حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ ساعت تعداد کل نوشته ها : 870 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 28 تعداد دیدگاهها : 951×

درمان ها و نکات خواندنی از طب ایرانی – دکتر کردافشاری

شناسه : 3954 01 ژانویه 2017 - 20:26 2495 بازدید
درمان ها و نکات خواندنی از طب ایرانی – دکتر کردافشاری
پ
پ

درمان ها و نکات خواندنی از طب ایرانی – دکتر کردافشاری

بهترین درمان درد مفاصل :ضماد کردن پهن گاو روی موضع  و روغن مالی با روغن زیتون  پهن گاو درد مفاصل رو به خودش میکشد (نتیجه این روش فوق العاده است – با این روش شما حتی میتوانید شروع به دویدن کنید)

درمان ترک لب درفصل سرما :لب بسیاری از افراد در فصل سرما ترک میخورد . درمان آن چکاندن دو قطره روغن زیتون در ناف به هنگام خواب است (چند شب)

 برای درمان شب ادراری کودکان و بزرگسالان : کافی است شبها دوغ و ماست نخورنئ (سردیحات را کم کنند) . روش دیگر درمان شب ادراری : یک پیاز رو رنده کنند و بهش نوک قاشق نمک و دارچین اضافه کنند . به مدت ۱۵ دقیقه به زیر ناف ضماد کنند (امتحان کنید و از زندگی لذت ببرید)

عفونت و کیست تخمدان :بیش از ۹۰درصد خانم ها دچار عفونت و کیست تخمدان هستند – برای ریشه کن کردن این عفونتها باید شبها هنگام خواب به مقدار ۳ سی سی عسل طبیعی، تزریق واژینال داشته باشند (به همین راحتی قابل درمانه)

درمان ضعف جنسی خانم ها: خانم هایی که ضعف جنسی دارن و لاغر هستند بجای خوردن قرصهای تقویتی خارجی. کافیه ۲۱ روز شکوفه ی درخت سنجد رو دم کنند و با عسل میل کنند. بعد از ۲۱ روز تغییرات اساسی در خود می بینن.

درمان مجرب سنگ کلیه قوی تر از پرتو درمانی: – خوردن (عسل + آب ترب یا شلغم) و خوردن عسل +سیاهدانه ، بدترین و بزرگترین سنگ کلیه ها رو خرد میکنه . این ترکیب حتی از پرتو درمانی هم قویتره.(این نکته اعجاز و قدرت طب سنتی رو نشون میده)

درمان پروستات آقایانی که ناراحتی پروستات دارند . کافیه در داخل وان ، آب ولرم باز کرده و کمی حنا اضافه کنند و نیم ساعت داخل آن بنشینند ( حداقل خاصیت این روش آن است که پروستات بزرگ را به راحتی درمان میکند)

برای درمان خونریزی شدید و طولانی ماهانه (دیسمنوره و هایپر منوره) کافیه زیر سینه ها رو بادکش گذاشت. برای درمان خونریزی کم ماهیانه کافیه روی ساق پا بادکش گذاشت. ( بانوان گرامی لطفا خود را اسیر قرصهای هورمونی نکنید – درمان بسیار ساده است )
درمان بواسیر خاکشیر بهترین دارویی است که تا کنون جهت درمان بواسیر وجد دارد و حتی داروهای شیمیایی هم به پای آن نمی رسد.

خاکشیر بهترین دارو برای پوستهای خشک و شوره ی سر میباشد . تاثیر بسیار بیشتری از ( کول تار-پیریتیون- سالیسیلیک اسید –سلنیوم سولفید –سولفور اس و…)دارد
بهترین دارو برای درمان تبخال لب (دوعدد سیب رنده شده + یک قاشق عسل (آرام آرام خورده شود) . این معجون از داروی آسیکلو ویر بسیار قویتر است .(یکبار امتحان

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ دایرکت اینستاگرام بپرسید
2:06 AM
حتما پیج را فالو کنید ضررنمیکنید!
seen