حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

بره موم داروی پرخاصیت اما گمنام

شناسه : 4879 07 مارس 2017 - 19:25 1436 بازدید
بره موم داروی پرخاصیت اما گمنام
پ
پ

بره موم داروی پرخاصیت اما گمنام

 

همینقدر براتون بگم که یکی از پرفروشترین و درمانگرترین داروی  اروپا ست.

پس خوب است  این محصول بومی منطقه شمال  ایران را (مازندران)که بیشتر این دارو را  بشناسیم

بره موم

یکی از محصولات ۶گانه ایست که زنبور عسل خودش تولید میکند

زنبور ابتدا تکه های رزین یا صمغ تراوش شده از جوانه یا تنه برخی درختان را به وسیله پاهای عقب و قطعات دهانی جدا میکند و سپس آنها را به کمک بزاق دهان نمناک و شکل حبه مانند به آن میدهد و در نهایت به وسیله ی آرواره ها و به کمک پاها حبه ها را در داخل سبد گرده در پاهای عقبی قرار داده و به کندو حمل میکنه.

چه شده است که از داروهای شیمیایی  به جای بره موم بجای استفاده میکنیم؟

مقاومت باکتریها روز به روز آشکارتر می گردد و نشان دادند که استعداد قابل ملاحظه ای برای جهش یافتن و سازش دادن خویش به داروهای قوی تر و پیچیده تر از پیش که برای مبارزه با آنها تولید شده است را دارند. دکتر جرج جکوبی از دانشگاه هاروارد، صراحتا اذعان دارد (میکروبها همواره راه هایی برای دور زدن آنتی بیوتیک هایی که به سویشان پرتاب می کنیم دارند، سپس خودشان را با آنها سازش می دهند و غرش کنان بر می گردند).

مشکل بیماران، تنها آنتی بیوتیک ها نیستند بلکه علاوه بر آن دامنه کاملی از داروهای آلوپاتیک رسمی و پذیرفته شده مانند داروهای ضد قارچ، ضد التهاب و ضد ویروس را دربر می گیرند. به اثبات رسیده که بره موم خواص ضد باکتری، ضد قارچی، ضد ویروس و آنتی اکسیدان را دارد که همگی در یک ماده گردآمده اند و عملا هیچ گونه عارضه ی جانبی شناخته شده ای ندارد.

مصرف بره موم آن هیچ عوارضی ندارد حتی برای بچه ها

این ماده گرانبها کاربردهای زیادی داره…خصوصا در مواد ارایشی در تولید کرم های ضد پیری و بعنوان آفت کش طبیعی و خصوصا در مواد غذایی و صنایع،به عنوان نگهدارنده ی طبیعی و …

 

 جنبه ی درمانی بره موم

 

مصارف دارویی بره موم شامل:
درمان و کنترول انواع سرطان ها در مرحله ابتدایی،مداوای قلب و عروق (کم خونی)، دستگاه تنفسی (بعلت بیماری های عفونی مختلف)، مراقبت دندان، پوستی (ترمیم بافت زخم ها، اگزما، التیام زخم بویژه زخمهای سوخته، ناخوشی قارچی)، بیماری های عفونی (غشاءمخاط و زخمها)، مداوای سرطان، تقویت و بهبود دستگاه دفاعی بدن، دستگاه هاضمه (زخمها و عفونتها)، حفاظت و تقویت کبد و بسیاری دیگر می باشند.

اما بهترین روش تهیه بره موم
و بهترین روش مصرف این ماده

 

چرا بره موم رو بصورت خام مصرف نکنیم

بره موم یک سری مواد موثر داره که به این آسونیها استخراج نمیشه. ینی اگه اونو بصورت خام بجوی حدود۱۵٪این ماده موثر استخراج میشه.بخاطر همین عصاره میگیرن که ماده بیشتری بدست بیارن.اما برای بعضی بیماریها جویدن بره موم تجویز میشه. (مثل بیماری های دهان)

 

عصاره آبی بره موم بهتر است یا الکلی؟

به دو روش عصاره گیری میکنن:آبی و الکلی

پاز عصاره الکلی مواد بیشتری استخراج میشه چیزی حدود۹۰٪  و از عصاره آبی حدود۷۰٪استخراج میشه

اما عصاره الکلی یه مشکلی داره..چیه؟ اینکه مصرف الکل درشرع مقدس اسلام ما ممنوع است و از جمله مشکلاتش این هست که   الکل برای بیماران و سرطانی ها خصوصا اونایی که شیمی درمانی میکنن اصلا خوب نیست.

طرز مصرف بره موم

بره موم رو به تیکه های کوچیک(اندازه یه حبه قند یا کپسول) در میارید، بعد نیم ساعت قبل هر وعده غذایی با یه لیوان آب و عسل(یه لیوان اب با ۲تا۳قاشق عسل) میخورید. به مدت ۴تا۵ماه که کم و زیاد کردن زمان مصرف بستگی به نوع بیماری دارد.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen