حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

پودر شنبلیله

شناسه : 1350 04 مارس 2015 - 10:00 641 بازدید
پودر شنبلیله
پ
پ

پودر شنبلیله

یکی از راه حل های موثر برای شوره سر است. این یک درمان طبیعی برای ریزش مکرر مو است. این می تواند ریشه مو را تقویت کند.ویتامینهای موجود در پودر شنبلیله به عنوان یک درمان برای ریزش شدید مو است. حاوی یک عنصر امولسیونی به نام “لسیتین” است.رنگ طبیعی مو را حفظ کرده و آنرا براق میکند.شما می توانید خشکی مو خود را با پودر شنبلیله درمان کنید.
مرطوب کننده طبیعی برای بین بردن خشکی و بازسازی موهای آسیب دیده است،بنابراین، ما می توانیم به راحتی برای درخشانی موها استفاده کنیم.
پودر شنبلیله پودر هم برای درمان تب بالا و بیماری های تنفسی خوب است. این می تواند برای درمان گلودرد و سرفه مزمن خوب باشد.
دانه شنبلیله دارای خواص ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهاب بسیار عالی است. از این رو، پودر آن التهاب پوست ناشی از زخم، اگزما، سوختگی، و غیره را به سرعت بهبود داده و زخم را سریعتر خوب میکند.
این یک درمان ضد پیری طبیعی است. نیاسین یا ویتامین B3،موجود در آن می تواند سلول های پوست آسیب دیده را ترمیم کند. از چین و چروک، لکه های پیری، پیشگیری ازخطوط ریز خلاص میکند

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen