حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

خواص گنجشک

شناسه : 4237 03 جولای 2017 - 2:19 2598 بازدید
خواص گنجشک
پ
پ

خواص گنجشک

به نام خداوند شافی و معافی خداوند هرچه خلق کرده بی حکمت نیست وهرچه حلال وطیب قرار داده بی شک از روی لطف و رحمت بیکران خویش است،موضوع این است که خداوند متعال پرندگانی کوچک وبزرگ را حلال وطیب افریده تا از خواص ان بهره مند شویم، و هریک از پرندگان و خوراک های حلال بی شک خواص دیگری را ندارد ونخواهد داشت هرکدام جای خود خواص ویژه ای دارد ،این را عرض کردم برای عزیزانی که اسم خوراک گنجشک یا امثال ان اورده می  شود یا ناراحت می شوند یابرای ان هاخوشایند نیست یا حرفشان این است تاوقتی مرغ گوسفند و… هست احتیاجی به این زبون بسته ها نیست !!!
که این تصور بسیار غلط است هیچ گاه طلا جای نقره را نمی گیرد هیچگاه خواص سنگ عقیق را با فیروزه ویاقوت مقایسه نمی شود کرد ، نمازظهر جای نماز صبح نمی شود و هرکدام خواص ویژه خود را دارد؛
و بحث ما خواص گنجشک هست که خداوند از روی کرم خویش برای ماهدیه داده.

این پرنده با اندازه ای کوچک با ظاهری زیبا باصدایی دلنشین بسیار پرخواص وبسیار پر اهمیت است،مافقط به چند مورد از خواص درمانی وخوراکی ان اشاره می کنیم.

خواص گنجشک

♻️گوشت گنجشک یکی از مقوی ترین غذاهای سنتی بوده و از نظر خواص داروئی بسیار ارزشمند است.
استادشیخ یاسین اشاره می کنند به گوشت گنجشک که برای تقویت و نیروی جنسی بسیار سریع عمل میکند وبسیار قوی است.

گوشت گنجشک برای افراد ضعیف و سرد مزاج وبلغمی و افرادی که بیماری ان ها از سردی است نعمتی بزرگ است وبسیار برای ان ها مفید می باشد،
شیخ یاسین اشاره کردند: تقویت کننده قوی جسمی جنسی و روحی است برای افرادی که ام اس ،پارکینسون، رعشه، سردی تن ،درد استخوان و… دارند بسیار مفید است*

خواص دیگه این پرنده این است که بالابرنده فشار خون است،افرادی که دچار ضعف و افت فشار هستند حتما از خوراک گوشت گنجشک غافل نشوند
توجه

گویند اگر گنجشک را با زرده تخم مرغ طبیعی در روغن زیتون سرخ کنند ودرچند وعده بجای غذای روزانه میل کنند افراد مسن را جوری نشاط وقوای جنسی دهد که انگار جوانی برومند هستند.

(انچه در ماهی سقنقور است * نصف او در دماغ عصفور است)

%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa-%da%af%d9%86%d8%ac%d8%b4%da%a9

مغز سرگنجشک

استادشیخ یاسین:اکثر علمایی که علم حکمت رو خداوند به ان ها هدیه کرد ازقدیم تاجدید از گوشت گنجشک برای درمان نابار وری اقایان و نازایی زنان استفاده میکردند و همین طور هم مغز سر گنجشک(مخصوصا سرگنجشک نر) ،یکی از مشهور ترین از علما وعرفا ایت الله شیخ حسن علی نخودکی اصفهانی(قدس الله سره)بود که این از مجربات ایشان هم هست.
شیخ یاسین اشاره کردند که مغز سر گنجشک برای نیروی جنسی بسیار قوی عمل میکند وبرای مشکلات اسپرم و منی سودمند است وبرای مشکلات  تخمدان بانوان هم مفید است…

♦️طبع گوشت گنجشک گرم خشک است افراد صفرادی وگرم مزاجان بامصلح اون حتما مصرف کنند و در طول روز مقداری خنکی جات استفاده کنند.

دقت کنید
استاد شیخ یاسین :یک نکته مهم خدمت شما بگم برای درمان مشکلات جنسی وناباروری بهترین وقت برای شکار گنجشک وقتی هست که گفته می شود ان ها مست هستند و برهم سوار می شوند(فصل جفت گیری) که فصل جفت گیری ان ها اوایل فصل بهار تا اواسط فصل تابستان است.

حتماباید گنجشک ذبح شرعی شده باشد غیر این مصرف خوراک ان حرام است.

✅امید وار است یکم بیشتر به این پرنده پرخواص از این به بعد دقت شود و افرادی که از روی اگاهی استفاده از این پرنده  میکنند رو بی جهت وبدون اگاهی ملامت نکنند.

 

نگارش: سرکار خانم فاطمه معصومی محقق طب سنتی ایرانی و همکاری  سرکار خانم حیدری

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen