حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

جایگزین آسپرین | غلیظ کننده و رقیق کننده خون

شناسه : 4337 04 نوامبر 2016 - 8:59 2962 بازدید
جایگزین آسپرین | غلیظ کننده و رقیق کننده خون
پ
پ

جایگزین آسپرین | غلیظ کننده و رقیق کننده خون

رقیق کننده ها خون یا مرقق ها کدام هستند؟

چه چیزهایی خون را غلیظ می کنند؟

چایگزین گیاهی آسپرین چیست؟
مهمترین عوامل غلیظ کننده خون مصرف داروهای شیمیایی شامل: تمام آنتی بیوتیک ها، کورتون ها، شیمی درمانی، پرتو درمانی و داروهای آنتی هیستامین و ضد حساسیت میباشد.
غلیظ کننده های مشهور غذایی عبارتند از: دل، قلوه، جگر سیاه، گوشت کنسرو شده یا خشک شده، سرخ کردنی ها، گوشت گاو، افراط در مصرف کباب، روغن مایع و جامد، سوسیس و کالباس ، چیپس، پفک و انواع فست فودها، نان های کم سبوس و بدون سبوس مانند نان ساندویج، خمیرهای پیتزا و….
مصرف سرخکردنی و فست فودها و غذاهای فشرده را نیز منجر به غلظت خون دانست.

مرقق ها، رقیق کننده ها
بجای مصرف آسپیرین می توان از چندین ماده غذایی استفاده کرد که عوارض داروهای رقیق کننده شیمیایی را نداشته باشد. این مواد عبارتند از:

انار و آب انار

نوشیدن روزی یک استکان آب انار تازه برای درمان غلظتخون عالی است. امام رضا (علیه السلام):آب انار ملس بمک؛ زیرا انسان را قوى مى کند و خون را زنده مى سازد.
توصیه ی روایات تصفیه ی خون و کم خونی و برخی درمانهای مشترک مانند حجامت ،کم خوری،کم نوشی،فعالیت بدنی ، رگ زنی،اصلاح مزاج و… برای غلظت خون نیز مفید هستند.

یک استکان آب زرشک

یک استکان دمکرده چای کوهی

دم کرده چای مکه(چای قرمز) هر شب قبل از خواب یک فنجان

یک استکان دمکرده قرقات

یک استکان دمکرده کاسنی یا سبزی کاسنی

یک فنجان شربت آبلیموی تازه

رژیم غذایی مبتنی بر غذاهای لطیف و رقیق خون برخی از میوه های مرطوب شامل: هندوانه، خربزه، طالبی، گرمگ، مرکبات، گیلاس، آلبالو، زردآلو، آلوی بخارا، آلوچه درختی، تمشک، شاه توت، توت سیاه، توت فرنگی، لیموترش، لیمو شیرین، انار، انبه  می باشد.

گیاهان دارویی رقیق کننده خون با مزاج های مختلف شامل: کاسنی، شاه تره، آویشن، نیلوفر، خارشتر، خارخسک، اسفرزه، قدومه، تخم شربتی، چای مکه، زرشک دارویی است.

داروی صاف کننده خون طب اسلامی که ترکیبی موثر ازگیاهان صاف کننده خون همچون کاسنی – عناب – برگ چغندر و … که به برخی از آنها در بالا اشاره شد.

اما برخی عوارض مصرف آسپرین:

امکان بروز خونریزی

خون دماغ شدن یا خونریزی از لثه

ایجاد زخم‌های گوارشی

بروز زخم اثنی‌عشر و خونریزی

استفاده ابزاری مافیایی دارو از داروهای خطرناک همچون آسپرین:

استاد تیریزیان: قیمت آسپرین ۵۰۰ تومان به دست مریض می رسد که مبلغ ناچیزی است و برای غربیها ارزش آنچنانی ندارد، اما آنها در قرص آسپرین موادی قرار داده‌اند که سرطان زاست، و اگر این مواد انسان را دچار سرطان کند، وی ناچار است است تا به میلیونی برای درمان خود هزینه کند، لذا در اینجا به نتیجه مورد نظر خود می رسند.سایر داروهای غربی نیز که وارد ایران می شود، به خاطر عوارض و هزینه های درمان بعد از آن، تاثیر فراوانی بر زندگی افراد دارند؛ یعنی با داروهای به ظاهر ارزان قیمت، عوارض با هزینه های بالا را به ما تحمیل کرده تا مجبور شویم برای درمان عوارض داروهای مصرفی خود، هزینه های زیادی را پرداخت کنیم.داروهای شیمیایی همه مال آن هاست. هر بلایی بخواهند با همین دارو ها بر سر ما می آورند. الان در ایران حدود بیست میلیون نازا داریم. علت، همین قرص هاست.

الان سرطان زیاد شده است. از وقتی که دارو های شیمیایی زیاد شده، این طور شده است.اصلا امکان ندارد این کار را نکنند. بسته ای استریل را به قیمت پانصد یا هزار تومان می دهند، با اینکه این همه دست به دست گشته، تا به دست مشتری رسیده است، این که هیچ سودی برای آن ها ندارد. ولی درآمد شرکت های دارویی خارجی بیشتر از درآمد نفت ایران است. علت، همین استریل است که می دهند تا محتاج بقیه دارو ها بشویم.

در داروهای شیمیایی موادی می گذارند که سرطان زاست. و فرد مبتلا تمام هستی اش را خرج می کند و آنها از طریق همین دارو های شیمی درمانی که هر دوره هفت میلیون هزینه دارد، ثروتمند می شوند. / استاد تیریزیان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen