حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

پیام منحرفانه راجع به سم زدایی کبد با کلیه

شناسه : 404 08 فوریه 2015 - 8:01 375 بازدید
پیام منحرفانه راجع به سم زدایی کبد با کلیه
پ
پ

پیام منحرفانه راجع به سم زدایی کبد با کلیه

برخی از دوستان راجع به صحت پیامی راجع به سم زدایی کلیه پرسیده بودند

توجه :
یک پیام منحرفانه که در فضاای مجازی تکثیر می شود:

چگونه کلیـــه خویش را سم زدایی کنیم؟ 

اگر یک بار این را برای دیگران هم بفرستید، شما به نجات جان یک نفر کمک کرده اید          سال ها پشت سر هم می گذرد و کلیه های ما خونی که سرشار از نمک، سموم و دیگر مواد ناخواسته در درون آن است، را تصفیه می کنند. با گذشت زمان نمک در کلیه تجمع می یابد و نیاز به تمیز کردن با درمان بیشتری را پیدا می کنند. با در نظر گرفتن سلامت کلیه ها ما چگونه می توانیم بر این مشکل غلبه کنیم. بسیار آسان است. ابتدا یک بسته جعفری را شسته و سپس خرد کنید و در یک ظرف ریخته و با مقداری آب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و سپس بگذارید خنک شود و سپس آن را در ظرفی ریخته و در یخچال بگذارید تا خنک شود. هر روز یک لیوان از آب جعفری که به این طریق درست کرده بودید بنوشید و شما متوجه خواهید شد که همه سموم و نمک و مواد سمی از کلیه توسط ادرار دفع می شود و همچنین شما می توانید احساس خوبی را تجربه کنید که تا کنون آن را درک نکرده بودید،جعفری به عنوان بهترین پاک کننده و درمان برای کلیه ها شناخته شده است که یک سبزی و بهتر است بگویم یک درمان کاملا طبیعی است.

نکته پیام منحرفانه:
این توصیه یک پیام مخرب و ضد سلامتی است،
در اسلام بیش از ده ها توصیه اکید به خوردن نمک شده است، و حتی سفارش شده علاوه بر خوردن نمک در اول هر غذا ، سفارش شده اول هر چیزی نمک بخورید. ولی در این پیام زیرکانه و موزیانه ظاهرا به شما  خواص جعفری را می آموزد.
درصورتی که، نیت نویسنده پیام این است که نمک را در ردیف سموم قرار دهد.

”  سم ، نمک ، سموم “
سلام
در مدارس با شعار چگونه سم سفید را از سفره ها حذف کنیم ، شروع کرده اند.
اخیرا حملات زیادی در قبال نمک در صدا و سیما و شبکه های رسانه ای می شود، که نمکدان از سفره های مردم جمع شود ، اگر سبک زندگی مردم ، بر اساس عدم مصرف نمک پایه ریزی شود، صدها سال طول می کشد ، تا دوباره نمک سالم بر سر سفره ها آورده شود،
شاهد این مدعا این که شما نیز بر مضر بودن نمک باورتان شده است.
باید روایات زیادی که در خصوص نمک وارد شده است را در شبکه ها ترویج کنیم، قبل از فرصت سوزی.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen