حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

احیای علوم اسلامی | انقلاب جهانی اسلامی در راه است

شناسه : 4333 06 نوامبر 2016 - 0:22 699 بازدید
احیای علوم اسلامی | انقلاب جهانی اسلامی در راه است
پ
پ

احیای علوم اسلامی | انقلاب جهانی اسلامی در راه است

علوم اسلامی با سرچشمه وحی و منافع زیادی ک دارند امکان هر گونه عرض اندام علوم دیگر را سلب می کنند.ط

طب اسلامی دروازه تمدن اسلامی

طب اسلامی به قدری قوی هست که اگر حوزه علمیه پای کار بیاید می‌تواند با همین طب کل دنیا را شیعه کند. دنیا اکنون در بیماری‌های فلج مغزی، ام اس و پارکینسون مستاصل است. ما فلج را درمان می‌کنیم. سرطان را در عرض بیست تا چهل روز درمان می‌کنیم. ما قویترین درمان‌ها را برای مسایل جنسی در روایات داریم. ۹۰ درصد طلاق‌ها در جامعه به خاطر روابط ناصحیح جنسی است. خیلی از معتادان بخاطر ضعف در روابط جنسی معتاد می‌شوند. طب اسلامی آسیب‌های اجتماعی را از بین می‌برد./ استاد حجت الاسلام فراهانی ازاساتید طب اسلامی حوزه علمیه قم

بازخوانی تعبیر زیبای حضرت آیت الله جوادی آملی  از طب اسلامی
طب اسلامی یک تابلو است که راه رسیدن به تمدن اسلامی را نشان میدهد و مبلغّی است که از معارف و مفاهیم ناب اسلامی تبلیغ می‌کند.
طب اسلامی فقط نیامده است که بگوید برای درمان فلان بیماری انجیر بخورید! آمده است بگوید راه حقیقی رشد و کمال بشر در هر زمینه ای بازگشت به آموزه های الهی است و برای رسیدن به علومی که نافع حقیقی بشر است راهی جز دین وجود ندارد.
طب اسلامی میخواهد بگوید که برای شناخت انسان که موضوع علم طب است هیچ راهی جز سؤال از خدایی که خالق انسان است وجود ندارد و راه‌های دیگر بیراهه‌هایی هستند که دشمنان حقیقت و ائمه ضلالت، برای انحراف انسان از صراط مستقیم ساخته و پرداخته‌اند.
طب اسلامی عرصه‌ی مبارزه ایست برای احیاء هویت گمشده‌ی انسانی در پس حیوان انگاری‌های شیطانی مدرنیسم»

♻️آیه الله جوادی آملی در دیدار مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های کشور

آیت‌الله سعیدی: طب اسلامی به عنوان دروس حوزه تدریس شود:

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: طب اسلامی باید به عنوان یکی از دروس حوزه برای طلاب تدریس شود و پژوهش‌های علمی در این عرصه، محتوای لازم را تأمین سازند.

نگاهی به قدرت علوم اسلامی در زمینه های دیگر
آینده شناسی اسلامی

این رشته فقط در اسلام مخصوصا شیعه وجود دارد ودر هیچ کجا یافت نمی شود.

برترین امتیاز اسلام بر علوم غربی اتصال مستمر با خالق هستی،و دریافت کمک ها و هدایای خالق شرق و غرب است.

در این رشته اوضاع آینده جهان پیشگویی میشود. راه ها و منابع زیادی دارد،مانند روایات فراوانی که وضعیت آینده جهان را پیش بینی کرده اند،و واقعا میبینیم که در حال اتفاق افتادن هستند.

یا اگر کسی به باطن قران راه پیدا کند،حوادث آینده را می فهمد یا اگر کسی به مقامی برسد که لوح محفوظ را به او نشان دهند همه حوادثآینده را می فهمد.
جرم شناسی اسلامی

در منابع اسلامی حکمای مسلمان راه کارهای بسیار موثر و ماندگار، آسان،کم هزینه برای کاهش جرم و جنایت وجود دارد که متاسفانه مسولین علمی و قضایی و تربیتی کشور بدلیل پیروی از تمدن تو خالی و مضر غرب از این گنج ها بهره نمی‌برند. مثلا یکی از اشرار جنوب فقط با چند حجامت خادم مسجد شده بود، علی ع فرمود:غلبه خون در بدن میل به زنا وکیل به خشونت ایجاد میکند.

از این نمونه ها هزارها مورد وجود دارد.

قطعا رشته جرم شناسی قویترین و موثرتر،اصلاح گر تر،آسان تر،ارزانتر و.. از مشابه غربی خود است. شما برادر و خواهر مؤمن میتوانید این رشته را احیا و جهانی کنی.

یاعلی از الان شروع کنید.

کشاورزی اسلامی سنتی

کشاورزی غرب فقط با افزایش کمیت تولید،باعث نابودی بو ،مزه،فایده،آثار روحی روانی معنوی ،برکت وده ها امتیاز دیگر غذای بشر و نابودی گونه های گیاهی،بذرهای محلی و صدها نقص وضرر دیگر گردیده است. معصومین ع حکمای مسلمان صدها توصیه مهم آسان پرفایده وبدون ضرر و..کشاورزی بیان نموده اند،که بر ما مسلمین و محبان اهل بیت ع لازم  است،این فرامین را کشف و بشر را از سلطه نابود کننده علوم کشاورزی غربی نجات دهیم. در این جهاد مقدس شما برادر و خواهر مؤمن میتوانید نقشی عظیم داشته باشید.با ما همراه شوید.

معماری و شهر سازی اسلامی سنتی

مهندسی مسکن و شهرسازی به سبک غربی،موفق به ساخت خانه و بناهای  بزرگ ومحکم و مرتفع شده است. ولی خانه های بزرگ و زیبای اسلامی قدیم را دیده اید؟ قدیم خانه ها بزرگ،دارای حوض ،گل ودرخت،اتاق های مستقل بودن. مرغ وخروس وماهی وگربه و کبوتر در خانه ها رایج بود. بچه ها داخل حیات بازی میکردن و همیشه داخل اتاق و مزاحم پدر و مادر نبودن. دستشویی در حیاط بود ولی الان بو مولکول های نجاسات کل خانه را جنس کرده و موجب بیماری های فراوان شده است. آشپزخانه جدا بود،و موقعی که غذا را می آوردن،چون ناگهان بوی غذا در اتاق می پیچید همه از غذا لذت میبردن،ولی امروزه چون بوی غذا چند ساعت در اتاق هست لذت  بیشتر میشد و همه دور غذا جمع میشدند.ولذت میبردند.ساخت خانه آسان و قیمت آن خیلی ارزانتر بود. زیبایی که خانه اسلامی و سنتی بسیار بیشتر از آپارتمان است.

آیا میدانید درخانه هایی که چند طبقه هستند اجنه زیادتر حضور دارند و حتی در موقع انعقاد نطفه مشارکت میکنند و فرزندان نیمی انسان و نیمی شیطان به دنیا می ایند؟

بتن و آهن سرد و بیماری های زیاد ایجاد میکنند.اما چوب و کاه گل گرم درمانگر هستند. و…

شهرسازی اسلامی

معصومین ع فرموده اند: اگر مردم شهر خود را دوست داشته باشند شهر ها آباد میشود. این یک راه کار بزرگ است.اگر مسؤل یک شهر کاری کنند که مردم به شهرشان محبت داشته باشند،خود به خود در توسعه و آبادانی آن خواهند کوشید.

باید عواملی که باعث تنفر مردم از وطن میشود شناسایی و رفع کرد. و…

روانشناسی اسلامی سنتی

از نقص های روانشناسی غربی یهودی: از دوستان بنده فوق لیسانس روانشناسی دارد،میگوید:اگر روانشناسها فقط یک بیمار روانی را درمان کامل کنند که بیماری عود نکند،من از برج میلاد پایین می پرم.

آقای خیراندیش میگفت:از معاون وزیر که استاد دانشگاه روانشناسی هم هست.پرسیدم اگر دختر خودت مشکل روانی داشته باشد،آیا او را به شاگردانت ارجا میدهی؟ گفت:خیر مگر دیوانه شده ام. از نقص های روانشناسی غربی یهودی:

معجزه روانشناسی اسلامی
استاد محمدزاده از اساتید حوزه میگوید: یکی از روانشناسها ی مطرح کشور میگفت:صدها منبع روانشناسی را مطالعه کردم و استاد دانشگاه هستم،اما از علی ع یک روایت دیدم که فرمود:ارزش هرکس به اندازه همت او وانچه که به آن همت ورزیده است میباشد. او میگفت :همه حسن ها و سلامتی هایی که ما میخواهیم با روانشناسی به دست بیاوریم در هزاران کتاب پراکنده شده،و علی ع با همین یک جمله همه آنها را جمع کرده است.

از نقص های روانشناسی غربی آقای خیراندیش میگفت:
چندهزار. صفحه مطلب روانشناسی خواندم،ولی عمرم را تلف کردم،به اندازه چند روایت مطلب مفید نداشت،وبیش از۹۰درصد چرت وپرت بود. و میگفت:همسرم افسردگی داشت بهترین متخصصان روانشناسی نتوانست آن را درمان کنند. با یک روایت طبی که سردی را با گرمی درمان کن ،او را درمان کردیم.

رشته مرغداری صنعتی اسلامی سنتی

این شیوه را استاد خیراندیش برای اولین  عملی و اجرا کرده است، بدون استفاده از هورمون و داروهای شیمیایی، با وزن بیشتر از مرغ های شیمیایی در مدتی کوتاه تر از دوره پرورش مرغ شیمیایی بامزه بسیار بهتر ومزاجی گرمتر دارای آثار غذایی و حتی درمانی بیشتر قیمتی بالاتر سود بیشتر بدون آلودگی زیست محیطی بدون اثر منفی هورمون و داروهای شیمیایی با بیماری و تلفات کمتر با مقاومت بیشتر در مقابل عوامل بیماری زا و…

اول :از داروهای شیمیایی استفاده نمیشود.
دوم:در اب و غذای مرغ ها اندکی سیر وسیاهدانه وسرکه مخلوط شود.

سوم:فقط خوراک وکنسانتره طبیعی باید به مرغ ها داده شود.

چهارم:اگر هوا سرد بود،بیماریهای بلغمی در مرغ ایجاد شود،دود اسفند به

طور منظم در مرغ داری داده میشود.ودر غذا کمی پودر زنجبیل یا خوراک های گرم داده میشود.

پنجم:روش تشخیص مزاج  بیماری مرغ ها،بایدتعدادی از مرغ ها کشته شود

مخلوط های داخل بدن یا معده یا روده یا مغز و..دیده میشود واگر سفید ژله ای بود بلغم است،اگر زرد بود صفر است و..

ششم:اگر خلط بیماری صفرا بود،کمی سرکه به آبها اضافه کنید.و..

محصول این مرغداری بهار امسال به بازار عرضه شد. استاد خیراندیش میگفتند:حتی لاشه های مرغ های مرده را سگ ها می خوردند،در حالی که لاشه های مرغ های شیمیایی را سگ ها نمی خورند. حتی جوجه خروس هایی که بعد از جوجه کشی کشتار میشوند،را میتوان بصورت رایگان تهیه مرغداری صنعتی اسلامی سنتی تاسیس کرد. نوعی بیماری در مرغداری ها گاهی رایج میشود که حتی علاج شیمیایی ندارد،با مخلوط سیاهدانه وسیر درمان شده است.

رشته حمل ونقل اسلامی

در متون اسلامی و سنتی از طی الارض قالیچه پرنده، کشتی پرنده حضرت سلیمان ،تسخیر باد و سوار شدن بر آن، استفاده از فرشتگان واجنه و موجودات ماوراالطبیعه انتقال به مقصد بدون سفر اطلاع از مقصد با ذهن و قلب و.. وجود دارد.که بعداز آمدن امام زمان عج احیا خواهد شد.

سالانه حدود۲۵هزار نفر یعنی به اندازه جنگ با سیستم حمل ونقل غربی کشته میشوند.

مقایسه ای کوچک از پوشاک اسلامی و غربی:

معصومین ع در باره جنس مواد اولیه لباس: بیشتر بر پوشیدن لباس وفرش پشمی و پنبه ای ومانند اینها توصیه نموده اند،که بیشتر بر جنبه فایده ودر حالی سیستم غربی یهودی لباس غالبا بر زیبایی ظاهری و ارزان ی و کمیت تولید آن تاکید میکند که این با لباس پلاستیکی نفتی ممکن است. که موجب ضررهای بسیار سنگین جسمی روحی روانی خانوادگی سردی جنسی و عاطفی طلاق میل به اعتیاد وپرخاش و…میشود.

از سایر جنبه ها نیز لباس اسلامی برتری های عظیمی بر لباس غربی یهودی دارد.
گوسفند داری اسلامی سنتی

 

در مسجد علی اصغر مرند شهر مرند،یک کشاورز مؤمن که به جلسات طب می آمد،گفت:
یکی از گوسفندان بیمار بود،و بدلیل بیماری جدا از بقیه گوسفندان ،در گوشه ای خوابیده بود،بعید بود زنده بماند. به اعتماد حدیث پیامبر ص که حجامت درمان هر دردی است،باخود گفتم خونگیری کنم.

زیر چشم گوسفند را تیغ زدم خون چند متر پرتاب شد، وگوسفند بلافاصله،در یک ثانیه از جا بلند شدوایستاد،و رفت داخل گوسفندان.و بیماری رفع شد. از ضرر های علوم غربی هدف از علوم غرب نابودی همه مثبت های مادی معنوی اجتماعی و فردی بشریت است.

هدف
نابودی سلامتی
خوشبختی
رضایت
صفات انسانی
دوری از خدا
اختلاف و دعوا و جرم و جنایت بین بشر
نابودی امنیت
نابودی محیط زیست گیاهان جنگلها آبها

وزمینه سازی حکومت دجال و گمراهی  بشر و بندگی ابلیس است.

 

منبع : استاد میرزایی / نویسنده کتاب کافی در طب

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen