حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

دروغی به نام کمبود غذا و جنگ غذا

شناسه : 4388 04 نوامبر 2016 - 15:08 623 بازدید
دروغی به نام کمبود غذا و جنگ غذا
پ
پ

 

دروغی به نام کمبود غذا و جنگ غذا

یک سند : تصویر زیر از کتاب معروف GMO myth and tuth   انتشار سال ۲۰۱۰٫

این سند پاسخ کسانی است که میگویند تراریخته گرسنگی و فقر غذایی را بر طرف می کند. این تحقیق علمی نشان می دهد در حال حاضر برای ۱۴ میلیارد جمعیت جهان غذا تولید می شود در حالی که جمعیت جهان ۸ میلیارد نفر است ما کمبود تولید نداریم و تراریخته هیچ نقشی در رفع این معضل ندارد بی عدالتی، مشکلات سیاسی و اقتصادی و فقدان مدیریت در حوزه کشاورزی عامل اصلی فقر جهانی است.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]در حال حاضر برای ۱۴ میلیارد جمعیت جهان غذا تولید می شود در حالی که جمعیت جهان ۸ میلیارد نفر است ما کمبود تولید نداریم[/box]

%d8%b3%d9%86%d8%af-%d8%ba%d8%b0%d8%a7

راه تولید غذای کافی در جهان

حال بالفرض غذا کم باشد. بازهم هزار و یک روش علمی و منطقی برای افزایش آن وجود دارد! آقایان شیطان صفتی که این حرف های کمبود غذا و.. را تولید می کنند . لطف کنند گندم ها و محصولات مازاد بر نیاز را در دریا نریزند! – اگر کم است برای چه در دریا می ریزید؟؟؟

می گویند با اجرای طرح اقتصادی کاشت درختان میوه و گیاهان خوراکی در فضاهای سبز به جای درختان بی ثمر غذای کافی در اختیار انسان و دام و حیات وحش قرار خواهد گرفت. اقتصاد مقاوم تر محیط سالم تر. آیا با این کارمشکل حل می شود؟؟ اگر غذا برای ۱۰۰ میلیارد نفر هم وجود داشته باشد. باز هم ترس از کمبود غذا را زنده نگه میدارند تا اهداف خود را پیش ببرند.

تولبد کنندگان این توهمات همان تولید کنندگان تراریخته هستند.همان ها که مردم جهان را گرسنه دوست دارند . اشرار یهود

حالا چند سوال :

اگر محصولا تراریخته سالم هستند پس چرا رژیم صهیوننیستی اجازه کشت محصولات تراریخته در سرزمین های اشغالی را نمی دهد؟ در حالی که پیشرفته ترین تحقیقات تراریخته در اسرائیل صورت می گیرد؟ و این رژیم بزرگترین حامی کمپانی های تولید بذر های تراریخته مانند مونسانتوست؟ و تمام تلاش آنها اینست که کشورهای اسلامی تراریخته کشت دهند؟

 

%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%d8%aa%d9%87-%d8%b5%d9%87%db%8c%d9%88%d9%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d8%a7

war food

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen