حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

دمنوش زیره سبز

شناسه : 1307 04 مارس 2015 - 11:45 935 بازدید
دمنوش زیره سبز
پ
پ

دمنوش زیره سبز

کم خونی کودکان خود را با زیره سبز د رمان کنید.
زیره سبز به عنوان طعم دهنده غذا، در حفظ سلامت بدن تاثیر بسزایی دارد.برای درمان و پیشگیری از بیماری هایی مثل آنفلوآنزا، کم خونی و هضم بهتر غذا بسیار موثر است.دانه های زیره سبز منبع غنی از آهن است که می توان از آن برای درمان کم خونی استفاده کرد. مشکل کم خونی همواره معضلی برای زنان و کودکان است که باعث می شود سطح هموگلوبین خون کاهش پیدا کند. زیره سبز همچنین در هضم سریع و بهتر غذا نقش دارد. مصرف زیره در کنترل دل درد، اسهال و حالت تهوع موثر است. ضد تشنج در دفع گاز معده و روده بسیار مفید است قاعده اور و بهبود دهنده دردهای ناشی از قاعدگی در درمان مشکلات مثانه و گرده مفید است
طرز تهیه دمنوش زیره :
یک قاشق غذاخوری زیره را به همراه میزان دلخواه عسل و یا نبات برای شیرین نمودن آن در یک قوری ریخته و دو لیوان اب به آن بیفزایید و بر روی حرارت کتری یا سماور بگذارید تا دم بکشد، زمانی که رنگ دمنوش شما زرد شد و بوی مطبوع زیره را احساس کردید ، تقریبا ۲۰ دقیقه بعد ، چای زیره آماده است و میتوانید میل بفرمایید به خصوص بعد از غذا برای هضم و جلوگیری از نفخ بسیار مفید است .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen