حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

قدرت طب اسلامی در برابر بیماریهای جدید چقدر است؟

شناسه : 2346 05 مارس 2016 - 19:20 181 بازدید
قدرت طب اسلامی در برابر بیماریهای جدید چقدر است؟
پ
پ

آیا طب اسلامی درباره برخی بیماری های جدید مانند ایدز و سرطان، طب اسلامی حرفی برای گفتن دارد؟

قدرت طب اسلامی در برابر بیماریهای جدید چقدر است؟

بله طب اسلامی کل بیماری ها را درمان می‌کند. اگر مشکلی هست، مربوط به خود بیمار است، به این معنی که طب اسلامی یک شرط اساسی دارد و آن اعتقاد و ایمان به آن است، یعنی اگر این اعتقاد ضعیف باشد، نتیجه درستی نخواهیم گرفت. البته میزان بالایی از درمان ها در طب جدید نیز مشروط به اعتقاد است، زیرا طب شیمیایی و جدید نیز داروی معجزه آسایی ندارد، بلکه همه داروها‌ی آن از خاک تولید می شود و خاک خوردن در اصل از نظر فقهی حرام بوده و حتما ضرر دارد و در حال حاضر آلمان که مرکز طب شیمیایی در دنیاست و کارخانه‌های بزرگ داروسازی دنیا در این کشور وجود دارد، به طب سنتی (گیاهی)روی آورده اند. یعنی غربی ها مزایای طب سنتی را درک کرده اند ولی ما هنوز این مساله را درک نکرده‌ایم، البته کم و بیش ممکن است برگشتی به طب سنتی بوده، اما در حد مطلوب نمی باشد.

زمانی پزشک مشهوری از انگلستان به مشهد آمده بود و با من ملاقاتی داشت، این استاد پزشکی می گفت: دیگر اعتقادی به استفاده از داروهای شیمیایی ندارم. در جواب به این استاد دانشگاه گفتم: پس شما به دنبال داروی گیاهی آمده اید گفتند: نه داروی گیاهی هم نمی خواهیم. من که تعجب کرده بودم؛ دوباره گفتم پس این همه راه را برای چه آمده اید؟ گفتند: برای دعا! ما در دانشگاه آمارگیری کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ۸۰ درصد مسلمانان وقتی دعا می‌کنند، خوب می شوند و البته مسیحیان وقتی دعا می‌کنند، فقط ۲۰ درصد آنها خوب می شوند.

طب شیمیایی و جدید  داروی معجزه آسایی ندارد، بلکه همه داروها‌ی آن از خاک تولید می شود و خاک خوردن در اصل از نظر فقهی حرام بوده و حتما ضرر دارد و در حال حاضر آلمان که مرکز طب شیمیایی در دنیاست و کارخانه‌های بزرگ داروسازی دنیا در این کشور وجود دارد، به طب سنتی (گیاهی)روی آورده اند. یعنی غربی ها مزایای طب سنتی را درک کرده اند ولی ما هنوز این مساله را درک نکرده‌ایم،

اکنون دعا درمانی یکی از موارد درمان در لیست درمان‌ها است و این باعث شد تا این مسأله را جدی بگیرم، در آمریکا هم کارهای دعا درمانی انجام می دهند، موسسه های انرژی درمانی با من تماس داشتند و مدتی در خصوص سوره یاسین و اسماء الهی مطالعه می کردند که کدام یک از اسماء خداوند برای چه بیماری مناسب است؟

طب اسلامی نه فقط اعتقاد است بلکه طبی است وحیانی بخاطر اینکه منبع و مرکز طب اسلامی از سخنان اهل بیت و ائمه ی شیعه است و برای اثبات حقانیت خود نیاز به معرفی و های و هوی ندارد بلکه نتیجه ی درمان ، نشانگر حقانیت شیعه و علمی بودن این مذهب میباشد لذا به راحتی با دارو های ترکیبی بیماری های که نامشان را صعب العلاج گذاشته اند درمان میکند …طب اسلامی و طب سنتی مجزا از هم هستن ………….

دیگر نگران ام اس و سرطان و کیست ها و… نباشید طب اسلامی طبی است برای دنیایی که پر از بیمارستانهای به ظاهر مجهز و پر از جنازه و بیمار …. و این ذخیره ی الهی است برای ترویج تشیع ……

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen