حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

درمان روزانه ۱۵۰ بیمار صعب العلاج با طب اسلامی

شناسه : 2032 28 ژوئن 2015 - 5:59 1515 بازدید
درمان روزانه ۱۵۰ بیمار صعب العلاج با طب اسلامی
پ
پ

درمان روزانه ۱۵۰ نفر مبتلای به بیماری‌های صعب العلاج با طب اسلامی در قم

 

در طب اسلام  درمان سرطان و ام اس راحت از سرماخوردگی است!
eslamteb.com
تیر ۳, ۱۳۹۴  درخبرگزاری طب اسلامی

Picture.others.photo-slider.7kh-is-210

، آیت الله تبریزیان تبریزیان امروز در نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد خرم آباد که با موضوع طب اسلامی برگزار شد، گفت: روزانه ۱۵۰ نفر مبتلای به بیماری های صعب العلاج را که تمام مراحل درمان از جمله شیمی درمانی را پشت سرگذاشته اند، اما به نتیجه ای دست نیافته اند و دیگر از درمان مایوس شده اند را، درمان می کنیم.

وی طب اسلامی را در شرایطی که بشر با بحران مواجه شده است ،ذخیره ای برای امت اسلامی دانست و افزود: بدون اینکه تبلیغاتی برای درمان بیماران از طریق طب اسلامی در قم صورت گرفته باشد، تا یک سال آینده ظرفیت پذیرش بیماران پر شده است؛ این در حالی است که در ابتدای فعالیت در قم از ما برای اثبات ادعاهایمان سند می خواستند که ما از آنها برای اثبات ادعاهایمان فرصت یک هفته ای درخواست کردیم و توانستیم آن را ثابت کنیم.


پدر طب اسلامی در ایران با تاکید بر اینکه برای طب اسلامی درمان سرطان و MS با درمان سرماخوردگی هیچ تفاوتی ندارد، گفت: بیماری های صعب العلاج را ظرف چند روز درمان می کنیم؛ اما جالب اینجاست که زمانی بیماران درمان شده برای آزمایش به بیمارستان مراجعه می کنند، می گویند که جواب آزمایش های قبلی اشتباه بوده است.


تبریزیان با اشاره به اینکه امروز در اروپا دیگر آنتی بیوتیک ها برای درمان عفونت ها و التهاب ها کارساز نیستند و آنها دارویی برای رفع آنها ندارند، اضافه کرد: خداوند بشر را رها نمی کند و برای چنین بحران هایی راه حل هایی را هم مقابل بشر قرار می دهد؛ از این رو خداوند طب اسلامی را به عنوان تنها راه نجات بشر بر اساس حکمت رونمایی کرده است.


وی با بیان اینکه مواد خام طب اسلامی از ۱۴۰۰ سال پیش وجود داشته، اما کسی روی آن کار نکرده است، افزود: در زمان حضرت عیسی مردم به بیماری های سخت دچار بودند به همین دلیل خداوند حضرت عیسی را با رسالت پزشکی مبعوث کرد به همین دلیل ایشان کور، کر و فلج را درمان و حتی مرده را هم زنده می کرد.


پدر طب اسلامی در ایران با اشاره به ملاقات اخیر رئیس دانشگاه هلند با خود گفت: اخیرا رئیس دانشگاه هلند از من برای حضور در این کشور دعوت کرد .حتی از من خواست که دانشجویانی را برای آموزش طب اسلامی به کشورمان بفرستد اما نپذیرفتم. چون معتقدم که طب اسلامی متعلق به امت اسلامی است و باید این دانش را در نزد خود حفظ کنیم.


تبریزیان ادامه داد: بنابر گفته رئیس دانشگاه هلند دانشمندان اروپایی و آمریکایی پس از بررسی علت شیوع سرطان به این نتیجه رسیده اند که عامل شیوع سرطان استفاده از داروهای شیمیایی است، اما برای اینکه اروپا و آمریکا به خاطر گفتن این واقعیت به هم نریزند، از اعلام آن خودداری کرده اند.
وی اظهار کرد: مصرف دارو هر سال چند برابر می شود؛ اما در عین حال بیماری مردم هم چندبرابر شده و تعداد بیماری ها هم زیاد شده است و با این حال طب شیمیایی که دهها سال حاکم بوده است، باید پاسخگو باشد و بگویند که با این همه دانشگاه و مطب تابحال چه کرده اند.
پدر طب اسلامی با بیان اینکه دست صهیونیست ها برای محتاج تر کردن بشر به دارو در کار است، گفت: البته مشکل فقط در دارو نیست، بلکه نوع تغذیه و مسائل زندگی هم در افزایش بیماری ها موثر بوده است؛ به عنوان نمونه نانی که می بایست به مانند نان حضرت زهرا (س) در تنور پخته شود بر روی تنورهای آهنی می پزیم.
لازم به ذکر است، که این نشست با دعوت نهاد رهبری در دانشگاه آزاد لرستان برگزار شد.

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “درمان روزانه ۱۵۰ بیمار صعب العلاج با طب اسلامی”
  1. بیماران صعب العلاج معمولا ماهها یا سالها به پزشکان مراجعه می کنند و در نهایت که جواب منفی از پزشکی جدید می گیرند اوضاع را با نهایت یاس و دلگیری به آشناها بیان می کنند که در این بین یک شخص مطلع او را راهنمایی می کند تا از طریق طب سنتی اسلامی به معالجه اقدام کند . در این لحظه معمولا بیمار خوشحال شده و هرچه سریعتر به این مراکز مراجعه میکند ولی با شنیدن نوبت دهی یکساله ، دوباره وضع و حالش بدتر می شود . چون وقت این بیماران را به حد کافی تلف کرده اند و حالا هرچه سریعتر باید اقدام به معالجه با طب سنتی اسلامی شود که این یک سال نوبت دهی در واقع باز هم یک جواب منفی برای او محسوب می شود و در طول این مدت تعداد زیادی از بیماران فوت می کنند . پس خداوند این نعمت درمان اسلامی را که به ماها داده بهتر است با برنامه ریزی های لازم این معضل نوبت بطریقی از میان برداشته شود و
    با درمان بموقع بیماران خشنودی خداوند منان بیش از پیش تحقق یابد . اجرکم عند الله

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen