حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ ساعت تعداد کل نوشته ها : 867 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

بهترین زمان رابطه جنسی ۸

شناسه : 4933 05 مارس 2017 - 20:20 2802 بازدید
بهترین زمان رابطه جنسی ۸
پ
پ

بهترین زمان رابطه جنسی ۸

یکی از مباحثی که در زمینه آداب مجامعت مطرح است بحث زمان مجامعت است و بحث دیگر تاثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی انسان است.

این روایت وصیت حضرت رسول است به حضرت علی(ع). تازمانی که حضرت زهرا(س) زنده بودند، امام علی(ع) همسر دیگری را اختیار نکرد. یعنی زمانی پیامبر خدا این توصیه ها را می کرده که امام علی(ع) دامادش بوده و حضرت زهرا (س) هنوز زنده بوده است و حضرت خیلی راحت توصیه های مجامعت خود را میکند.

حیای محمود و حیای ناپسند

این همان بحث حیای محمود و حیای ناپسند را باز میکند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]مادری که به دخترش روابط زناشویی آموزش ندهد، مادربزرگی به نوه اش، پدری که به فرزندش و یا پدرزنی به دامادش آموزش ندهد؛ این حیای پسندیده نیست. اگر اینها را در جامعه آموزش ندهیم دچار همین بی بند و باری و طلاق هایی که هست می شویم. در هر قسمتی از زندگی که از سنت اهل بیت فاصله گرفتیم جامعه و فرهنگ و زندگی ما آسیب دیده است و تنها یک راه، راه سعادت است و آن زندگی اهل بیت است.[/box]

☀️ حضرت می فرمود:
علی جان، با همسرت در روز و شب اول ماه، وسط ماه و شب آخر ماه همبستر نشو. ( البته شب و روز ملاک نیست منظور کل ۲۴ ساعت اول ، وسط و آخر ماه است) که اگر در این ایام همبستر شوی بیماری هایی مثل جنون، جزام و خَبَل (بیماری است مربوط به فاسد شدن اندام ها است ؛ مثل کلیه ها که عفونت می گیرد و از کار می افتد. پروستات و ماهیچه ها را گرفتار می کند) به سراغ انسان می آید و همچنین فرزندی که ممکن است در این زمان نطفه اش برقرار شود.

☀️ امام صادق ( ع)در روایتی می فرماید: در شب و روز اول، وسط و آخر ماه همبستر نشوید که اگر در این ایام همبستر شوید؛ آمادگی برای سقط آن بچه داشته باشید. اگر هم به دنیا بیاید به احتمال زیاد مجنون است. آیا ندیدید دیوانه هایی که در کره زمین زندگی می کنند در اول، وسط و آخر ماه دیوانگی آنان تشدید می شود.
زمان مجامعت در سلامتی انسان بسیار موثر است.

در روایت فوق، در مورد زمان مجامعت مطالب جالبی دارد از جمله:

شکم مملو از غذا نباشد؛ اول، وسط و آخر ماه مجامعت نباشد؛ آخر شب مجامعت صورت گیرد.
اگر در این زمان مجامعت داشته باشد مبتلا به بعضی بیماری ها می شود از جمله: بیماری قولنج که بیماری ماهیچه ای است و دردی است که در ماهیچه های بدن ایجاد می شود. قولنج ممکن است در ماهیچه روده و داخل شکم، ماهیچه کتف و … رخ دهد که عامل اصلی آن معده و روده است (سیستم گوارشی) این بیماری بسیار دردناک است و تحمل در آن بسیار سخت است یا ممکن است به بیماری فالج مبتلا شود که همین سکته هاست که سبب فلج شدن دست ها و بدن می شود و این هم به دلیل این است که با شکم پر مقاربت می کنند.
و یا بیماری لَقوه که کج شدن دهان و سکته مغزی است یک طرف بدن کج می شود و دهان به یک سمت بدن کشیده می شود. و یا ممکن است به بیماری نقرس دچار شود که به خاطر خوردن گوشت زیاد است یا بیماری قسات؛ یعنی سنگ های کلیه و مثانه و تقطیر؛ قطره قطره آمدن ادرار و مدفوع ؛ فتخ در زیر شکم ؛ ضعف
بصر( بالارفتن شماره چشم(؛ سیستم عصبی) اگر ضعیف شود سبب لرزش دست می شود )کشمش بهترین داروبرای لرزش دست است

تاثیر زمان مجامعت بر فرزند

☀️قال رسول الله (ص):
❓یا علی جان؛ بعد از ظهر مجامعت نکن که اگر در آن زمان صاحب فرزند شوی آن فرزند اَحوَل ( لوچ، انحراف
در چشم) می شود.

ممنوعات هنگام مجامعت

☀️ و باز ایشان فرمودند:
❓یا علی؛ زمان مجامعت حرف نزن و صحبت نکن که اگر فرزندی خدا عنایت کند ایمن نیست که اَخلَص ( در
تکلم مشکل پیدا کند، لال باشد) باشد.
در زمان نزدیکی فردی به شرمگاه همسرش نگاه نکند و چشم را کنترل کند در زمان مجامعت چرا که باعث کوری و نابینایی در فرزند خواهد شد.

❓ یا علی جان؛ به هنگام همبستر شدن به شهوت زن دیگری با همسرت نزدیکی نکن. اگر با کسب دیگری تحریک شدی و میل جنسی پیدا کردی با آن میل نزد همسرت نرو چرا که اگر خدا فرزندی عنایت کند احتمال اینکه مخنص باش هست (مخنص: افرادی که در زن و مرد بودن آنها اختلاف است یا صاحب دو آلت هستند، زن و مرد) امروزه به این ها خنثی گفته می شود. یا مرد است ولی اخلاق زنانه دارد دلش میخواهد زن باشد که امروزه به این ها ترانسکشن گفته می شود، البته اکنون این ها را عمل می کنند تا وضعیت جنسی ان ها مشخص شود ولی بعدا هرگز صاحب فرزند نمی شوند.

❓ یا علی جان؛ هنگامی که خواستی خودتان را پاک کنید هر کس دستمال خاص خودش را داشته باشد. اگر هر دو با یک دستمال خودشان را پاک کنند شهوت روی شهوت می افتد و موجب عداوت و دشمنی میان آن دو می شود و این دشمنی سبب جدایی و طلاق می شود.

❓ یا علی جان؛ در حال ایستاده با همسرت نزدیکی نکن. چرا که این نوع نزدیکی از اعمال حیوانات است. اگر فرزندی خدا به شما عنایت کند این بچه دچار شب ادراری می شود. مثل حیواناتی که در هر جا که می رسد
ادرار می کند و خانه و غیره را تشخیص نمی دهد.

❓یا علی جان؛ در شب عید قربان همبستر نشو. چرا که اگر فرزندی خدا به شما عنایت بکند ممکن است شش
انگشتی یا چهار انگشتی باشد

❓یا علی جان؛ بر تو باد به نزدیکی و مجامعت در شب دوشنبه که اگر در آن شب خداوند فرزندی به شما عنایت فرماید او حتما حافظ قرآن خواهد شد و را ضی به آنچه که خدا ترسیم کرده است.

حافظ قرآن بودن به دو صورت است ؛ یا فقط آیات قرآن را حفظ می کند و یا حافظ این امر است که سخنان الهی درزندگی اجرا شود هم حفظ می کند و هم عمل می کند.
یا علی جان؛ اگر با همسرت شب سه شنبه همبستر شوی و خداوند به تو فرزندی عنایت بفرماید شهادت
قسمت او خواهد شد البته بعد از اینکه شهادت داد به یگانگی خدا و نبوت پیامبر (ص) و خداوند هرگز او را
با مشرکین عذاب نخواهدکرد و از نظر جسمی هم بود بدن و دهان او خوشبو خواهد بود. و در ضمن قلب
مهربانی خواهد داشت و بخشنده خواهد بود و همچنین زبانش از غیبت، دروغ، تهمت و بهتان پاک خواهد بود و اگر در روز پنجشنبه هنگام زائل شدن خورشید از وسط آسمان به سمت غرب ( بعد از اذان ظهر باشد) همبستر شوی، و خداوند در آن زمان به تو فرزندی عنایت بکند شیطان به هیچ عنوان به او نزدیک نخواهد شد حتی تا زمانی که پیر شود او فردی بسیار با قوام و قدرتمند خواهد بود.

البته در بحث زمان مجامعت روز، یک جا مجامعت نهی شده و آن زیر نور خورشید است. آن فرزند تا آخر عمر فقیر و تنگدست خواهد بود. قدرت تفکر اقتصادی نخواهد داشت. پس اگر خواستید در این زمان مجامعت کنید زیر سقفی باشد که مستقیم نور خورشید بر شما نتابد.

یا علی جان؛ اگر شب جمعه خداوند فرزندی قسمتت بکند خطیب بسیار سخنگو و سخن وری خواهد بود.
اگر در روز جمعه و بعد از نماز عصر ( اگر شاخصی را روی زمین بزند سایه شاخص دو برابر آن شاخص
گردد) خداوند فرزندی به شما پبکند او معروف، مشهور و یا عالم خواهد بود. اگر در شب جمعه و بعد
از نماز عشا ( نیمه های شب) خدا فرزندی به شما ببخشد این فرزند جزء اَبدال باشد ) بدلی برای او در دنیا نباشد

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen