حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

غربالگری کشتار خاموش | عملیات غیر مسلحانه

شناسه : 5375 02 نوامبر 2017 - 21:08 3218 بازدید
غربالگری کشتار خاموش | عملیات غیر مسلحانه
پ
پ

غربالگری کشتار خاموش | عملیات غیر مسلحانه

سقط جنین و نسل کشی تحت عنوان غربالگری

جنگ جمعیتی به روش غیر مسلحانه یکی از انواع جنگ می باشد. در این نوع از مواجهه، دشمن برای تضعیف طرف مقابل به جای صرف هزینه های هنگفت برای کشتن انسانها و ریختن خونشان از به دنیا آمدن آن ها جلوگیری می کند.

در سال ۱۹۴۸ طی یک قرار داد پژوهشی میان ارتش آمریکا و دانشگاه”جان هاپکینز”، پایه های تئوریک علوم اجتماعی در جنگ روانی استخراج شد. بعدها طی دهه هفتاد، نتیجه این تحقیقات، تاسیس رشته ی دانشگاهی «ارتباطات سلامت عمومی» در دانشگاه جان هاپکینز شد. هدف از تاسیس این رشته و مراکز مرتبط با آن، ارایه ی یک برنامه هماهنگ جهانی برای کاهش جمعیت کشورهای کمتر توسعه یافته می باشد. این برنامه با پشتوانه آمریکا و با همکاری بسیاری از سازمان های بین المللی با عناوینی زیبا و جذاب چون تنظیم خانواده در این کشورها بسیار ترویج شده است.

سایه شوم راکفلر ها در ترویج سقط جنین های بی پناه
ورود جمعیت شناسان به مباحث سیاستهای جمعیتی، سبب شد تا به پشتوانه حمایت مالی بنیادهای یهودی فورد، راکفلر و نهادهایی که در سطح بین المللی فعالیت داشتند، نظیر آژانس توسعه ایالات متحده و صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، بودجه هنگفتی به فعالیتهای علمی و پژوهشی جمعیت شناسی اختصاص یابد. این بنگاه ها در پی آن هستند که زنان و مردان فقیرترین کشورها را در قالب شعارهای انسان دوستانه واکسیناسیون، با واکسن هایی چون کزاز و دیفتری، برای همیشه عقیم سازند. اتحاد جهانی برای واکسینه کردن و مصون سازی (GAVI) اهدف اعلام شده اتحاد جهانی GAVI که در سال ۲۰۰۰ با کمک «بنیاد یهودی گیتز» ایجاد شد، واکسینه کردن تمام مردم جهان سوم است. به گواهی وب سایت اتحاد GAVI «بنیاد راکفلر»، «یونیسف»، گروه بانک جهانی، سازمان بهداشت جهانی، «فدراسیون بین المللی انجمن ها و مجامع تولید کنندگان»، دولت های ملی اهدا کننده و کشورهای در حال توسعه و برنامه واکسینه کردن کودکان «بیل و ملیندا گیتز» سازمان های عضو GAVI می باشند.

آیا می دانید که در میان بزرگ ترین حامیان مالی سازمان بهداشت جهانی بنیاد های راکفلر، فورد، بیل و ملیندا گیتس و گروه روچیلد های انگلیس که (همگی عقبه ای یهودی-صهیونیستی دارند) سر لیست هستند و بیشترین حمایت (بخوانید بیشترین نفوذ) را از آن خود کرده اند. حال سوال اینجاست که این بنیاد های بشردوستانه با کنترل این نهاد و سازمان بین المللی چه اهدافی را دنبال می کنند؟ به راستی تأمین هزینه های سازمان WHO چه دستاوردی برای این بنیاد ها دارد؟ آیا نیات خیریه تنها انگیزه های این بنیاد ها برای حمایت از سازمان WHO است؟
برای اطلاعات بیشتر به منبع زیر مراجعه کنید. کتابی که توسط آقای اندریاس موریتز در سال ۲۰۱۱ تألیف شده و انشارات مرکز سلامت اینر-چی آن را منتشر کرده است. کتابی با عنوان: “واکسیناسیون ملت، مسموم کردن جمعیت”
آقای موریتز در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت!!!

Vaccine -nation: Poisoning the Population by Andreas Moritz

 

این یک توهم دشمن انگارانه نیست!!! این یک حقیقت هولناک جهان امروز ماست.
سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۵ پس از پایان جنگ جهانی دوم و از سوی کشور های پیروز (امریکا، انگلستان، فرانسه، روسیه و چین) شکل گرفت و توسعه یافت. تشگیل این سازمان و مکانیزم های آن همگی متأثر از شرایط جهانی آن دوران بود. به طوری که قوی ترین نهاد سازمان ملل که شورای امنیت نام دارد تنها پنج عضو دائمی داشته و تنها همین پنج عضو حق وتو (بخوانیم اعمال زور و خواسته خود) در این سازمان را دارند. هرچند که فلسفه تشگیل این سازمان و سنگ بنای آن که از همان ابتدا اعمال سلطه و زور همین کشور ها بر سایر ملل بوده کمتر مورد توجه قرار گرفته است و این حقیقت تلخ همواره در پشت شعار های انسان دوستانه و بشر دوستانه مخفی نگاه داشته شده است. سازمان ملل متحد شامل نهاد ها و زیر سازمان هایی است که به عنوان بازو های آن سعی در پیش برد اهداف کلی سازمان را دارند. از میان این نهاد ها آنچه به موضوع ما (سقط جنین) بیش از همه مرتبط است سازمان بهداشت جهانی (WHO) است. اما سوأل اساسی اینجاست که این سازمان و حتی سایر سازمان ها و نهاد های سازمان ملل را چه کسانی با چه عقبه ای کنترل می کنند؟

 

هشدار جدی دکتر روازاده در خصوص جلوگیری از سقط جنین به بهانه تشکیل نشدن قلب جنین

بسمه تعالی
❌سونوگرافی نکن، نُخبه جمع کن!

?اکنون که به برکت روشنگری های دلسوزان و اندیشمندان ایران اسلامی آحاد مردم از اهمیت موضوع جمعیت و ازدیاد نسل امت محمّدی (ص) مطلع شده اند و دیگر کسی به شعار شیطانی “دو تا بچه کافیه” اعتماد نمی کند و آسیبهای روش تک فرزندی در خانواده برای عموم روشن شده است، نوبت به طراحی دسیسه ای دیگر از سوی دشمنان امت اسلامی است تا بتوانند نسل مسلمانان خصوصاً شیعیان را نابود کنند.

?سونوگرافی های زود هنگام به وسیله دستگاههای تقریباً مستعمل و معیوب و توسط افراد فاقد تبحّر، دعوی تشکیل نشدن قلب جنین زیر دو ماه را بر سر زبانها انداخته اند و اضطراب بسیار شدیدی را برای مادران جوان به ارمغان آورده اند و زنان را عملاً مجبور به سقط جنین می کنند.

?بعد از یکبار سونوگرافی با این ادعا که ضربان قلب جنین ثبت نشده است، به مادر می گویند که این جنین قلب ندارد پس دستور می دهند به طرفۀ العینی بستری شود و جنین بی گناه را سقط کند و می گویند اگر در اقدام به سقط کوتاهی کنی، چنان و چنین می شود….

?اینجانب دکتر روازاده، با تجربه چندین ساله خود در امر طبابت سوگند یاد می کنم که این بار حتماً و حتماً عجله کار شیطان است. بیش از ۹۵ درصد از این جنین هایی که توصیه به سقط مظلومانه شان می شود اگر سقط نشوند، بعد از گذشت یک ماه در سونوگرافی بعدی از قلب سالم و رشد طبیعی برخوردار خواهند بود و همه کودکانی که توصیه به کشتنشان در دوره جنینی کرده اند همگی در آینده افرادی تیزهوش و سالم و نخبه خواهند شد.

?به مادران عزیز و پاکدامن کشورم توصیه می کنم، اگر به شما گفته شد که جنین قلب ندارد بستری نشوید و اقدام به سقط نکنید، به هیچ عنوان این حرف را نپذیرید و مضطرب نشوید. به خدا توکل کنید و یک ماه دیگر هم صبر کنید. جنینی که قلب نداشته باشد و رشد نکند به صورت طبیعی در رحم می میرد و دست هوشمند و قدرتمند طبیعت این جنین مرده را به آرامی و بدون هیچ عارضه ای از رحم شما طی یک دوره مشابه دوره عادت ماهیانه دفع می کند. پس عجله نکنید و پیش از موعد دست به قتل کودک دلبند خود نزنید و عوارض خطرناک و گاهی جبران ناپذیر یک عمل جراحی کورتاژ رحم را به جان نخرید که قطعاً باعث نازائی های احتمالی و کوتاهی عمر شما می شود.
از سونوگرافی های مکرر در دوران بارداری بپرهیزید. اگر شما جوانید و سابقه معلولیت در خانواده خود ندارید، به هیچ وجه نیاز به آزمایش، سونوگرافی و غربالگری ندارید.

?با آرامش، به خدا توکل کنید و فرزند دلبندتان را در صدف وجودتان با عشق و محبت بپرورانید. در طول بارداری حتماً تغذیه سالم داشته باشید و با ایمان به خدا خوشحال و سرزنده این دوران را سپری کنید تا فرزندی سالم، صالح و تیزهوش داشته باشید.
? دکتر حسین روازاده

 

اجازه ندهید آزمایش‌های غربال‌گری اجباری شود

 متن نامه ۱۵۰ پزشک متعهد به رئیس جمهور:

امری که هزینه روانی فرزندآوری را افزایش داده و زوجین را بی جهت دچار ترس و اضطراب خواهد کرد.

در واقع «ایجاد هراس عمومی از تولد فرزند معلول» دستاورد بی چون و چرای اجرای این طرح است؛ چنان که نظیر آن در «اجباری شدن غیرعلمی غربالگری های دوران بارداری» توسط وزارت بهداشت تجربه شده و ضمن تحمیل هزینه های هنگفت به خانواده ها، به سهم خود آنها را نسبت به فرزندآوری بیشتر بی رغبت کرده و آمار جنایت سقط جنین غیرقانونی را افزایش داده است؛
آن هم در شرایطی که کشور درگیر بحران جمعیت بوده و جمعیت کشور با سرعتی سرسام آور به سمت مرزهای سالخوردگی، در حرکت است.

جهت مطالعه ادامه مطلب روی لینک ذیل کلیک نمایید.

http://www.mehrnews.com/news/4103740/

 

 

تجربیات مادران از سقط جنین | نقل از جنینی بی پناه

 من الان باردارم و در کشور کانادا زندگی میکنم سونوس شش هفته برای بررسی قلب جنین اصلا نداریم.

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

6 دیدگاه برای “غربالگری کشتار خاموش | عملیات غیر مسلحانه”
  1. سلام من ۲۶ سالمه یکی ازدوستانم درکشور سوئد زندگی می کنه و دومین فرزندش حدودا یکسال ونیم داره
    وقتی بارداربود ازش پرسیدیدم جنسیت بچه ات چیه
    گفت من یکبارسونوگرافی رفتم اونوقت جنسیت بچه مشخص نبود و دیگه اجازه سونوگرافی بهم نمیدن😐
    توکشور سوئد سونوگرافی فقط یکباردرطول بارداری مجازه😶
    اونوقت اینجا در طول بارداری ساید ۲۰ بارسونوگرافی می کنن
    سونوی ان تی سونوی فلان سونوی بیسار😏

    پاسخ
  2. برا من نتیجه غربالگری اول فقط و فقط استرس شدید بود استرسی که از همه چیز بدتره. دستگاه رحمیم و سونو همه چیز رو عادی و سالم نشون داد اما تست غربالگری سنم رو چون ۳۸ بود برای بررسی سندرم داون گفتن باید تا آمنیوسنتز پیش بری ولی تصمیم دارم به خدا توکل کنم و طب اسلامی مراجعه کنم و استرسم رو از بین ببرم. اصلا سابقه معلولیت و عقب ماندگی ذهنی در کل فایمیل خودم و شوهرم حتی یک مورد هم نداریم. فقط بر اساس سنم منو جزو گروه پرخطر اعلام کردن. جالبه که سونوی ان تی و ان بی هیچ مشکلی نبوده ولی گفتن خطر سندرم داون یک از دویست تفر هست.
    مثلا می خوان بگن بچه مو سقط کنم؟ هرگز اینکارو نمی کنم و نگهش میدارم.

    پاسخ
  3. سلام .ندا خانم منم الان دقیقا وضعیت شما رو دارم .زایمان کردید ؟؟؟فرزندتون سالم هستند؟؟؟من خیلی نگرانم .

    پاسخ
  4. سلام دوستان
    من از دومورد تجربه که در اطرافم دیدم میخام براتون بگم تصمیم باشما
    اولی خواهرم که چهار سال پیش بارداربود بچه اش پسربود اماسونو غربال گری رفت گفتن دختره و ناقصه بایدسقط بشه خواهرم قبل از سقط چندین جاسونو رفت وپیش چندین متخصص زنان
    بنظرتون نظر این دکترا چی بود؟
    یکی درمیون میگفتم بچه مشکل داره سقط کن یکی میگفت سقط نکن مشکلی نیس یه دکتر میگفت نمیدونم خلاصه خود دکتراهم نظر واحد نداشتن
    متاسفانه بخاطر استرس بسیارشدیدی که دکترها به خواهرم وهمسرش دادن اونها تصمیم به سقط گرفتن و بچه رو سقط کردن بعد از سقط مشخص شد بچه پسر بوده وتمام اعضاش تشکیل شده بو
    بعداز یک سال خواهرم دوباره باردارشد واین بار باز سونو رفت و دکتراگفتن بچه مشکل داره این بار دیگه خواهرم پیگیرنشد وبچه رو نگه داشت الان زهرا کوچولوی ما دوسال وهفت ماهشه بسیار زیبا و شیرین زبونه و سالمه سالمه سالمه خواهرم هنوز عذاب وجدان بچه اولش رو داره که بچه بیگناه رو سقط کرد
    مورد دوم یکی از دوستانمه که وقتی بارداربود رفت غربالگری گفتم پسرت عقب مونده ذهنیه
    دوستم بچه رو سقط نکرد الان محمد پرهام دوساله سالم بسیار زیبا و شیرین زبونه سالمه سالمه سالمه

    پاسخ
    • من الان تو هفته ۹ بارداری هستم نگران هستم بچم مشکلی داشته باشه ولی همسرم اجازه سنو و آزمایش غربالگری رو بهم نمیده. ممنون از تجربیاتی که بهمون دادین. نگرانیم کمتر شد.

      پاسخ
  5. راستش من سال گذشته باردار بودم خیلی نگران بودم چون نزدیکانم همه مراحل سنو وآزمایش رو میرفتن برای بارداریشون، ولی همسر من مخالف این برنامه ها بود.
    منم مطالعاتم رو تو این زمینه بردم بالا . مطالب شما را هم خوندم راستش نگرانی و دلواپسی من از نرفتن به سنو ان تی و غربالگری فرو ریخت.
    توکل کردم به خدا و الانم یه کوچولو سالم و بانمک تو آغوشمه.

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen