حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

تدابیر و آمادگی پیاده روی اربعین | استاد خیراندیش -دانلود کلیپ
پ
پ

تدابیر و آمادگی پیاده روی اربعین | استاد خیراندیش -دانلود کلیپ

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]سخنان مهم استاد خیراندیش راجع به پیاده روی اربعین که توصیه می شود همه زائران، خادمان موکب ها و ماموران اورژانس در مسیر کربلا مطالعه کنند[/box]

پیاده روی اربعین – رزمایش بزرگ آمادگی شیعه
با هر روشی که میتوانند با پول عربستان سعودی، تسلیحات امریکایی و سازماندهی ترکی و…. سعی در آسیب زدن به شیعه دارند. وظیفه ما این است که اماده باشیم.جسم ما باید آماده باشد. نمی شود شیعه باشی و تننبل باشی! برای همه چیز خودمان را باید آماده کنیم
تدابیر مقابله با زخم ها و آسیب های بزرگ را همه باید بدانند . اگر این اطلاعات را در زمان جنگ تحمیلی داشتیم کشته های ما ۷۰ درصد کمتر می شد.

%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b9%db%8c%d9%86-95

افزایش توان با پیاده روی | فواید پیاده روی
اولین گام برای اینکه بتوانیم توی یک حرکت بزرگ شرکت کنیم این است که توان پیاده روی داشته باشیم. توان پیاده روی توان می آورد. قوت مفاصل می دهد. قوت قلب می دهد. چون شتاب گردش خون در مغز هم افزایش پیدا می کند پس بنابرین نشاط مغزی می دهد. پیاده روی قوت تن و روان می دهد. هم تن را قوی می کند هم قلب را قوی می کند. هم مغز را قوی می کند.

عرق کردن بدن | رفع بوی بد عرق
پیاده روی باعث عرق می شود اگر می خواهید عرق بدبو نشود، بدنتان را با سرکه بشویید. لیف را به سرکه آغشته و ۵ دقیقه بمالید سپس بشویید.

سست شدن مچ پا:
در پیاده روی ،مچ پا سست می شود و درد می گیرد. برای این مورد پایتان را در آب و نمک بگذارید. آب و نمک استحکام بخش مفاصل است.
ترکیبی که در اینجا پیشنهاد می کنیم، آبلیمو،نمک و حنا است. به این طریق که آب را شور کرده باشیم و حنا هم به ان اضافه کرده باشیم. این حنا را اگر روی ساق پا بگیری حتی این پا دردهای پیرزن ها و پیر مرد ها را درمان می کند. در عین حال مقاوم کننده هم هست.

سرماخوردگی و چاییدن بدن
روز های اول پیاده روی یک عرق شدید ایجاد می شود، خسته می شوید. یک باره این عرق خشک شده و سرماخوردگی پدید می اید. وقتی عرق میکنید هر کجای بدن خشک شود ایرادی ندارد ولی شانه هایتان را بپوشانید. اگر شانه سرما خورد همه بدن اصطلاحا می چاد. یک چیز روی شانه ها بیندازید.

عفونت گوارشی و دل درد و…
در پیاده روی اربعین جمعیت یک جمعیت بزرگی است با فرهنگ ها و غذاهای مختلف که انواع پذیرایی انجام می شود. ممکن است از نظر گوارش ، عفونتی پدید بیایید. اولا اگر بخواهید از این عفونت ها آسیب نبینید خیلی زندگی استریل نداشته باشید. فکر نکنید اینها که توی لیوان یک بار مصرف می خورند مریض نمی شوند. اینها استعداد بیماریشان بیشتر است. بگویید یک  طبیبی گفت: توی لیوان یک بار مصرف خوردنف مریضی افرین است. من پای این مطلب را امضا می کنم.
لیوانی که می شویید و می خورید خیلی سالم تر هست تا اینکه لیوان یک بار مصرف بخورید و دور بیندازید . چون میکروب ضعیف شده قابل خوراک، بدن را در مقابل آن تقویت می کند. ( در روایات داریم که همه اعضای خانواده از یک ظرف غذا بخوررند). زندگیتان را نیمه استریل کنید تا در شرایط مختلف خیلی آسیب نبینید. یک کار علمی هم انگلیس ها انجام دادند بخاطر اینکه این را ثابت کنند.
اینها یک جمعیت ۲۰۰۰ نفری را از مکان استریل انگلیس به یک مکان آلوده بردند. ۶ ماه زندگی کرده و برگشتند. اینها اندازه گیری کردند، کل فاکتورهای ایمنی شان افزایش پیدا کرده و ایمنی بالا رفته بود. کجا بردند؟ از انگلیس به هند بردند. هند که نمی دانید که چقدر کثیف  است….
یک بچه ایل بختیاری از چادر بیرون می آید تا دستشویی کند و برگردد ۵۰۰ تا مگس بدرقه اش می کنند. این هیچ وقت مریض نمی شود. ولی بچه ما از اتاق خواب توی حال می رود و برمی گردد سینه پهلو می کند. این بخاطر این است که با الودگی ها درگیر نیست.

داروهای همراه در پیاده روی اربعین
چند پیز باید همرا باشد:
۱ نعنا
۲ نمک
۳ برگ اکالیپتوس
۴ برگ شوید

آرام آرام جویدن برگ نعنا و برگ شوید عفون را برطرف میکند. برگ های اکالیپتوس که در مسیر مهران به ان طرف هستو یک مشت بچینید و توی جیب داشته باشید. روزی یک عدد برگش را یا هر ۴ ساعت یک عدد برگ ان را آرام آرام بجوید. استریل کننده است و جلوگیری می کند از بیماری ها. همچنین اگر سرما خورده باشید شما را درمان می کند.

حجامت درمان کل مسمومیت ها
مسمومیت شیمیایی، استنشاقی، خوراکی، گزشی، همه با حجامت عام قابل از بین بردن کامل است.
پس یکی از فنونی که مدیران و مامورین اورژانس راه کربلا باید بلد باشند و ابزارش هم  همراهشان باشد حجامت است.
مسمومیت از هر طریقی که باشد اول حجامتش کنید.

آخرین کاری که انجام شده برای درمان حجامت( گزارش اولش را آقای دکتر فلاح می گفتند همان شب آمریکایی ها بردند. )درمان مسمومیت با قرص برنج بوسیله حجامت است. قرص برنج هر کس بخورد محکوم به مرگ است. حالا یا ۴ ساعت بعد می میرد یا ۸ ساعت بعد . ایشان تا به حال  چهار پنج نفر را به این روش زنده کرده است.

%d9%be%db%8c%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b9%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%86

خستگی بدن
اجازه ندهید خستگی به یک باره مستولی شود. راه دو روزه را سه روز بروید. استراحت هم به این طریق که به پشت خوابیده شود و در حدی که ضربان قلب تنظیم شد کافیست.

اسپند برای استریل کردن فضا
عطر مداوم و اسپند مداوم. پایگاه ها همین طور اسفند دود کنند. دود اسفند همین طور که می زندو فضا را استریل می کند. این اسفند هم انرژی می دهد هم می تواند عفونت احتمالی را به طور کلی مرتفع کند.

زخم و تاول | زخم تازه – زخم عمیق
حالا ممکن است به هردلیلی زخمی اتفاق بیفتد. زخم تازه درمانش عسل است. الان درخانه عمل منید تا تجربه داشته باشید و به اعتماد برسید. پس عسل را برای زخم های فوری و نمک را برای زخم های عمیق عفونی

برای زخم های عمیق عفونی یک مقدار نمک روی ان بپاشید و ببندید. کمی می سوزد. بین ۵ تا ۷ دقیقه اما عفونت را از عمق بیرون می کشد.

برای تاول پا و کبودی ها
برای تاول پا و کبودی ها روغن زیتون بزنید .این روغن می تواند جای ضربه را دو روزه ترمیم کند

 

کلیپ استاد خیراندیش راجع به پیاده روی اربعین

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen