حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

نوره

شناسه : 1232 23 فوریه 2015 - 11:33 3369 بازدید
نوره
پ
پ

نوره و طرز استفاده از آن

نوره یکی از روش های درمان بیماری ها در طب اسلامی است

امروزه از طریق رسانه های جمعی و پزشکان چنین به مردم القا می شود که نوره غیر بهداشتی است؛ چرا که دارای آرسنیک می باشد و آرسنیک نیز یک ماده سرطان زا است؛ اما از طرفی می بینیم که
امام رضا علیه السلام تاکید فراوانی به استفاده از نوره دارند تا آنجا که حضرت در حدیثی با چنین مضامینی می فرمایند: یک روز در میان از نوره استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان، اگر نشد سه روز در میان، اگر نشد هفته ای یک بار، اگر نتوانستید دو هفته یک بار، اگر نتوانستید سه هفته یک بار، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد، مسلمان نیست. حال سوال اینجاست چرا با توجه به این همه تاکید بر مداومت استفاده از نوره در دین ما، پزشکان امروز استفاده از آن را مساوی باسرطان میدانند
این دارو را آقا امام رضا علیه السلام می فرمایند از طریق پوست و بوییدن در حین استفاده آن مصرف نمایید. یعنی به هنگام استفاده از نوره مقداری از آن را به نوک بینی خود می مالید و می بویید یا این که نوره را در یک محیط کوچک و خنک استفاده می کنید، تا بوی نوره به مشامتان بخورد و از طریق بوییدن، وارد خون و بدن گردد و همچنین در همان مدت زمانی که واجبی جهت کنده شدن موهای زاید بدن استفاده می گردد، این مدت حداکثر زمانی است که نوره می تواند روی پوست شما باشد و از طریق پوست، جذب بدنتان گردد تا غیر از خاصیت موبری، اثر درمانی خود را بگذارد.
قطعاً داروی خوب ضد سرطان است.

نوره رابه کف پابکشیدوبعدازده دقیقه درصورت داشتن سودا،کف پاسیاه میشودزیراپامحل تجمع بیشترسوداست
برای یکبارهم شده امتحان کنید
⚡ازنوره های فله وبدون اسانس خریداری شودبهتراست

 

طرز استفاده از واجبین

نوره حتما باید با فرمول طب اسلامی باشد. بنابر این فقط از نمایندگی های معتبر یا افرادی معتبر که نوره اسلامی درست میکنند تهیه کنید.
*بهتر است برای استعمال نوره از دستکش استفاده کنید تا دستهایتان نسوزد.
*قبل از هرچیز بدن باید خشک باشد.
*ظرفی که نوره در آن است باید خشک باشد.
*مستحب است تا دعاهای قبل از نوره را بخوانید.
*چهارشنبه ها و جمعه ها نوره زدن ممنوع است و موجب پیسی می شود.
*هر دو هفته یکبار کل بدن را نوره زدن از سنت است و اگر چهل روز بگذرد و شخص نوره نزند، طبق حدیث امام صادق علیه اسلام، آن شخص مومن نیست.
*حتی هر روز نوره زدن هم منعی ندارد و بسیار برای بدن مفید بوده و مانع و درمان بسیاری از سرطانها و بیماری های پوستی است.
*نوره زدن شحم کلیه و ماء الصلب را زیاد، میل جنسی را تقویت و موجب رویش گوشت در بدن میشود.

مراحل استفاده :
۱-مقداری از آن را در ظرف ریخته و با مقدار بسیار کم آب داغ قاطی کنید و خوب هم بزنید. (آب بسیار کم باشد تا نوره غلیظ شود. اگر نوره آبکی و رقیق شد باید مقداری دیگر نوره به آن اضافه کنید تا غلظت مناسب پیدا کند)
۲-سپس دو دستی (با دستکش) نوره را گرفته و خیلی سریع از نوک پا نوره بکشید همینطور به سمت بالا روی بدن نوره بگذارید تا به زیر گردن برسد. (یعنی کل بدن نوره کشی شود)
۳-بعد از حدود ۴ دقیقه آب نوره خشک شده و ترک ترک میشود که موقعیت خوبی برای کندن آن است.
۴-دقت شود اگر در حین نوره کشیدن و قبل از رسیدن نوره به زیر گردن، قسمتهای پایینی خشک شود، قبل از ادامه دادن نوره به سمت بالا، ابتدا قسمتهای خشک شده را بردارید و بعد نوره کشی را ادامه دهید.
۵-بهتر است قبل از رفتن زیر دوش ابتدا با دست تا جای امکان نوره هارا بردارید. (خیلی محکم و با ناخن نکنید که پوست نسوزد)
۶-پوست قسمتهای زیر شکم تا زانو و قسمت سر سینه حساس تر از نواحی دیگر است لذا در گذاشتن و برداشتن نوره در این نواحی بیشتر دقت کنید.
۷-بعد از برداشتن نوره از کل بدن، به زیر دوش ولرم رفته و با کیسه یا لیف پشمی آرام آرام رد آن را هم از بدن بردارید (مواظب باشید تا پوستتان نسوزد)
۸-بعد از شستن نوره از بدن، بهتر است کل بدن را از فرق سر تا نوک پا حنا بمالید و بعد از حدود پنج دقیقه خود را بشورید که این کار تاثیر فوق العاده ای در پوست شما و درمان انواع بیماریهای پوستی دارد.
۹-بعد از اتمام حمام، خود را خشک کرده و با روغن بنفشه زیتونی یا با روغن زیتون یا روغن بان، کل بدن را روغن مالی کنید و حدود ده الی پانزده دقیقه ماساژ دهید.
۱۰-سپس مجددا به زیر دوش رفته و پنج دقیقه با آب گرم ماساژ دهید. و بعد خود را خشک کرده و لباستان را بپوشید.
۱۱-بهتر است لباستان از الیاف طبیعی و از جنس کتان نرم باشد.
۱۲-بهتر است بعد از حمام، چه در زمستان یا تابستان، پاهارا با آب سرد بشویید.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

3 دیدگاه برای “نوره”
  1. هر چی از خوبیه نوره بگم کم گفتم بی مبالغه مساوی معجزه هست معجزه دوست دارم فریاد بزنم و با خوشحالی بگم نوره معجزه میکنه آن چنان دچار ضعف اعصاب شدم که روزی دوتا قرص ضد اعصاب سنتی می خوردم حتی ترسیده بودم حالم بدتر شود اما با نوره خیلی از مشکلاتم حل شد پشیمونم چرا زودتر ازاینا از نوره غافل بودم البته من برای اولین بار بعد سالها نوره زدم اولش چند ساعت بدنم سنگین شد ناخوشتر شدم ولی بعد زمین تا آسمون حالم بهتر شد

    پاسخ
  2. دستوری که از معصوم برسه خوب معجزه خواهد کرد. متاسفانه ما از این دستور ها دور نگاه شدیم و خود نیز اهمیت نمی دیم.

    پاسخ
  3. آقا به قول دوستمون نوره معجزه میکنه یعنی بدن را واکسینه میکنه مثل موتور ماشین که تعمیر میکنی میشه . دیگه هیچ بیماری سراغتون نمیاد آنتی بیماری به تمام معنا

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen