حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

درمان ناباروری

شناسه : 2371 04 جولای 2016 - 14:05 1242 بازدید
درمان ناباروری
پ
پ

درمان ناباروری

درمانهای نازایی در طب معصومین به سه بخش غذا درمانی و دعا درمانی و  دارو درمانی تقسیم میشود.
دوستان جهت درمان نازایی باید حتما هر سه بخش رو با هم مورد توجه قرار بدند.
طب معصومین معجزه زیاد دارد ولی دوستان باید برای این سه بخش مداومت داشته باشند.
در وصایای امیر مومنان ع به امام حسن ع میخوانیم: (پسرم) در خواسته است اصرار بورز تا اینکه باب رحمت به رویت باز شود.
افرادی هستند که بیش از ۱۰ سال است در طب مدرن زیر نظر پزشک کار میکنند، البته ما نگفتیم چند سال ولی اقلا باید چند صباح یا چندماهی به دستورات عمل کرد.

درمان های غذایی و معنوی ناباروری

برنامه غذایی:خوردن ریزه های سفره،خوردن تخم مرغ محلی وپیازسفید وروغن مرغوب زیتون(سرخ شود)،کاسنی مرتب خوردن،خوردن آب باران،خوردن یک لیوان شیرجوشیده طبیعی+یک یا دوقاشق چای خوری اصل مرغوب،خوردن انجیر،زردک،خوردن سویق گندم یاجو.

برنامه معنوی:۱۰۰مرتبه روزانه استغفار کردن،۷۰مرتبه روزانه گفتن سبحان الله،یکبار استغفرالله گفتن صبح وشام،گفتن اذان باصدای بلند درمنزل،نیت نامگذاری فرزند بنام محمد صلی الله علیه وآله وسلم،علی علیه السلام،فاطمه سلام الله علیها،خواندن آیه های۸۷الی۸۹ سوره مبارکه انبیاء،نزدیکی کردن درشبهای دوشنبه،سه شنبه،پنج شنبه،جمعه،آخرشب نزدیکی صورت بگیرد،اول ماه،وسط ماه وآخرماه (ماه های قمری ملاک است) نزدیکی صورت نگیرد.

✔️برای پسر دار شدن خوردن کاسنی دوهفته قبل ازبارداری ازناحیه مرد ونیت نامگذاری فرزند بنام محمد صلی الله علیه وآله وسلم و علی علیه السلام تاثیر دارد ان شاء الله.

✔️برای دختردارشدن هم اگرزن دوهفته کاسنی بخورد ونیت کند نام فرزند رابنام فاطمه سلام الله علیها بگذارد تاثیر دارد ان شاء الله.

✅نکته منظورازخوردن کاسنی عرق کاسنی نیست بلکه منظور یاکاسنی تازه است یاخشک شده وآسیاب شده.

درمان ناباروری – پژوهشگر طب اسلامی ،نسخه استاد صاحب الامری

تخم مرغ اهلی+روغن زیتون +پیاز (هفته ای ۳بار)
انجیر ۱۴ عدد روزانه
خوردن هلیم گوشت
سویق جو وگندم روزی یکبار
عسل چند گیاه+سیاهدانه ۱۱عدد هرصبح ناشتا
شیر گاو +عسل چند گیاه هر دوروز یکبار
سویق +روغن زیتون
نوره استعمال کردن
پودر کاسنی روزی یک قاشق غذاخور
عسل +پودر شنبلیله هر دوروز یک بار
زن باید ازسیب ترش وگشنیز در ماهی که میخواهند اقدام به نطفه گذاری کنند پرهیز کنند
استغفار زیاددر ان ماهی که میخواهند اقدام کنند
زن ازسبزی شاهی بخورد وعطر نرجس بسیار بو کند وکباب گوشت گوسفند بخورد(در ماهی که میخواهند اقدام کنند)
زن هر صبح ۴۰ گرم عسل ملکه در نیم کیلو عسل کوه مخلوط کند واز ان یک قاشق غذا خوری بخورد
دعاها ورفتارهای مربوط به نطفه گذاری رفایت شود
داروی ترکیبی نطفه
داروی ترکیبی باه
نذر کردن وصدقه دادن
قرایت سوره مبارکه یس هرشب
انگشتر عقیق یمن وفیروزه در دست
اطعام ایتام وفقرا

برنامه معنوی استاد صاحب الامری برای درمان ناباروری

نیت نامگذاری به «محمّد» و «علی»(علیهما السّلام)

« هنگام نزدیکی این دعا را بخوان: اللَّهُمَّ اِنْ رَزَقْتَنِی وَلَداً سَمَّیْتُهُ مُحَمَّداً(خدایا اگر فرزندی به من عطا کنی، نامش را محمّد خواهم گذاشت).»

:« هنگامی که تصمیم به بچّه دار شدن داشتی، وضویی کاملبا رعایت آداببگیر و دو رکعت نماز نیکو به جا بیاور و و بعد از آن به سجده برو و هفتاد و یک بار« اَسْتَغْفِرُ اللَّه» بگو و بعد از آن با همسر خود آمیزش کن و بگو: اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی وَلَداً لِاُسَمِّیَهُ بِاسْمِ نَبِیِّکَ مُحَمَّدٍ (خدایا فرزندی به من بده که او را به نام پیامبرت، محمّد(صلّی الله علیه و آله و سلّم)خواهم نامید.)
خداوند این کار را خواهد کرد و در این مساله تردید نداشته باش.»
اگر نیت نام گذاری به اسم حضرت محمد صلی الله علیه واله شدوبعد هنگام تولد اسم دیگر انتخاب کنیم اکیدا ممنوع است

استغفار،

«استغفار» و طلب آمرزش از خداوند متعال آثار بسیار مبارکی دارد؛ از جمله این آثار، نزول برکات آسمانی و افزایش مال و فرزند است که در این آیه شریفه قرآن کریم به آنها اشاره شده است:

«اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً  یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً  وَ یُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهاراً

مردی نزد امام محمّد باقر(علیه السّلام) از کمی فرزند شکایت کرد و اینکه از زنان کنیز و آزاد، طلب فرزند کرده امّا بچّه دار نشده است و حالا ۶۰ ساله شده است. امام(علیه السّلام) به او فرمودند: « سه روز پس از نماز عشاء و نماز صبح، ۷۰ بار می گویی: « سُبْحَانَ اللَّه» و ۷۰ بار می گویی: « اَسْتَغْفِرُ اللَّه» و پس از آن ذکر خود را با این گفته خدای عزّوجلّ {در قرآن} تمام می کنی: « اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ اِنَّهُ کانَ غَفَّاراً یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً وَ یُمْدِدْکُمْ بِاَمْوالٍ وَ بَنِینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنَّاتٍ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ اَنْهاراً» و در شب سوّم این اعمال، با همسر خود آمیزش می کنی. به وخواست خدا پسری با اعتدال به تو داده خواهد شد.» آن فرد این کار را کرد و در کمتر از یک سال نور چشمی به او عطا شد

خواندن این دعا ۷۰بار:

« رَبِ‏ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ اَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ وَ اجْعَلْ لِی وَلِیّاً مِنْ لَدُنْکَ یَرِثُنِی فِی حَیَاتِی وَ یَسْتَغْفِرُ لِی بَعْدَ وَفَاتِی وَ اجْعَلْهُ خَلْقاً سَوِیّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ نَصِیباً اللَّهُمَّ اِنِّی اَسْتَغْفِرُکَ وَ اَتُوبُ اِلَیْکَ اِنَّکَ اَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ(خدایا! مرا تنها رها مکن که تو بهترین وارثانی و از نزد خود برایم جانشینی قرار ده که در حیاتم از من ارث برد و بعد از مرگم برایم آمرزش بطلبد و آفرینش او را به اعتدال قرار ده و برای شیطان در او نصیبی قرار مده. بارالها! من از تو آمرزش می طلبم و به سویت باز می گردم که تویی خطاپوش مهربان)

«هر گاه تصمیم به همبستر شدن گرفتید ۳ بار این آیه را بخوانید: (وَ ذَا النُّونِ اِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ اَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادی‏ فِی الظُّلُماتِ اَنْ لا اِلهَ اِلاَّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمینَ

«  انگشتری که خاتم آن فیروزه باشد بگیر و روی آن بنویس: (رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ اَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ

فردی به امام صادق(علیه السّلام) گفت: من از خاندانی هستم که منقرض شده اند و خودم نیز بچّه ای ندارم؛ امام(علیه السّلام)در جواب فرمودند:«در سجده خدا را بخوان و این دعا را بگو: ( یَا رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّهً طَیِّبَهً اِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعاءِ رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ اَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ: خدایا! به من خاندانی پاکیزه عطا کن که تو شنونده خواسته هایی. خدایا! مرا تنها رها مکن که تو بهترین وارثانی)»؛ این کار را در سجده آخر نماز عشاء انجام بده و همان شب با همسرت نزدیکی کن. آن شخص می گوید این کار را کردم و خدا، این دو فرزندم علی و حسین را به من داد

در خانه اذان را با صدای بلند بگوید.

قبل از نزدیکی بگو:( اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی وَلَداً وَ اجْعَلْهُ تَقِیّاً لَیْسَ فِی خَلْقِهِ زِیَادَهٌ وَ لَا نُقْصَانٌ وَ اجْعَلْ عَاقِبَتَهُ اِلَی خَیْرٍ

رژیم غذایی از دکتر کرد افشاری برای ناباروری

صبحانه
مرباها: مربای زردک، مربای بالنگ، مربای شقاقل، مربای سیب، مربای گردو، مربای زنجبیل و مربای هویج.
چهار مغز: یک قاشق غذاخوری از پودر مخلوط پسته بادام، فندق، گردو در یک لیوان شیر با عسل و دارچین، شیربرنج خصوصاً اگر با آرد نخود درست شود.
نهار و شام: حلیم گندم، آبگوشت، جوجه مرغ، گوشت بره با پیاز فراوان، گوشت بلدرچین، میگو، مرغ، ماهی، برنج با خورشت کنگر یا خورشت کرفس، آبگوشت قلم و مصرف مغز استخوان، کوکویی که از نخود، باقلا و پیاز پخته شده در شیر به همراه زرده تخم مرغ و روغن زیتون درست شود، کوکوی تره، حلیم گوشت گنجشک یا بره یا مرغابی، پیازسرخ شده با روغن گاو همراه زرده تخم مرغ، خوردن غذاهای غلیظ نفاخ مثل نخود با پیاز یا گوشت.
میوه: انگور، هویج، شلغم، باقلا با دارچین، چغندر، موز، نارگیل، خربزه، انبه، توت، گلابی، انجیر، سیب، به، انار،
سبزیجات: ریحان، شنبلیله، تره، نعناع، سیر
تنقلات: فندق، پسته، بادام، گردو، و خرما با شیر، حلوا از قند و نشاسته، حلوا با چهار مغز، کنجد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen