حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

ضرورت یادگیری طب از معصومین (علیهم السلام)

شناسه : 2203 13 دسامبر 2015 - 18:04 312 بازدید
ضرورت یادگیری طب از معصومین (علیهم السلام)
پ
پ

ضرورت یادگیری طب از معصومین (علیهم السلام)

فرض کنید یک بیمار می آید. نزد دو نفر؛ یکی امام صادق علیه السلام و یکی جالینوس. امام دارویی می دهد و جالینوس هم دارویی. کدام یک را باید انتخاب کرد؟

 

🔵امروزه همین مساله مطرح است؛ جایی امام صادق (علیه السلام) هست وطبیبی شیمیایی هم هست. هر کدام نسخه ای می دهند،کدام را باید انتخاب کنیم؟ یک شیعه و محب اهل بیت کدام یک را انتخاب می کند؟

 

🔵یکی از خلفای عباسی از امام کاظم علیه السلام می پرسد که این دارو که شما می گویی سندش کجاست ؟ حضرت (علیه السلام) می فرماید: سندش از پدرم امام صادق (علیه السلام) و او از پدرش محمد بن علی (علیه السلام) و او از پدرش علی بن الحسین، زین العابدین (علیه السلام) و او از پدرش امام حسین (علیه السلام) و او از حضرت امیر (علیه السلام) و او از پیامبر خدا (صلی الله علیه و آله ) و او از جبریل و جبرییل از طرف خداوند نقل می کند. خلیفه عباسی می گوید: این طور که شما می فرمایید؛ همین اسم ها کافی است تا شخص درمان یابد. دشمن اهل بیت این را اقرار دارد!

🔵طب اسلامی گنجینه ای است تنها متشکل از آیات قرآن کریم و هزاران روایات طبی از معصومین علیهم السلام و کاملا جدا و مستقل از طب سنتی و دیگر مکاتب طبی می باشد،پس سند و منابع طب اسلامی، قرآن و اهل بیت علیهم السلام می باشند.
پس کسی که به طب اسلامی مراجعه می کند در واقع به قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام رجوع کرده است.

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen