حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

جنگ غذا شروع شده است ایران هدف مافیای تراریخته

شناسه : 3901 02 ژانویه 2017 - 21:22 734 بازدید
جنگ غذا شروع شده است ایران هدف مافیای تراریخته
پ
پ

جنگ غذا شروع شده است ایران هدف مافیای تراریخته

کمپانی های چند ملیتی برنامه گسترده حاکمیت بر غذای جهان برای کنترل مردم و سود بیشتر را سالهاست شروع کرده اند.
آنها نمی خواهند شما خیلی چیزها را بدانید و با تبلیغات گسترده و اجیر کردن برخی تحصیل کردگان قصد فروش و حاکمیت برای غذای ایران را دارند.
این کمپانی ها با نقشه کمک به اقتصاد و کشاورزی و صنایع غذایی ایران سالهاست  تلاش می کنند و الان به مرحله خطرناکی از نفوذ و اجرای برنامه های پلید خود در غالب قرار دادهای تجاری و همکاری رسیده اند.
یکی از خطرناکترین این برنامه های نفوذ و کنترل غذای مردم ایران نفوذ کمپانی های عظیم صهیونیستی مانند مونسانتو جهت توسعه واردات و کشت محصولات تراریخته یا دستکاری شده ژنتیکی با شعار فریبنده افزایش محصول بدون سموم شیمیایی و سالم است.
تحقیقات گسترده و تجربه ۳۰ ساله تولید و مصرف این محصولات در جهان نشان داده است که همه این شعارها دروغ بوده و فقط برای سود بیشتر و حاکمیت برای غذای کشورها و اعمال سیاست های مخرب است.
متاسفانه برخی افراد نفوذی این کمپانی ها در کشور و حامیان نا اگاه آنها ۲۰ سال است برنامه گسترده توسعه تراریخته در کشور را در سر دارند و اقدامات خطرناکی نیز کرده اند و به دلیل افزایش اگاهی مردم و گرایش به سمت غذاهای ارگانیک غیر تراریخته با عجله و شتاب قصد کشت مخفیانه محصولات تراریخته در سطح وسیع در کشور را دارند.
تحقیقات دانشمندان مستقل کشور و گرد اوری اسناد و مدارک معتبر جهانی نشان می دهد کشت گسترده و مصرف وسیع ان در امریکا کانادا و کشورهای دیگر سبب توسعه الرژی های غذایی مشکلات گوارشی غدد و نازایی و انواع بیماری های دیگر  در انسانها و دام هایی که از خوراک دام تراریخته استفاده کرده اند شده  و در عین حال آسیب های جدی به محیط زیست وارد کرده و دانشمندان نقشه های پلید این کمپانی ها برای فریب مردم را افشا کرده اند.
روش غیر اخلاقی دیگر کمپانی مونسانتو که اسناد ان بزودی منتشر خواهد شد ساکت کردن دانشمندان مستقل یا منتقد با تطمیع فشار تهدید و اخراج از دانشگاه به دلیل اگاه سازی جامعه و یا تحقیق جهت اثبات اثرات مضر تراریخته بوده است.
دقیقا همین سیاست توسط توسعه دهندگان تراریخته انجام شده و منتقدین را با روش های فوق تهدید و اخراج و نواع تهمت ها و توهین هاو فشار از بالا سعی بهساکت کردن دارند.
بزودی دانشمندان اسناد بیشتری از دروغ ها فریب ها و مخفی کردن واقعیات این کمپانی ها و پنهان کردن واقعیات از مردم   را متشر خواهند کرد تا ملت هشیار ایران حقیقت را بدانند

مردم ایران نخواهند گذاشت کشور عزیز ما مانند هند و پاکستان قربانی مافیای تراریخته شود و با اگاهی و روشنی جلو نفوذی های خطرناک را خواهند گرفت و با تحریم واردات و کشت تراریخته از مسولین و نمایندگان مجلس بطور جدی می خواهند واردات و کشت تراریخته را ۵ سال تعلیق نمایند.

 

پاسخ به سئوال مافیای تراریخته
مرتب میگویند شما در ۲۰ سال گذشته که تراریخته بوده چرا هیچ مخالفتی نکردید؟
پاسخ: تاریخ پزشکی مملو است از داروهایی که در ابتدا به نظر هیچ مشکلی نداشت ولی۲۰ تا ۳۰ سال پس از مصرف گسترده عوارض آن بتدریج مشخص شد و عوارض فاجعه بار آن به حدی رسید که کلا مصرف آن ممنوع و از لیست دارویی جهان حذف شد مانند DDT و تالیدومید و ده ها داروی دیگر.
محصولات تراریخته نیز همین وضع را دارند و با کشت و مصرف گسترده آن در امریکا، کانادا، هند و کشورهای دیگر به تدریج آثار مضر آن در انسان حیوانات و محیط زیست برای دانشمندان اشکار شد. متخصصین رشته های مختلف پزشکی شاهد افزایش بیماریهای خاص مرتبط با تغذیه شدند متخصصین دامپزشکی در دام ها و متخصین کشاورزی و محیط زیست اثار مخرب ان را در کشاورزی و محیط زیست مشاهده کردند.
ما نیز این گزارشات را پیگیری می کردیم ولی قطعی نبود که این مشاهدات چقدر قطعی است.
جهت اثبات این مشاهدات تحقیقات آزمایشگاهی متعدد توسط دانشمندان مختلف بروی حیوانات آزمایشگاهی صورت گرفت و نتایج منتشر شد.
به تدریج اسناد و مدارک و شواهد از سوابق سیاه کمپانی مونسانتو، پنهان کاری ها حمایت های دولتی و ارتباطات سیاسی، فشار به دانشمندان مستقل جهت جلوگیری از انتشار نتایج آثار مضر تراریخته، دروغ ها فریب ها و پشت پرده های مافیای تراریخته در رسانه ها منتشر شد و دیگر جای تردید نبود.
ولی قبل از اعلام موضع و اطلاع رسانی به مسولین و مردم اولین جلسه نقد و بررسی تراریخته در کشور را در پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی برگزار کردیم.
مباحث مطرح شده توسط طرفین که افراد مرکزی توسعه دهنده تراریخته نیز در ان شرکت داشتند برای ما تردیدی نگداشت که این افراد با هدف جدی توسعه تراریخته در ایران هیچ نقدی را نمی پذیرند و برخورد های انان با منتقدین دقیقا مشابه برخورد مونسانتو با دانشمندان مستقل جهان است.
تیم دانشمندان مستقل کشور تحقیق جهت استخراج اسناد و مدارک فعالیت مافیای تراریخته ایران را شروع کردند و به تدریج اسناد فعالیت های برنامه ریزی شده این افراد از ۲۰ سال قبل با تراریخته کردن برنج با همکاری دانشمندان خارجی و حمایت مالی بنیاد راکفلر و کشت غیر قانون ان و سایر موارد تا حال حاضر برای دانشمندان مستقل مدافع امنیت و سلامت کشور قطعی شد که اینها همان روند کمپانی های ذکر شده که تنها منافع و سود بیشتر برایشان مهم است نه چیز دیگر را انجام می دهند.
بنابر این چون جلسات متعدد نقد و بررسی و نصیحت و استدلال های علمی نشان داد این جریان بهیچوجه حاضر به پذیرش استدلال و منطق و اسناد و مدارک نیست . چاره ای جز این نبود که موضوع از طریق رسانه ها برای مردم مطرح شود.
از اینجا بود که دانشمندان در همایش ها جلسات سخنرانی ها مقالات رسانه ها و فضای مجازی شروع به اطلاع رسانی نموده و مردم که صاحبان اصلی کسور هستند و مدیران کشور و نمایندگان مجلس و نهاد های مسول را در جریان اسناد و مدارک ایمن نبودن محصولات تراریخته قرار دادند.
بنابر این یک سیر منطقی طولانی انجام شد تا روز بروز بر تعداد دانشمندان حامی این تصمیم و خیل عظیم مردم اگاهی که علاقه ای به مصرف محصولات تراریخته ندارند اضافه شد.
نتیجه این تحقیقات به صدور تفاهم نامه یا بیانیه تراریخته ایران در ۹ ماه گذشته منجر شد که در آن پیشنهاد تعلیق واردات و کشت به مدت ۵ سال و توسعه تحقیقات پیشنهاد شده بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen