حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

سخنرانی دکتر روازاده در مورد طول عمر:چه شد که عمر انسانها اینقدر کوتاه شد؟؟
پ
پ

سخنرانی دکتر روازاده در مورد طول عمر

چه شد که طول عمر انسانها کم شد؟
در بحارالانوار اشاره شده که در هنگام کتابت این کتاب شریف فردی با سن ۳۲۰ سال هم وجود داشته و زندگی میکرده ! و افرادی با سن بالای۱۸۰ سال غبطه میخوردند که آیا می شود ما هم به ۳۲۰ سال برسیم ؟
در حالیکه اکنون جوانان ۲۰ ساله ما غبطه می خورند که آیا می توانند به ۵۰ سال برسند ؟
چه شد که خواسته ها انقدر نزول پیدا کرد ؟ چه چیز و چه کس باعث شد ؟

سنی که الان دشمن برای جوانان ۲۰ الی ۵۰ ساله ما در نظر گرفته و تعیین کرده ۴۰ سالگی است . و همینطور دارد پایین می آید ! اگر قرار بود چهل سالگی بمیریم ، دیگر اسلامی وجود نداشت ! رسول مکرم اسلام ( ص ) در چهل سالگی تازه به پیامبری مبعوث شدند ! اگر قرار بود حضرت امام ( رحمه الله) در چهل سالگی بمیرند ، انقلاب اسلامی وجود نداشت ! اگر قرار باشد پدران امروزی در چهل سالگی بمیرند که همه فرزندان یتیم می شوند!
کی باید متوجه این موضوع شویم ؟ ؟
مادران زحمت کش و دلسوز باید توجه کنند که مثلا فرزند دخترشان تا تحصیلات عالیه خود را تمام کند و به عنوان مثال پزشک شود( که این روزه بسیار طالب دارد! ) و تصمیم به ازدواج بگیرد ، حدودا به ۸۲ تا ۰۳ سالگی می رسد ! حالا این خانم دکتر دو الی سه سال هم تصمیم به بارداری نمی گیرد و به طور اجمال و با اغماض حدود سی سالگی تصمیم به فرزند آوری می کنند ! خب ، وقتی پدر یا مادر این خانواده قرار باشد در چهل سالگی بمیرند ، این فرزند حداکثر ده ساله خواهد بود که یتیم می شود ! حتی چنانچه عمر را پنجاه سال حساب کنیم باز هم این فرزند بیست ساله یتیم است . !
جسم انسان تا ۵۳ سالگی رشد می کند( مدتی به طول و مدتی به عرض ) از ۵۳ سال به بعد روح رشد می کند ‌ . جسم ۵۳ ساله آنقدر حالش بد است که فرصت استفاده از فکر و بدن برایش باقی نمی ماند !
واین طراحی دشمن است!! روزی که پروتکل صهیونیستها نوشته میشد هنگامی که بحث از اشغال آفریقا جهت تاسیس سرزمین اسراییل شد و رأی نیاورد ،پیشنهاد تاسیس اسراییل در فلسطین مطرح شد که با موافقت همه روبرو شد ! در نهایت تنها یک سؤال مطرح شد و آن اینکه در صورت اشغال فلسطین ، جواب تاریخ را چه باید داد ؟( چرا که تاریخ می گوید اینجا اسرائیل نیست )
در پاسخ، رییس جلسه که یهودی مجاری الاصلی به نام هرتسل ملعون بود ، می گوید : تاریخ را ما می نویسیم !
وختم جلسه اعلام شده و جنایاتی را که شاهد هستیم مرتکب می شوند !!

دانلود فایل صوتی: به زودی…

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen