهد مثال در حوزه ی تحریمهایی ایران،اثر گذارترین تحریمها،تحریمها در حوزه بهداشت ودر مان بود تا بدانجا که بسیاری توانشان را برای مقابله در برابر این تحریمها از دست دادند.زیرا دیدن تن رنجور کودکان وهموطنانی که برای نرسیدن داروهای مدرن رنجهای ناگواری را تحمل می کردند دل هر انسانی را بدرد می آورد.
سیطره ی یهود بر نظام بهداشت و درمان
که تاثیر مستقیم وغیر مستقیم زیادی بر سایر شئون زندگیمان دارد چاره ی برای ما باقی نمی گذارد تا برای حذف این وابستگی و رهایی از این رنجها،مقابل به مثل کرده ودست پیش بگیریم،و دست به دامان اهل بیت شده وبا طب اسلامی بر گرفته از سنت وعترت به جنگ نظام سلطه ی یهود برویم.

❤️کاری سخت اما شدنی…

حسین قربانپور

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen