حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

۷ نکته کلیدی حکیم باقری|در طب اسلامی بن بست وجود ندارد
پ
پ

۷ نکته کلیدی حکیم باقری|در طب اسلامی بن بست وجود ندارد

۱-در طب اسلامی بن بست وجود ندارد.حضرت علی علیه السلام می فرماید:برای هر دردی،هفتاد نوع درمان وجود دارد بنابراین ممکن است طبیان  اگاه  به طب اسلامی  هر یک به چند شیوه ی درمانی دست یافته باشندو ما در اغز راهیم و با تحقیق در منابع دینی به یقین به شیوه های دیگری نیز میتوانیم دسترسی پیدا کنیم.

۲-در درمان،اصولی ترین روش این است که مزاج را تشخیص داده  و مزاج را درمان کنیم با در مان مزاج و تعدیل مزاج بسیاری  از بیماریها از بین بروند.

۳-د ردرمان عضوی و جزئی دو روش وجود دارد؛یکی اینست که مستقیما سراغ  عضو بیمار رفته  و با دارو،همان عضو  را درمان کرده و به سایر اعضای بیمار توجهی نداشته باشیم و روش دیگر این است که در ضمن عضو بیمار سایر اعضای بدن را نیز تقویت  کرده  به بیمار کمک کنیم تا به حالت طبیعی برگشته و خود،خود را درمان کرده و بیماری ازبین ببرد.
مطمئنا روش دوم ،پایدار،اصولی وبهتر و هرچند مدت درمان طولانی تر باشد.

۴-بیماریهای که در یک منطقه ،زیادرایج شده با نوع تغذیه رایج و غالب مردم  ان جا مرتبط است لذا برای موفقیت کامل در طبابت و درمان، ان تغذیه رایح را کشف کرده و درمان  را از ان جا شروع میکنیم.

۵-اساسی ترین گام در درمان-همانگونه که پیش از این دانسته اید-اصلاح تغذیه  است اگرهنوز موفق به اصلاح کامل تغذیه نشده اید،بکوشید درگامهای اولیه اب،نان،روغن و نمک  خود را هرچه زودتر اصلاح کنید.

۶-در طب اسلامی،اخرین مرحله ،جراحی است. با جراحی ،سیستم ایمنی و دفاعی بدن  تضیف شده  و زمینه بروز خیلی  از بیماریها فراهم می اید.متاسفانه  بسیاری از جراحی هایی که امروزه انجام میگیرد بیجا و بی مورد و یکی ازنشانه های  ناکارامدی  طب شیمیایی مدرن امروز است.

۷-هر وقت دیدید پزشکان بین المللی  چیزی را خیلی مورد تاکید قرار میدهند ان را ترک کنید. انان برای شما خیری نمی خواهند.گذشت زمان نقشه های پشت پرده انان را برشما هویدا خواهد کرد.انا ن ابتدا داروها ازمایش و تجربه کرده و همین که به مضر بودن انها مطمئن شدند با پاسپورت علمی و تبلیغ دانشمندان و تبلیغ رسانه ها ان را عمومی و کم کم جهانی میکنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen